I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du har 3 dygn kvar att leva!

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-03 11:10

Du har 3 dygn kvar att leva!

Vad gör du nu? Om du bara släpper hämningarna.

Helt ärligt! (Inga moraliska förpliktelser)

3 dygn kvar av ditt liv!

Skynda Skynda! :)

Blao Blao

2004-07-03 11:20
om jag var helt säker jag skulle dö om tre dagar skulle jag råna bänker lägg undan alla pengarna nånstans till mina barn och sen be till gud i mina sista timmerna.

fast det är skillnad från vad jag skulle göra om hela världen skulle gå under om tre dagar.
Right makes might

2004-07-03 11:48
först: Käka god mat för alla mina pengar.
Sen: Ta så många som jag kan med mig.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2004-07-03 11:56
KNULLA SÅ MKT JAG KUNDE, VAD JAG KUNDE!
don have it all upstairs but who the fuck cares
4-20 24-7
TRAINSPOTTERS.SE / RANDOMBASTARDS.COM

2004-07-03 12:13
Jag skulle leta upp en viss kille, och säga exakt vad jag känner! POW!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-03 12:41
mäki, varför inte säga det nu på direkten ;)

Hmm, åter till frågan. Jag skulle gå bärsäkrargång inne i stan, gå in i affärer och tjåla allt jag ser osv osv...
spliff macht frei

2004-07-03 16:41
hmm...jag skulle inte råna banker eller göra något olagligt, det vore ju inte liiite antiklimax att sitta de sista dygnen i häktet...skulle antagligen inte göra så mycket speciellt, göra allt jag tyckte va skojj men jag skulle nog va rätt bedrövad om jag visste att jag skulle dö innom tre dygn...typ sitta hemma med familjen och böla :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-03 16:59
Vara med min familj och mina kompisar!
Säga till alla jag känner exakt vad jag tycker om dom, både snälla och elaka saker..
Handla upp nästan alla pengar jag har på banken på enbart skit.. Resterande pengar skulle jag ge till min familj..
Försöka göra så mycket som möjligt av de sakerna jag vill få gjort innan mitt liv tar slut..
Ja, ungefär så.. men sen vet man ju inte förens den dagen är kommen..

Tack för mej!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2004-07-03 21:31
svår fråga. jag hade nog freakat.
men skulle se till o spendera dom med ngn jag tyckte om, bara äta god mat o göra de bästa som finns, typ åka berg o dalbana o mysa.

väldans svårt o veta sånt...

2004-07-04 01:04
För det mesta gör döden människor mer mottagliga för livet.
Dubbelmoral? I love it!

2004-07-04 02:32
Uhm.... jag skulle donerat bort alla mina pengar, hur mycket det nu än är hahha, å skriva testamente :p Jag menar, vad är det för vits att köpa massa skit när man ändå inte har användning för det om 3 dar!? Sedan så tycker jag det är självklart att man ska spendera sin sista med sina nära och kära, prata ut om allt möjligt och sådant.
Meeeeeeeeeeen öh, va fan. Jag skulle iaf ha så roligt som möjligt, göra saker man aldrig har gjort förut.. även om man samtidigt kommer vara helt nere, men man vill ju inte vara deprimerad dom 3 sista dagarna i ens liv ju. Sen så blir det så klart massa making löve med ens pojkvän också ja ja, helt klart hahahaha!!

hiya!

2004-07-04 03:06
jag skulle ta adjö av de få vänner jag har.. sen skulle jag nog skynda på processen.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-07-04 18:18
jag skulle visa dom jag älskar att jag värkligen älskar dom..sen skulle jag knarka utav helvete och ha en jävla massa sex och bara äta pizza och chips
I only date crack-whores.

