I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

THC vän eller fiende i skapande?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-04-25 22:49
Fetvän av THC är jag =)
24/7 always keepin it.

2004-04-25 23:34
de där är nog olika från person till person.. jag börjar alltid möblera om eller rita lr sånna saker.. får upp ideér jag inte visste fanns..
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep

2004-04-26 08:22
Jag tror att om folk bemödade sig om att lära känna sig själva skulle man inte behöva suga i sig ganja för att bli varse de där idéerna som man "inte visste" att de fanns.
"Du är en död sill"

2004-04-26 11:45
mofajja: de tror inte jag
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep

2004-04-29 11:43
_ganja_

på vilket sätt ere bra för astmatiker?
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.

2004-04-29 13:25
såååå
vilka ska knalla million marijuana marsch på lördag i sthlm?

2004-04-29 20:27
Jag ska va med reclaim istället så inte jag boys=)
24/7 always keepin it.

2004-04-30 14:21
Upplys en som inte vet.

Vad har det för effekt på sexdriften ?

2004-04-30 17:28
Infidel

ajjt, då vet jag.
Walk in my shoes, hurt your feet. <br> Then you'll know why I do dirt in the street.

2004-04-30 18:00
Ibiza_Hippie F0...tack äntligen nån som inte bara kritiserar mig...:)

2004-05-02 00:17
Varför blev det så tyst när jag frågade om effekterna på sexlivet ?
Vadå, blir det svårt att få upp den, eller ?

2004-05-02 01:04
Nejdå... sex under påverkan av thc är riktigt bra...

2004-05-02 20:58
Wiseguy

Låt mig säga såhär; det där som te.x CAN skriver om att det skulle hämna sexdriften och göra en ointresserad av sex är rent påhitt...

Istället har flera med mig istället noterat en synnerligen afrodisisk effekt från ganjan...

Sen slog en sak mig också. Den enda faktiska direkta ohälsan som ganja orsakar kommer inte ifrån ganjan i sig, utan att man på grund av hutlösa priser på grund av risker som tas av försäljare och dylikt iom dess olagliga natur inte kan få tag på särdeles stora kvantitéter, varför man är nödgad att rulla det i en joint och röka det.

Rök är aldrig bra för lungorna, dock kan jag tänka mig att den positiva inverkan just gräs kan ha på lungorna i samband med astma kan vara relaterad till dess smärtlindrande verkan, dock vet jag faktiskt inte ett jota om hur astma upplevs och så, så jag kunde lika gärna lämnat närmast ovanstående osagt. Hursomhaver, RÖKEN som bränner våra lungor osv är den enda riktigt hälsovådliga verkan som gräs har i rökt form.

Så, det som jag tänkte på är, att om gräs skulle vara lagligt skulle det alltså bli billigare och därmed möjliggörs inhandlande av större volymer TCH, vilket i sin tur möjliggör ett mindre hälsovådligt sätt att inmundiga ganjan på; nämligen som te!

Nu tycker säkert flera att jag pratar dynga, men jag vet att när jag flyttar hemifrån och har en regnskog i garderoben kommer åtminstone jag hänga med popkretsen, samt vara trendig och häftig och bara dricka te...
"Du är en död sill"

2004-05-16 02:24
de gånger jag fick beröm på bildlektionerna var då jag rökt innan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-16 00:37
Vid everyday smoking blir man nog - generellt - mest slapp och likgiltig. Om man röker "då och då" lossnar nog kreativiteten.

G.

2004-11-16 13:36
helt positivt, får en att slapna av och sova gott..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2004-11-16 15:07
eller ok allt gott har väll något ont med sig men..
Förut fick jag gå till sjukgymnast 1-2 gr veckan och få aktupunktur.. då hadde jag regelbunden huvudvärk och smärtor i rygg och nacka, och det påverkade men vardag ganska mycken.. men när jab började röka brass ganska regelbundet försvann alla de symtomen.. jag somnar lättare och sover gott + att jag slipper gå till sjukgymnast längre..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2004-11-16 15:38
det e väl varken svart eller vit...precis som med allt annat i livet?
burqa massive

2004-11-16 18:02
helvette vad många stekare det finns på whoa.
Walk an live, talk and bum a claat ded´