Vilket år??
Tycker ni har vart d bästa, för er, helst att ni levde då också.. Då saker har vart som bäst, o du vart som lyckligast? d skönaste året helt enkelt jag säger 2004 - varför? fyller 18, studendet, ska ta körkort.. m.m d sämsta året kan man också skriva om man vill...o anledning jag säger hm.... 1986, pinochet o hans kupp.. gjorde så vi fick fly typ.. aja .. peace .. en kul sak lixom
hur kan du säga att 86 var det sämsta? hade det hoppats över i historien hade du ju inte funnits :P
vadå? jag dyster?
greggan F21 haha iof.. men jag menar ju efter.. jag menar inte själva året.. jag menar d som hände där d året.. bortsett från att jag föddes
bästa - den året vi lever i nu,
http://www.sthlmmd.se
bästa året var nog 2001 med min flickvän och allt sämsta var lätt 2003, aldrig varit så deppig en hel jälva sommar :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
1985 då jag var lyckligt ovetande...
-=Lek med livet så leker livet=-
2003 var både bäst och sämst.. första halvåret var otroligt roligt sen gick allt å helvet och sita halvåret var hemskt.
egentligen alla år förutom svackan på högstadiet. 2004 har iofs en del kvar att bevisa, oxå.
skriv kort, helst inte alls
sommaren 2003 var bäst hittills men jag har på känn att sommaren 2004 kommer rocka det mesta.
jag tror oxå på år 2004 faktis.. känns som d här e mitt år iaf..
2001... mitt liv var total anarki då, på ett bra sätt
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
1984 var ett ganska soft år, en bra omgång på frihetsgin om inte annat, samt att det var ett utav storebrors mildare år.
"Du är en död sill"
Jag hoppas rätt starkt på det här året faktiskt. Har en underbar flickvän, skaffat mig en jobb inom psykvården, blivit myndig, skaffat mig VIP på Vibes, skriver för SVU och dj-silence. ska till Hultsfred, åka med farsan till Holland/Belgien, ta STUDENTEN, ett grymt skönt sommarlov, party, massa studentfester, spela in raplåtar. Det känns helt enkelt som ett väldigt fint år kantat av massa trevliga tillställningar och glada sköna vänner. 2004 ett år att minnas!
Bästa året måste varit 2002. I och för sig slutade jag nian då, men jag slutade med vänner för livet. Och samma år började jag ettan och träffade nya underbar människor :) Sämsta åren är väl hmm... alla år? Hehe. Jag hoppas fortfarande på 2004. Började bra och har väl inte haft några nederlag. Bara jag får the man of my dreams och att resan till Grekland med vänner blir underbar så blir det perfa :)
What we do in life echos in eternity.
jag är rätt nöjd me mina år.. nu är de år 2004 och jag ska fylla 18 så jag ser bara frammåt... ta dagen som den kommer... år som år 1987 va nog bra... kom till sverige rätt så omedvetande .. inge ansvar... ba soft me massa kramar och glida barnvagn... sämst var nog ändå öh kan inte komma på....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
1985-För då föddes man 1995-Bästa semesteresan i mitt liv 1997-Var ett soft år 1998-Var soft 2002-Var så jävla varm och skön och en händelse 2001 som var GREAT!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Bästa året vet jag inte... Någon gång när jag var liten, runt 90-94 eller nåt sånt... Sämsta året får nog bli 03/04... Massa dåliga saker händer mig, och jag känner mig bara helt stressad...
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Memo Du måste ha börjat skolan ett år tidigare om du fyller 18 år samma år som du tar studenten.
bäst: 96 varför? den kommerciella musiken var bra, man ägde på mellanstadiet, pigelin kostade 4 kronor... livet lekte helt enkelt...
jag tror också på detta året. massor på g
2003, och 2004 kommer troligtvis att bli ännu bättre.. det har börjat väldigt bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UtanAttTveka F16 T ex Whoa-tältning? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
då jag var lyckligt ovetande... john08 P19 det skulle ara trevligt att ha det så nu kan jag ibalnd tycka.
jo jag började 1 år tidigare.. när jag va 5.. fyller år i augusti så jag vart 6 efter 1 vecka.. jallafall..
det här året har potential att bli det bästa året i mitt liv om jag ska dömma utifrån kärleken vilket jag gärna gör.
Bästa året var 1990Nånting when it was back in the days! :)
valero Hur gick det med tjejen du skulle ringa? ;)
SunTzu P18 bland annat =)
det måste varit 1997. då var jag 12 och man hade inget som helst ansvar, men man kunde ändå göra lite som man ville... fast 2001 var väl ok, mot slutet för då träffade jag min nuvarnde pojkvän...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
1994......Liten knatte, magisk sommar.....VM-brons, sjukt soligt! Eller kanske 2001.....Ganska naiv though men hade en gubb najs sommar minns jag!! Sämst.....2004 and counting.........
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /