Jorå /hud...den är i large och från cali. det gäller att vara snabb ibland :) tackar ape! fick en jacka från en polare ikväll också...postar den imorgon.
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Här är jackan jag fick...ville dock inte ta emot den bara sådär, så han fick ett par pjucks av mig.
Fred Perry x Peter Jensen
Från Calirean & ebayen i veckan.
Jeansen är dock lite för baggy
for my liking, va tror ni om att sy in/upp
dem hos mina grannar kinaskräddarna.
jag får det typ gratis, men undrar mer
om man fuckar hela brallan när man börjar jiddra
med selvage & rådenim etc?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ang. jeansen, ja, det är ingen bra idé att sy in/upp dom innan du burit dom ett tag och tvättat dom en gång. Enligt min erfarenhet.
Boyz n the wood
hifive jag fick tröstköpa 2 par pegasus 89 ett par clae costeau en windrunner och en klocka istället. Men om du skulle tröttna på den......
http://www.slagskottfilm.com/
ah, låter logiskt. ska tvätta dem varmt som fan, rådenim kan ju säkert krympa en hel storlek eller två. minns mina evisus från back in the days.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inga jordan 6:or har dykt upp än... men detta är köpt på sistone..
carhartt brallorna och clarks skorna är köpta precis innan cali börja sin slutrea... så där loosa man ju 400 spänn... men dom var klipp ändå, så det gör inte så mkt...
Feta Wallabees
Apeman. Gjorde ett galet fynd tidigare idag! Helt sjukt, klippte en riktigt schysst varsity som jag suktat efter hela vintern/hösten för ett
riktigt bra pris på Calis rea. Skulle aldrig haft råd att köpa den för orginalpriset.
NSW gör makalösa jackor.
Fick tag på två par av dessa i strlk 41 idag. För små för mig.
Inplastade(av någon konstig anledning) och därför oanvända.
vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.
Sugen?
Skivsamlare
2010-02-01 22:31
Kunde inte hålla mig längre när jag hämtade upp min All Gone-bok på SNS så det blev ett par vita Pegasus på 50%. Höll mig 1 mån 1 vecka i alla fall!
(Sorry för den trista kvalitén, men jag har ingen vettig belysning i lägenheten)
Yes! In Concert — For the love of music
haha bojjan tog du inte den helvita? jag hade den i kundkorgen o kollade vidare o sen hade jag den inte i kundkorgen sen så de blev samma som din:)
stick the fucking flag up yer god damn ass
Skivsamlare
2010-02-01 23:21
Nä :/ Planerade att åka in på lördagen när de öppnade men var alldeles för bakis.. Hade den vita och betalade, men eftersom jag var tvungen att betala via internetbanken då mitt kort av någon anledning inte funkar på SNS sajt så var det någon som lyckades genomföra köpet snabbare än mig.. Fick en röd som plåster på såret. Å andra sidan känns det skitsamma så här i efterhand :)
Yes! In Concert — For the love of music
996, Made in USA
Hade inte du redan ett par Apeman? Dubblat upp?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Apeman: plockade du dom på eBay? Vad fick du ge?
Nej, jag hade inte ett par sånna... Hade från andra å tredje släppet... ett par dr dre å ed lover clydes... å ett par steppers från tredje... Va en kille som sålde dom på eBay.. Men jag har handlat mkt grejer av han förr så vi tog det vid sidan av... Ja, dom var ju inte urbilliga... men man får väl ändå säga att dom var på "rea" jämfört med andra på eBay... Dessutom är dom samples...
men du fick väl låda ändå apeman? men ingen skiva kanske? grattis fresten!!
nope.. ingen låda heller... bara skorna... men han hade varit vänlig nog å packa dom separat i bubbelwrap! så dom kom fram oskadda... ;) va e de för skiva man fick till? Det viktiga är ju skorna... nu kan snön smälta så jag kan rocka dom till ett par svarta dickiesshorts!
ok.. sett samples med låda oxå.. o olika storlekar med.. lite skumt släpp de där.. vissa blev ihopblandade oxå så rosa fick med låda till de gröna o vice versa... kommer inte ihåg plattan.. nån mtv samling.. har den på mp3 men som du vet är min disk i koma så kan inte kolla.. fick inte med nån i de paret jag har nu heller
den
afan... skulle tippa att jag har dom flesta låtarna på den ändå... på vinyl till å med...
