Producent
2011-11-28 15:40
Kartongerna är mitt hem. Varför hittar du inte hem?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
För någon har tagit mina kartonger. Varför tar du patent på meningslösa saker?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
För folk köper dom. Varför skaffar du inte ett jobb?
Det är roligare att bara knarka. Varför äter du bananskalet?
Jag är rädd att jag tappar det och halkar på det annars. Varför motsätter du dig att det är vetenskapligt bevisat att det finns människor som jobbar?
Det visade sig att min cykel var en bluff.. Varför morot på en måndag?
Är tomat på tisdag och oliv på onsdag svar nog? Well, är det?!
man kan aldrig uppnå "svar nog". hur kändes det första gången du flög på en drake?
vegan power
Producent
2011-11-29 19:49
Helt ok. Varför käka glass på vintern? blä
I'm Just A Human
Därför att jag seriöst tycker glass är det godaste som finns. Varför svarar du jämt så kort och tråkigt oavsett hur bra fråga du får?
För att förstöra för er andra. Du som bryr dig så mycket om allt. Varför suger du för?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
För att jag inte tycker om att blåsa folk :) varför låter du mig suga av dig hela tiden för?
Tar en kula för laget. Du tar en kula i taget. Varför dricker du varannan juice istället för vatten?
För att min första dryck är vatten. Varannan juice, sen vatten för att skölja ur munnen inför nästa juice. Varför luktar det unket?
Moderator
2011-11-30 02:30
Vet inte, begär inte så mycket av mig, har inte svar på allt. Varför slår du in tänderna på pensionärer varje gång du tänker på golv?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Hangaround
2011-11-30 02:35
Hemska minnen av mormor som tvingade mig leka "inte nudda mark" med krossat glas på golvet. Vilken är EGENTLIGEN den godaste soppan?
Moderator
2011-11-30 02:52
Äter inte soppa, tanken på mat i vatten äcklar mig.. Fast har hört att sparrissoppa ska vara gott, skulle aldrig tänka tanken på att äta det själv så vad vet jag. Varför använder du konstant omvänd psykologi?
Hangaround
2011-11-30 02:55
Jag är lite bakochfram. Vad är det med vitmaktrörelsen som lockar dig så mycket?
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Hangaround
2011-11-30 03:44
Du är inte bekväm med din homosexualitet Varför kommer jag inte på nån bättre fråga?
För det är coolt med dåliga frågor Hur kommer det sig att du inte andas?
Jag surfar alltid på nätet under vatten. Vilken är din favorit-tangent på och varför?
Det måste nog vara F13. Kolla själv. Varför mimar du allt den andra säger när du samtalar med någon?
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
jag är båda parterna i varje dialog. varför har du en död fiskmås i soffan?
vegan power
Moderator
2011-11-30 21:06
lång historia men skyller allt på busschaufförerna och tårtan jag aldrig fick på min födelsedag. Hur kommer det sig att du skriker varje gång du använder ett strykjärn?
Moderator
2011-11-30 22:20
För att när jag var liten varnade min mamma mig för att fastna i sladden och få strykjärnet på mig. Jag trodde att sladden kunde få någon magnetisk effekt på kroppen så man kunde fastna bara man gick nära den (när hon naturligtvis menade att jag kunde trassla in mig). Rädslan för det sitter kvar och därför skriker jag när jag använder strykjärn. Varför siktar du alltid utanför toalettstolen när du kissar?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Think outside the box. Så jävla tråkigt att vara som alla andra. När ingen ser på så bajsar jag i diskhon i köket av precis samma anledning. Varför skulle jag ha en diskho någon annanstans än i köket?
därför att en i vardagsrummet skulle väl passa dig om du inte skulle orka gå till köket efter morgonkaffet. varför samlar du på schlager-kassetter?
vegan power
Jag har endast en kassettbandspelare och inga andra genrer släpper kassett. Känner mig sjukt äkta.
Varför skulle du passa bra som radiopratare?
Spoiler Anenkefali skrev: Så jävla tråkigt att vara som alla andra. När ingen ser på så bajsar jag i diskhon i köket av precis samma anledning. Realtalk: Jag kissade i min flickväns handfat nyss.
För att ingen människa vid sina sinnens fulla bruk lyssnar på radio, och jag (liksom alla andra normalbegåvade) kan lätt underhålla en hop dårar. Varför suger du på "opoppade popcorn" och spottar tillbaks dessa i skålen?
Moderator
2011-12-01 07:05
För saltets skull såklart! Varför har du så ofta sex med din bästa väns respektive bakom dennes rygg?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hangaround
2011-12-01 07:12
För om jag gör det öppet så kommer vi inte vara bästa vänner längre. Varför har du mer hår på ryggen än på huvudet?
En ordentlig matta ger mycket streetcred. Hur känns det att det är dig man ser på solstickan askarna?
Moderator
2011-12-01 07:25
Jag svarar med en motfråga. Vet du hur mycket fitta jag får tack vare det? Varför är du vaken när sängen ser så lockande ut?
Jag håller mig från frestelser för att rena själen. Hur kommer det sig att du börjar festa ensam vid den här tiden?
Hangaround
2011-12-01 07:41
Som Necro sa: "there's a party going on and i'm the only one invited" Hur lyckades du få sparken på din lediga dag?
Producent
2011-12-01 08:21
Tallang. Varför jobbar du som luffare?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hangaround
2011-12-01 08:29
Traktamentet Varför fortsätter folk vara korkade efter dom har fått sina visdomständer?
"Visdomstand kallas den tredje och bakersta molaren i varje käkhalva. Människan kan således ha sammanlagt fyra visdomständer. Det förekommer att anlag för visdomständer saknas, men även att det finns extra visdomständer. Visdomstanden är tand nummer åtta från mitten av käken." - Wikipedia. Varför sålde du inte jultidningar i år?
För att förra året konkurrerade jag ut kidsen på gatan och "stal" pengarna till deras klassresa. Varför hotar du din egna spegelbild varje kväll?
pistol
Jag gillar inte min självbild. Varför gillar du alltid allt jag gör på Facebook?
knappar är till för att tryckas på och du är min enda facebook-vän. varför simmade du till åland i somras istället för att ta färjan?
vegan power
Jag ansåg att färjan gjorde alltför många onödiga stopp. Varför luktar din massageolja häst?
Producent
2011-12-01 13:45
För jag vill bli en snel hest! Varför äter du din egen avföring?
Det är så långt till affären där mat kan inhandlas. Varför tappade du tvålen?
Har köpt en extra hal tvål, skitsvår att hålla fast i. "Nu 200% halare" stod det på paketet. Fett hal. Hur bör en gurka se ut?
beror på från vilken värld gurkorna vi talar om är ifrån. varför har du bara getost i kylskåpet?
vegan power
Min get är så jäkla förtjust i ost. Varför planterar du blommor i taket?
Det är riktigt nice med blommor i taket asså, du vet man ligger ner och softar så får man kolla på blommor. Hur kommer det sig att du bara andas in och inte ut?
Du ser, pierca bröstvårtan hemma med en virknål och en dålig beskrivning har sina fördelar! Hur kommer det sig att du hade snorkel och mankini på dig på ditt bröllop?