metodmannen: från vart? blev lite sugen på den skjortan.
alkor Schysst skjorta från Mishka, har samma fast med andra färger.
Tänkte visa vad jag införskaffat på klädfronten i December/Januari.
Igår fick jag hem min NSW-jacka som jag beställt från Calis rea. Sjukt dumt drag, skulle inte ha beställt. Tog 15 dagar och dessutom bor jag i Stockholm.
Annars är jag väldigt nöjd med jackan.
Köpte ett par nya APC's ett par veckor sedan.
Bonus: Idag fick jag en sen "julklapp" av en polare som har varit i New York. Fick en Supremekeps, sjukt otippat. Den är väl helt okej, rätt rolig överraskning :)
ja jag gillar färgcombon på Nike SB skjortan - hittade den på calirean, tog lite tid o få hem beställningen, trodde ett tag att beställningen var struken men bättre sent...;)
floorless: är det ett par new standard eller? De är nicea, gick du ner något i storlek eller? Har du lust att visa bild med dem på. Skicka pm om du vill. Ska nog köpa ett par själv kanske
Forumssignatur...<br>
Japp, det är New Standards. Jag gick inte ner i storlek, utan jag körde på min vanliga (32). Det enda som jag inte diggar med dom är att mina är lite för långa för mina ben, ska nog sy in dom lite grann så dom sitter bättre (kanske det har något med storleken att göra). Är rätt färsk när det gäller denim så jag köpte New Standards för att det är ett säkert kort. Man kan liksom alltid lita på dom, och dom ser bara bättre och bättre ut för varje gång man har dom eftersom dom formar sig efter ens ben.
Jag skulle nog inte rekommendera dig att sy upp dem. De är ju råa och otvättade det är bara använda dem och låta dem "stacka" ihop sig. Inte som det ser ut på de där bilderna iaf. Men hur känns de i midjan nu då? Folk brukar väl säga att man ska gå ner typ två i NS för de töjer sig väldigt mycket. Beror ju på vad man vill ha för look med iofs.
Forumssignatur...<br>
Jag tycker nog inte att du ska sy upp dem är mer korrekt skrivit. Jag är inget direkt deminproffs heller haha :)
Forumssignatur...<br>
Varit sugen på ett par APC ett tag, men tror inte jag skulle passa i ett par fullt så smala jeans. Är dom flesta modellerna sånna?
Always against the odds, one with the underdogs
alkor Ja iofs, du har rätt. Det är nog bättre att inte röra dom. Dom är lite stora i midjan men inget problem alls. Tror nog att dom skulle suttit perfekt om jag hade gått ner en storlek, men dom sitter nice. Har använt skärp ett par gånger dock Jag diggar dom riktigt mycket, tror nog att jag ska köpa ett till par efter jag använt dessa. Funtar på Edwin Nashville också.crucial New Standard är dom som är "minst" smala av alla APC's vad jag vet.
Edwin nashville är bomben... köp dom!
Ja, är sugen på ett par Edwin också. Kollat på ED-47.
tror iofs ed-47 och new standard är ganska lika i modellen.
ed-47
new standard
florless: ja jag skulle nog göra som du om jag ska köpa ett par kanske gå ner en storlek i midjan. Jag vill inte att de ska vara för tighta heller.
Forumssignatur...<br>
Kanske borde startas en jeansnördstråd?hehe
stick the fucking flag up yer god damn ass
Hittade dessa DVS Huf 5 Run, som jag fick rejäl rabatt på...i like!
Hellsinki Sneaker Freak!
Sådärja, då börjar man komma tillbaka igen. Mitt första par det här decenniet, Emils converse som han ska ha till våren/sommaren och dunvästen jag plockade upp på Calis rea på rea.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Så det har blivit dags för dig att inse att det är runners som gäller? ;) Fina safaris! Jag gissar att du inte heller fått några pumps från kingsize?
Ja, jag har nog insett att det är runners (eller AM1or) som gäller för mig. Så sjukt bekväma. Dessutom finns det ju en uppsjö skor att sukta efter. Klart att jag inte fått några pumps, vet inte om det någonsin kommer.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
fina safaris candide! :)
Forumssignatur...<br>
Håller med alkor. Grymt snygga safaris!