Du kan ju rocka dem med den här tishan ;)
Forumssignatur...<br>
Oh! Den va fet! Den står jag fan för! ;)
SB Dunks ftw! Har du använt dina dooms än alkor? Tänker du använda dem?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Nej det har jag inte. Har väl dock tänkt att använda dem. Ska använda alla mina skor som ligger i låda den här våren/sommaren är det tänkt.
Forumssignatur...<br>
Ja, skor ska inte behöva ligga i lådor hela tiden. Har ju mina NB pigeons som inget vill köpa, så jag får väl breaka in dem när vädret tillåter antar jag. Är nog mitt enda par som ligger oanvänt. Har ni andra många? Jag klarar ju sällan av att inte använda mina skor.
Nja jag har 3-4 par tror jag. Måste undersöka det. Men om jag kommer ihåg rätt är det Norse x nb Am90 infrared och SB dooms:en
Forumssignatur...<br>
Ok zx800 x footpatrol med :)
Forumssignatur...<br>
Några par är det ju som man inte använt... Försöker till å med sälja nårra par jag inte använt nu... skulle tippa att jag har runt en 15-20 par som jag inte rockat... kanske fler...
Infra90s måste du ju tryckt på rätt länge då eller? 15-20 par? Hehe, inte illa. Är det för att det är vinter och du inte kan använda eller brukar du normalt sitta på så många oanvända skor?
tar ju ett tag å få in dom i rotationen... sen har jag dubletter av nårra få med...
Candide: jo tyvärr. Köpte dem senaste de släpptes, 2008 var det väl? Det är typ min top 1 colorway så det har blivit så :). Men nu ska de fram till våren. ryktas ju om nya i höst ändå så :)
Forumssignatur...<br>
Ja, det sägs väl att det kommer nya. De sålde ju slut sjukt fort på SNS senast kommer jag ihåg. Populär CW det där. Gillar inte AM90 så mycket, kvaliten på hälen verkar sådär, färgen flagnar väl av ganska lätt.
Producent
2010-02-10 16:34
kablamm.. fick hem dom här från shelta idag
http://www.soundcloud.com/luegoods
Fick dessa av brevbäraren för några timmar sen. I liiike :D
Ingen box dock, men för priset jag fick de för så spelar det mindre roll.
Ja, de där vill jag ju ha. Kanske ska köpa Eriks slitna, smutsiga par för 1000 dollar på sizeeleven, eller inte.
skicket såg kanon ut hifive!! fett grymt! hur mkt prjsade du om man får fråga
Ja, det sägs väl att det kommer nya. De sålde ju slut sjukt fort på SNS senast kommer jag ihåg. Populär CW det där. Gillar inte AM90 så mycket, kvaliten på hälen verkar sådär, färgen flagnar väl av ganska lätt. Färgen på hälen är nog ett problem som uppstått på senare år.. Jag har mest 90s från 05 och tidigare och där håller färgen kanon. Mina infrareds från HOA-släppet har jag på mig i vått och torrt och ser fan ännu helt okej ut.
Köp äldre 90s och du ska se att du blir nöjd :)
Nja, jag gillar inte riktigt 90s. De enda jag tycker är ok är running man och infrareds. Tycker att sulan är alldeles för stor.
ja då är det i och för sig en helt annan sak :)
candide, jag har nog 50-60 par som inte är använda. ett riktigt helvete. hifive, snyggt!
Det är dags att börja använda då Johan. Byt skor 4-5 gånger om dagen så är det snabbt avklarat, hehe.
Jorå Poo, skicket är riktigt bra. Knappt använda. Jag tycker att du Johan ska pallra dig hit till tekniska och ha sneaker-utkastning. Finns en bra lite mur här som du kan stå på...hehe
Är ju sjukt idag så jag är inte på tekniska, så sneakersutkastning får vänta till måndag tror jag, då borde jag vara frisk, men då är väl Johan på väg till Vegas? Vi får skjuta lite på sneakerutkastningen helt enkelt.
candide, hehe sneakerutkastning, ja det skulle väl vara något! men nästa vecka är det vegas som gäller, så det får bli efter det.
What happens in vegas stays in vegas! Tänk på det Johan. :D
Forumssignatur...<br>
Hehe, och så ser man till att inte bli nergrävd i öknen eller gifta sig med en strippa.
Jag ville förresten gifta mig i Vegas för några år sen när jag och frugan bodde i amerikat. Elvisbröllop för hela slanten, konstigt nog ville inte hon det. Men man kan ju alltid gifta sig fler gånger.