I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-04-22 18:25

gå sönder?

1.
ni killar som ligger med smala, tunna tjejer, är ni inte rädda att dom ska gå sönder?

jag skulle vara livrädd.

2.
mullig eller smal partner?

2004-04-22 20:14
nej inte vet jag. men dom är så små o tunna så.. ja man vet aldrig

2004-04-22 23:02
spelare inte så stor roll, så länge dom inte e för smala, sen e det hur personen e...

smal eller tjock e inte allt..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-04-22 23:36
mer att klämma på i en mullig partner.. men ärligt så spelar det ingen roll.. kärlek är kärlek.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-04-22 23:37
sommarkatt: herregud va allvarlig denna tråden verkar vara och personen som skrev det tror säkert att smala folk "går sönder" om man knullar dem. . .
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-04-22 23:45
1. Jag har känt typ så en gång faktiskt, så jag smet undan i garderobskön efter en sekunds kontemplerande. Men hon var verkligen helt extremt spinkig. Fast väldigt söt.

2. Äh, vem bryr sig, hajja bry att behöva sortera på det viset. Dessutom är jag inte direkt killen som brukar kunna välja och vraka heller ;)

2004-04-23 08:31
jag menar inte bokstavligt gå sönder..

2004-04-23 08:47
tack eye

jag och min polare brukar diskutera det här med jättesmala tjejer.. och biffiga killar.

hur går det ihop?

hon är så liten att han mycket väl skulle kunna spräcka henne?

2004-04-23 09:52
Sommarkatt

Men alltså, det är inte en ovanlig tanke. Men du fattar väl för guds skull att ingen på allvar tror att folk går sönder om man ligger med dem. Vad man menar är ju att vissa är så spinkiga och ser så ömtåliga ut att man tycker att det ser ut som att de skulle gå sönder om man hade sex med dem. Och det är inte bara killar som tänker så om tjejer, jag har snarare hört det oftast från tjejer som säger det om killar.

2004-04-23 10:15
eye haha fan vad läckert=)

hur gick det senare, någon ännu större?

sommarkatt om du rycker det är så absurt kanske du skulle ta och sluta kolla i dentta forumet?!
jag har sagt en. två ja kanske tillochmed tre gånger, JAG MENAR INTE BOKSTAVLIGT TALAT

2004-04-23 12:12
Man måste gå väääldigt långt om man ska gå sönder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-23 19:50
mullig eller smal...varför inte smal men mullig på dom rätta ställena?
shimmy shimmy yo

2004-04-23 22:33
gå sönder..haha.. säkert...
öh, man knullar väl inte en porslinsvas heller? men ska jag vara ärlig så föredrar jag en tjej som är i normalvikt med bröst och rumpa som alla andra i mängden som tror att dom stickerut...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-04-24 02:15
vafan det e väll skit samma, bara man själv tycker hon e söt, och har ett bra hjärta eller.varför ska vikten spela nån roll..

2004-04-24 02:20
Varför bry sig? Vill bara åt kroppen kan man ju lika gärna skaffa en KK? Faller jag för en tjej så faller jag för henne liksom..

2004-04-25 01:36
För 2 år sedan hade jag svara att jag ville ha en smal och eller vältränad tjej. Ingen tjockis helt enkelt. Fast nu inser jag att det är vääääldigt irrelevant...man blir kär i den man blir kär i, och även om man ser skavankerna lika mycket 2 månader in förhållandet som man gjorde första gången man träffade personen så struntar man i sånt efter ett tag. Man kan till och med börja tycka om skavanker på sina partner, just för att det är ens partners skavanker. Tränade/mellanvältränade/smala tjejer är de jag föredrar iofs. Men jag har ivf tänkt på mina gränser. Och jag tror inte att det skulle vara något problem för mig att bli kär i en mullig tjej i dagsläget. :)
"The badder you seem, the more lies you tell..."