Hoppas verkligen ni får era pumps tillslut. Hade varit snopet om de aldrig kom.
Även jag har mottagit årets första skor. 3 par från
Trendnet . Man tackar!! Samt 2 par från SNS.
adidas zx 700 x SNS samt NBxoverkill och NB x SNS 577
NB x SNS är nog favoriten bland dessa. Skon känns riktigt lyxig och rött är aldrig fel. Äger dock inte så många röda hoods eller t-shirts. Får jobba på det.
Fick även 2 par am:ettor från adventure packet som jag gillar skarpt.
http://www.slagskottfilm.com/
Ojsan jag glömde ju mitt tradera kap. Clae romare hi i mocka. Utan låda och knappt använda 130:-
Fett /hud!
Forumssignatur...<br>
/hud: riktigt bra köp! NB x SNS ser verkligen bra ut. Kanske blir dom på lördag. Går du ned en halv size om du jämför med am1:orna?
Trendnet precis jag går ner från normalt 9 till 8.5.
Jag kunde bara inte säga nej...hehe. Rikigt osmakliga skor, men ändå har de någonting som drar mig till dem.
sen trodde jag du hade fått dina pumps Realidad...de på ebay meanar jag. Eller har du lyckats vinna fler tävlingar din jävel? ;P
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Plockade hem Jordan I vit/rödmetallic i dag från SnS. Bilder kommer senare.
Coola gremlins. Realidad vann väl både SNS och Kingsize pumptävlingar.
Jag gillar verkligen strukturen på lädret på dessa. Måste komma på något bra tillfälle att använda dem bara.hehe
hifive; yes jag vann två tävlingar men fick bara ett par pumps.. tyvärr inte i den storlek jag önskat.
50 pocent, I like.
Nästan lika môe som Karate Kid & The Hundreds.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En hifive till
hifive . Flickvännens gamla 36 och mina nyhandlade 43:or
loppis köp
Kunde inte hålla mig,gick för att kolla på 6:orna, men kom hem med de här...
Hellsinki Sneaker Freak!
NAJS.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Efter att ha blivit suktad av alla som dök upp på sns releasen så blev jag tvungen å beställa ett par...
Som sagt, absolut inget tålamod för att leta upp sneakers. Hade sparat ihop ett par hundringar och tänkte börja jaga AM1 Clots men suget efter nya kicks tog helt enkelt över. Clots får bli en annan gång.
Dagens inköp från Sizeeleven.com
Urawa Reds och Skull pack.
Feta! Skull packet är underskattat, skit snygga och billiga, vad fick du ge för dom?
Fick precis hem detta....skapligt nöjd.
Adidas ZX 8000 Beckham by Bond
Adidas x Nom de Guerre Forum mid
Wood Wood August sweater
Huf Snapback
Jag hoppas att Forumen växer på mig. Är lite osäker på dem...men utan dragkedja så blir de nog bra under gråa vårdagar.
Sjyssta Urawas förresten Candide.
Gav 380 dollar för båda paren. 300 för Urawas och 80 för skull.
Ungefär va dom kostar på ebay åxå har jag för mig, tjysst! Grym tröja hifive!
Ja, riktigt grym tröja. Ser varm ut.
Jo, tycker den är riktigt sjysst. Fick den för superpris också. 400:-, nedsatt från 2599:-
Oj oj. Vart hittade du den?
Caliroots antar jag? Dom har slut rea nu...50-70 %
Bra grejer candide och hifive .
Shit vilken bra rea det var på grejerna på Cali då. Hade spanat in den här i flera veckor, kostade 2400 innan, nu var den naturligvis slutsåld.
Blev lite andra grejer istället. Postar bild när jag får hem dem.
Va fan hifive . Inte wood wooden jag suktat efter hela hösten. Säg inte att den är i Large och att du köpte den från cali också. I så fall är jag förkrossad. Grattis.
Den var riktigt snygg den där wood wood tröjan... bra pris... grattis!