I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Du har 3 dygn kvar att leva!
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
YoL P37
2004-10-09 22:29
Sätta mig och läsa en bra bok! Eller inte.. dom första två dagarna skulle jag vart med min familj och mina vänner.. Säga allt vad jag tycker om dom.. tredje dagen skulle jag ta en bergsprängare sätte mig vid ett berg och vänta på döden.
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Makie P39
2004-10-09 23:00
jag skulle göra allt för att göra nån med barn och hoppas på att den behåller barnet. enbart för att skaffa barn :)
The Hassle
Makie P39
2004-10-09 23:06
öhh om hon blir gravid så är det inte direkt så ungen dör för att jag dör. ungen föds ju ändå efter 9 månader. även fall jag är död. inte direkt så jag blir levande far, men jag är det one way or another. eller hur.
The Hassle
Makie P39
2004-10-09 23:12
dessutom om du tror att nån är så dum och tror att en unge föds på 3 dagar så är det ju du som är helt under jorden.
The Hassle
Scientist
2004-10-10 16:24
Jag skulle nog peta lite... :)
Sen den sista dagen skulle jag ta självmord eller något liknande på ett uppmärksamt sätt. Liksom, median och alla runt omkring ska ju komma ihåg mig.
m0e P39
2004-10-11 15:20
jag tror jag skulle satt på så många brudar jag kunde och sedan förtära den mest hallicugena drogen jag kunde komma över...
I vilket fall som helst skulle jag inte tveka 1 sekund på att ta mig alla världens friheter och beröva alla deras rättigheter!
Jag har inte tagit mina piller idag.
nicke-k
2004-10-11 16:31
jag skulle ta ned dom som står mig nära till bahamas och ha det soft mina sista timmar.
skunkafied F44
2004-10-11 17:04
göra ungefär samma saker som jag gör nu. har ett bra liv.
We call them winerbrods.
m0e P39
2004-10-11 22:45
nicke-k P17
jag tippar på att du skulle vara död innan du landade på bahamas med tanke på att flygturen dit måste vara på mer än 3 timmar... hmmm:/
m0e P39
2004-10-12 00:07
tack för inspirationen
Tedi
. att döda massa oskyldiga låter bara för mycke dock. Men att spänga något ordentligt i luften (Wiiihaaa)
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»