I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlek över internet!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-06-23 03:19
kul för dig.. håller med kunnta och alla andra positiva.

lycka till!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-23 03:36
Jag fick nys om min älskling på internet nu i höstas.
Det har gått hur bra som helst. 2 lyckliga månader. =)
Fast dock en hel del träffandes innan det blev hon och jag.

Tack vare mitt enträgna stötandes på henne och tjatandes om träffar iofs.. men jag hör inte henne klaga. :D

Kör hårt grabben!! :)
www.nativeswedes.se

2004-06-23 12:44
om du inte har träffat henne så GÖR DET!!! Jag lovar det kan ändras!
Det va bättre förr, svenskunderjord!

2004-06-23 19:50
JÄVLIGT ROLIGT FÖR DIG DUDE! jag är faktiskt avundsjuk, men önskar dig verkligen all lyclka i världen. Nu blir jag glad! hihi =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-06-23 20:05
kunnta sa det rätta =)

2004-06-23 20:11
Åk upp och träffa henne en månad som planerat. Är det kärlek är det, är det inte så är det inte. Så enkelt är det. Lycka till och jag hoppas på kärlek ;)

2004-06-23 23:44
Yay :>

Ska upp till henne mellan 5-15 Juli, kommer bli nice, kommer bli kärlek, sex och sång! :> Yay
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe

2004-06-24 08:31
EricM

Känner igen mig där. Iofs är de jag lika ofta som säger dom där orden. Jag är nog oftast helt seriös, men sen spelar de inte så stor roll eftersom jag inte har möjlighet att träffa så många av dom, eftersom dom flesta tjejer man träffar på nätet är från Sverige.
Annars hade jag inte tvekat att träffa nån fin människa man stöter på nusomdå.

2004-06-28 00:14
För att få ut lite mer av det jag sa förut.

Jag tycker själv att man ska ha träffats eller vet vem personen är. Alltså att man bor i samma stad eller vet vem det är på annat sätt. Iaf fall något så man vet hur personen ungefär är i "verkligheten".

Sedan kanske man kan adda på msn, prata om saker där man kanske inte vågar säga annars. Dock att säga att "jag älskar dig!" på internet är ett stort steg. Eftersom jag inte riktigt har sagt det till någon ( alla tar "jag älskar dig " olika jag tar det som ett stort steg) Så att lära känna personen på internet är okej. Men sen är att träffas irl och prata vidare på msn / telefon och träffas vidare. Att bygga upp ett helt förhållande på internet helt o hållet är INTE bra. Ni annar inte hur många killar / tjejer som driver och gör allt för att bara förstöra. Hur många är 100 procent seriös på internet med personer ni känner? Jag tror tyvärr att INGEN är 100 procent seriös ( om man inte känner personen och i alla lägen )

hum nån som fattar?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2004-06-28 18:47
Liite skeptisk till det här alltså..
Även om jag utgår från att ni är ärliga mot varandra och så så har ni ju inte ens träffats. Då kan det bli massa småsaker som man stör sig på när man väl ses, speciellt om du ska bo med henne.
Även om hon är världens sötaste, snyggaste och snällaste så kanske du hatar att hon vaknar halv 6 på helgerna, att hon har dålig andedräkt, att hon bara sitter vid datorn eller teven, aldrig städar eller vadsomhelst!
Så du kanske ska chilla lite på flytten?
Hoppas ändå att det funkar mellan er, lycka till vettja.

2004-06-29 13:17
Tihihi.. träffade en från msn i Söndags =)
Tyvärr är jag inte kär, men de va ändå nice ;)

2004-06-29 13:49
jag tror helt klart på kärlek över nätet.

frågan är om det ändå inte är mer äkta än andra sätt att träffas på?
som regel så attraheras man ju av någon på uteställe osv., på nätet pratar man först (ja, jag vet att det handlar om bilder här med, men det blir garanterat mer prat än ren visuell attrahering på nätet, man pratar inte med någon som är snygg men enormt tråkig).

som grund för vad jag sagt så vet jag om _minst_ 3 förhållande som just nu är över 2 år och de är fortfarande nykära i stort sett...
de har träffats på nätet.

2004-06-29 19:26
Da-KilLLA P61

haha, vi e inte tysta..