Moderator
2011-12-11 21:24
För att jag associerar dem med lyckliga barn, vilket påminner mig om att jag själv aldrig hade en lycklig barndom. Varför gräver du alltid upp en plätt med gräs varje vinter?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Parkhäng. Hur menar du när du säger att staten kontrollerar oss genom filmjölk?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jo, det är så att dricker man 8 liter filmjölk så blir du full och då tar staten kontrollen! Hur kommer det sig att du alltid säger att pånnysar inte är är ett djur utan en maskin?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
så små varelser kan inte vara så starka naturligt - de måste alltså vara maskiner. varför går du alltid ut och letar hundbajs så fort det börjar regna?
vegan power
Blöt hundbajs luktar så gott! :) Varför flyr du?
Who made me like this? Was it me and god in co-production?
För att jag är livrädd för min egen skugga! Varför sa du "Förstår att det inte finns några tänder där nere med det tandköttet" till den första kvinnan vars underliv du såg?
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Jo, jag jobbar som tandläkare och brukar lixom inte titta ner i kvinnors underliv. Men en gång så kom det en kvinna som trodde hon skulle på gynekologisk undersökning och inte tandläkar-undersökning så hon la sig upp och ner med underlivet upp i vädret, och därav min kommentar. Hur menar du när du säger att vi är förslavade av hamstrar?
Har du någonsin sett en hamster? Dom hypnotiserar människor att utföra deras evil deeds! Varför byter du ut hälften av innehållet i dina cigaretter mot kaffesump?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
För att jag är en oldschool meckare. Varför röker du alltid brass med skortan halft knäppt?
Wurrup?
Så alla hippiebrudar ska se mitt brösthår. Varför fortsätter du försöka bli hög på banan när du provat varje dag utan resultat i 10 år?
Jag tycker inte om när folk ifrågasätter mitt rökande. Att röka banan är inte farligare än att dricka alkohol, man blir till och med smart av det. Bananisera! Varför undviker du att prata med folk i röda tröjor?
För att jag verkligen, verkligen inte stöder munkarna i Burma. Varför går du alltid bakom mig trots att vi inte känner varandra?
Producent
2011-12-16 21:53
För att jag snackar skit bakom din rygg Varför går du och dina kompisar alltid på bredd så att ingen kan gå förbi?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag har ju redan sagt det. Vi är störst, bäst och det vackraste människan någonsin skådat!!! Varför stjäl du godis från barn?
Du får det att låta som att det är mitt fel att jag gör det! det är förstås samhällets fel, eftersom samhället har installerat övervakningskameror i alla affärer! jävla samhället! Varför tillverkar du godis hemma som ser ut som vanligt men är choklad doppad broccoli och vitlök?
Det är faktiskt inte meningen att man ska äta dem, jag tänkte ha dem att hänga upp i julgranen men ville inte slösa på marsipanen. Men jag antar att du måste ha smakat eftersom du visste om innehållet? Stackare! Kan inte ha varit gott... Varför springer du ut på balkongen och skrattar ett evil-skratt, så alla grannar hör dig, varenda gång du läst och skrivit i denna tråden?
Moderator
2011-12-17 11:17
För att jag var helt säker på att någon av mina grannar hängde här i tråden och skulle skriva om det. Jag hade visst rätt! Varför har du en gammal gubbe fastkedjad på badrummet som du tvångsmatar med fet mat i oerhörda mängder?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Vadå, hur annars ska jag få min julskinka? Varför går du runt naken i lekparker?
Producent
2011-12-17 15:19
för det är en lek som heter kärlek som jag håller på med. Varför sitter du bara hemma hela tiden?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
efter att ha varit hemlös i 13 år är hemma det enda stället jag vill vara på. varför trivs du bäst i blöta strumpor?
vegan power
För ingen känner min fotsvett. Varför föredrar du att gnugga dig mot ett träd ist för en person?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Producent
2011-12-17 17:14
För att jag är trädkramare och träd kan inte säga nej. Varför har du så riklig fotsvett?
