I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kan en kille vara vacker?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-10-12 12:35
men det är väl klart att en kille har samma förutsättningar för att vara vacker som en tjej! sen kan man ju diskutera om det över huvud taget finns något som är vackert (när det har med människors utseende att göra).
 Cara de "yo no fui"

2004-10-12 12:54
savlavdoren: Har hon verkligen varit en man? jag har alltid trott det men aldrig fatt det bekraftat.
hejhej

2004-10-15 19:25
päronpung
Klart en kille kan vara vacker..
Min karl är så vacker så att jag nästan vill gråta varje gång jag ser honom..
Otroligt!!
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-10-16 01:33
killar är något av det vackraste som finns!

den manliga kroppen är så oexploaterad så den blir oändligt mycket mer fascinerande än den kvinnliga. ta till exempel manliga ben. visst, vissa är extremt fula, men väldigt många är något helt makalöst vackra. de har mycket mera former än tjejben.. våra är så raka på nått sätt. och ta en sån grej som raggarsträng (djävulskt fult ord dock).. man kan inte få nog av dom. magar, höftben, halsgropar. och det viktigaste av allt --> händer!!!

en kille som ligger naken i en säng o sover, på mage o med ena armen under kudden är ett konsteverk i sig.
blipp

2004-10-16 15:06
jag känner iallafall världens vackraste karl.
och jag vill bara se mer och mer av honom hela tiden.
(you are just like the perfect verse over a tight beat)