Jag hade tvångstankar och var tvungen att meja ner varenda Jävel som hade ett födelsemärke i ansiktet. Det var en hel del mao. Varför gråter du när du ser dig själv i spegeln?
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.
Producent
2011-11-26 17:32
Jag gråter glädje tårar, jag blir så glad av att se en så vacker man och veta att det är jag. Varför blev Olof Palme skjuten till döds?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
För att fruktskålen var tom Varför gråtrunkar du när du duschar?
pistol
Producent
2011-11-26 18:08
Min form av våldtäkts dusch. Varför vill inte soc ge dig bidrag?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
För att de anser att min grova penis borde ge mig mat på bordet. Varför säljer du röv i hamnen trots att du har jobb?
pistol
Moderator
2011-11-26 20:28
För att hamnen är det bästa stället att tjäna pengar på. Varför beställer du alltid pizza ifrån olika pizzerior?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2011-11-26 22:53
Hört tals om variation? Ibland är jag sugen på tunn botten, ibland tjock botten, ibland både och. Varför ångrar du dig alltid sista sekund när vi ska hitta på något?
time isn't wasted when you're getting wasted .
För att det sårar dig mer än om jag skulle säga nej direkt. Varför gick rapartisten över vägen?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
För att det gick rappare så. Hur gick det egentligen med den där Kajaken med jetmotorer du började bygga på förra sommaren?
Moderator
2011-11-27 01:45
Det blev Titanic all over again. Varför skiter du alltid med öppen dörr?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2011-11-27 02:30
För att kunna prata med dig samtidigt. Varför använder du inte dina superkrafter till egoistiska mål?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Producent
2011-11-27 06:15
Eftersom jag inte har full kontroll över mina krafter än, annars skulle det bli banken a là Jumper-style! Varför borstar du tänderna med en hårborste, klär på dig dina ytterkläder underst, dina vardagskläder över ytterkläderna och underkläderna överst?
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
För att vara säker på att inte ha hår mellan tänderna, hålla hjärtat varmt och alltid se till att vara först av med underkläderna om det blir till att ligga! Varför står det tre farbröder som flätat ihop rövskägg o mustach för att leka tåg i ditt vardagsrum?
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
För det är ju så fasansfullt intressant med tåg. Varför fiskar du aldrig på hösten?
Moderator
2011-11-27 11:53
Det är för lite myggor då. Varför luktar du alltid bara på andras fisar och aldrig dina egna?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Det krävs inspiration för att få sin egen kreativitet att flöda. Varför har du låst fast alla fulla däckade människor med utvidgningar i öronen med hänglås och lämnat en lapp där det står "you swallowed the key" sedan du var tretton?
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Det var när jag var tretton som jag började dricka alkohol. Varför dricker du aldrig upp den där whiskyn du har i kalsonglådan?
Producent
2011-11-27 14:13
Gillar inte whisky, gillar mer cognac. Varför är kronofogden efter dig?
De blandade ihop sig själva med Thomas Fogdö. Det är honom jag flyr från. Han är helt rubbad. Varför är folk så blåsta idag?
Drugs. varför är alltid första tanken när jag vaknar på söndagar, ohfuck, inte igen?
För det kommer ingen post på söndagar. Hatar när det händer. Vad för slags underkläder har Chuck Norris?
Moderator
2011-11-27 15:01
Han går Commando, han har alltså arnold schwarzenegger virad runt höften. Varför älskar du den här tråden?
För att jag på något jobbigt sätt trivs med att vara olyckligt kär och inte få mina känslor besvarade. Vem ringde du senast?
Producent
2011-11-27 15:20
Mamma Varför spelar brudar så jävla stroppiga?
För de är fega och äckliga egentligen. Utklädda fega monster. Vad tänkte du på när du fyllde röven med cement?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Producent
2011-11-28 00:24
Lite personlig fråga, men att det skulle få slut på mina problem tänkte jag. Varför tror du att du är så smart?
För det jag säger får folk att hålla tyst. Hur kommer det sig att du har ett stort träd i ryggsäcken, som du dessutom har på dig hela tiden?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Producent
2011-11-28 00:28
Jag är trädkramare och äter bara fallen frukt. Varför knarkar du fortfarande?
För att ha något gemensamt att prata om med mina vänner. Varför slutar varje fest med att du sitter i ett hörn och försöker slicka din egen häl?
Jag trampar alltid i nåt skitgott på fester, fattar fan inte hur det går till. Varför röker du två cigg samtidigt?
En för mig och en för mina fallna kamrater. Varför har du så många romantiska komedier i din filmsamling?
Därför att Hugh Grant är så JÄVLA SNYGG!!!! Varför är juggemaffian ute efter dig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Höh! De är inte det enda som vill ta på mig! Varför vill du ta på mig?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Därför att jag har tvättdag idag och har inget annat att använda (höhö, den var billig) varför är du överaktiv på facebook?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För att jag upptäckte facebook senare än andra och har jävligt mkt att ta igen. Sluta sprid runt klamydia, jävligt ofräscht.
Varför sabbade Gammal precis tråden genom att inte ställa en ny fråga?
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
för att gammal är lite lagom senil varför ska tråden lagas efter gammals stora misstag?
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
För att denna tråd som bildbok antagligen skulle rädda både ett och två liv. Men varför glider du runt med en havssköldpadda i ryggsäcken?
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo
Producent
2011-11-28 11:37
För att jag är "down to earth" Varför är du så tät?
Man tjänar mycket pengar som rörmokare. Hur spenderade du gårdagen?
gnaget_90 skrev: Varför sabbade Gammal precis tråden genom att inte ställa en ny fråga?Det var ett påstående, så ingen tråd sabbad.
Mitt påstående "sluta sprid runt klamydia. jävligt ofräscht"
Ett exempel på svar: "jag gillar att ligga utan kondom med en massa sprutluder".
Visst hade jag kunnat slänga in ett "varför" i slutet, men ett påstående behöver inte följas av ett varför - även om ts uppmanar till ett varför. You see?
scrotum skrev: Hur spenderade du gårdagen?Jag jobbade som en jävla motherfucker.
Hur många kineser kan man få in i en glödlampa?
Det var ingen påstående fråga så jag väljer att inte svara. Varför försöker du få ner kineser i glödlampor?
Producent
2011-11-28 13:40
Jag arbetar med etnisk rensning. Varför smugglar du sprit?
Haha... För att det är lättare än att smuggla kineser. Du är så jävla ful på morgonen, är du inte?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Jo det är jag, men jag får bra respons. Hur kommer det sig att du börjat satsa på en karriär som blottare?
har man något vackert, kommer det fler till nytta i fall det delas med världen! varför är du en vampyr-freak?
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Producent
2011-11-28 15:11
För att jag var en zombie freak men tröttnade. Vad kommer din debut skiva heta?
Den ska heta "debutskivan" Jag har noterat att du fäller folk i rulltrappor. Vad har du att säga till ditt försvar?
Producent
2011-11-28 15:17
De står på fel sida! Det är vänstertrafik i rulltrappan. Vänster går man om höger står man still! Varför är du yrkes kriminell?
för att jag har hört att man måste vara gansta för att få bitches. varför har du så många tomma kartonger i ditt hem?
vegan power