För att min fot är så hårig. Varför hjular du varjegång du ser satsministern?
De räcker ju tydligen inte att vara hemlös, smutsig och alkoliserad för att han ska se mig! Varför raggar du på gråsparvar?
Producent
2011-12-18 00:33
De är lätt-flörtade. Varför raggar ingen på dig?
Jag har jagat iväg alla eftersom jag väntar på dig ;) Varför går du baklänges?
Producent
2011-12-18 01:27
För att jag är före min tid. Varför ses du och jag aldrig?
Producent
2011-12-18 01:36
För att du har lärt dig av din erfarenheter. Varför bor du inte i stockholm som alla andra?
fan jag tänkte skriva om mitt inlägg men du hann före :P Jag bodde där i tre år men var tvungen att flytta tillbaka för den förbannade staden har inga lägenheter. Varför ställer vi frågor som egentligen bara vi kan svara på?
Producent
2011-12-18 01:49
För att vi skiter i andra. Varför ligger det en förbannelse över Stockholm?
Jag tror de var en häxa som kokade ihop en gryta med en massa wodoo-dockor... När ska politikerna inse att de behövs mer billiga lägenheter i städerna?
För att kungen halshögg häxor på 1500-talet Varför är världen en hemsk plats?
för att jag gömmer mig för den. varför kommer du alltid att önska att jag satt på ditt öra och viskade hemligheter till dig?
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
För om du sitter på mitt öra så kommer jag inte behöva höra vad det är du viskar. Varför väntar du alltid tills klockan blir exakt 3.33 innan du går o lägger dig?
Producent
2011-12-18 02:36
För att jag har tvångstankar. Varför är du fortfarande vaken?
För att jag låg å sov sen länge när du ställde frågan. Vad gjorde du med din kompletta samling fantomen tidningar? och varför?
stoppade in den i ett bankvalv hos en engelsk bank som heter Gringotts. Har hört att de har hög säkerhet där och min samling är mitt allt. varför skriver du alltid spegelvänt`?
vegan power
Producent
2011-12-18 16:42
För att jag skildrar verkligheten. Varför är du anglofil?
För att Storbritannien har fett sexiga lår Varför spottar du på hemlösa?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Producent
2011-12-18 18:27
Jag spottar inte PÅ dem, jag spottar MED dem. Vi står runt en brinnande tunna och spottar rim hela nätterna. För att jag är från gatan. Varför kan du inte vissla?
För att jag slog ut mina tänder mot en sten som jag tidigare trodde var ett munspel. Så nu för tiden när jag försöker mig på att vissla blir det bara ett väldigt drägligt "Sfchhhh-ande" ljud. Varför begär du alltid att folk ska kalla dig "Sir Trombone" varje gång man tilltalar dig?
Wurrup?
Producent
2011-12-18 19:35
För att jag är adlad av kungen Varför valde du munspel av alla instrument? Finns det något värre instrument?
Varför valde du munspel av alla instrument? Finns det något värre instrument? För att lutfiskar är svårare att fånga än att köpa ett munspel! Varför spottar du på kuken?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eftersom dom gör det på porrfilm och killar verkar gilla det av någon konstig anledning. Varför är du bäst?
För att min mamma tycker det Varför smackar du när du äter?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Jag tappar hakan för varje tugga pga fascination, varje tugga är helt magisk. Varför har du slutat prata med munnen?
Moderator
2011-12-19 22:06
För jag har selektiv mutism. Varför gör du veckoschema varje måndag och håller dig aldrig till planerna?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Jag gör schemat för att visa att jag är mogen, jag är en MAN ingen pojke. Jag bryter mot det för att visa att jag är en tuff rebell. Vad är historien bakom tatueringen du har vid naveln? du vet den där med en pratbubbla som säger prutt?
Jag var hög och råkade prutta men de lät lixom som att prutten kom från naveln, så jag bestämde mig för att tatuera in det. Var inte lika glad nästa dag. Varför går du alltid runt med en pannkaka på huvdet?
Jag skäms för min frisyr.. Varför har du dina skor i glasburkar?