2004-07-04 18:27
skulle det verkligen inträffa så skulle jag nog tappa all livslust att jag bara lägger mig ner och väntar på att dö, eventuellt kör jag heroin dessa dagar.
"Khadaffi sitt imperium på livets tre goda – kommunism, islam och kvinnlig värnplikt"

2004-07-04 21:33
det hade det för mina, eftersom jag tror på att livet efter detta blir bättre ju snällare man är i detta :P
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-07-04 21:59
GO ON A KILLINGSPREE - DIE IN A HAIL OF GUNFIRE

/caps lock bitch
I, Rowboat

2004-07-05 03:13
dag 1

en påse av det finaste gröna man kan hitta,
en mp3 spelare med ett par utvalda album på,
mat å massor dricka,
sol,
ramberget i gbg,
digital kamera som jag fotar den fina stad vi som har tur å bo i

hadde suttit där på berget å kollat ut över hela gbg hela dagen å bara softat i mina tankar för mig själv,

dag 2

Pratat med massor av folk som jag vill säga ett å annat till som jag inte har kunnat gjort eller vela eller inte vågat. sen bara softa med alla bra polare, prata å bara ha skoj, sen festa mad galet på kvällen.. eller något i den stilen..

dag 3

softa med min mamma å min syrra hela dagen..
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2004-07-05 03:37
Jag skulle skriva en livsbiografi. (Men på tre dagar skulle jag iof inte hinna, så det är fan bäst att jag börjar nu med en gång.)

Så skulle jag skriva brev åt alla jag känner. Alla skulle få varsitt, med varsinna "sanningar" i.

Sedan så skulle jag synda massor. Göra allt som jag varit nyfiken på, men inte vågat. och inte sparat på de stora orden.

Hmm, jag skulle springa runt naken också..

2004-07-05 15:02
kissa på kungen!
vem, ärligt talat, bryr sig?

2004-07-05 15:06
jag skulle göra allt ja han med. bara försöka ge mig på vartenda sak som går att göra.

å så går jag i alfabetisk ordning

2004-07-05 16:15
käka riktigt god mat. fixa begravningsplats och grejer. döda alla på min att-döda-lista. kommer inte på nåt mer. jo... röka ner mig precis innan jag skulle dö. och jag skulle ha min pojke med mig hela tiden. utom vid morden kanske.

2004-07-05 16:43
försöka döda BUSH. jag gillar utmanningar. sen skulle jag runka. och äta mat. och döda cpigt många cpiga mäniskor. råna banker. leva livet och runka igen. senhitta ett bote medel mot min sjukdom och bli kändis hej!

2004-07-05 16:55
jag tvivlar stark på att alla här som säger de ska döda en massa, faktiskt skulle göra det..

men visst för all del, fortsätt påstå det ni.

2004-07-05 17:16
är det här ett hot?

2004-07-05 17:21
flest saker när man dör vinner
Omnia est Faeces
Manager

2004-07-06 10:50
Dag 1. Testa heroin, har alltid varit nyfiken men inte riktigt velat testa pga olika anledningar.

Dag 2. Snacka med polare och familj. Antingen få panik.

Dag 3. Spendera dagen med min flickvän. Vänta tills hon somnar, gå ner till stranden eller nått och skriva ner lite tankar och dylikt och bara vänta på döden.
Redline!

2004-07-06 13:33

sno en FERRARI MODENA och sen köra som en galning igenom hela Sverige... tills jag dör av en krock...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2004-07-06 21:17
Skulle ta heroin för att se hur det känns. finns ju inget att förlora på det om man ändå ska dö.

2004-07-06 21:33
-ELECTRO-ROCK- P19

jag skulle allvarligt tvivla på att du skulle döda en enda.

nu kanske jag hamnar på din lista, men skitsamma ;P

2004-07-06 22:58
1. säga upp mig från det där jävla slavarbetet man har.
2. gifta mig med min pojkvän
3. umgås en dag med min familj
4. festa en natt med mina vänner
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2004-07-06 23:14
Haha, jag snacka med en tjejkompis om det här för någon dag sen och hon lovade mig att hon skulle vara min i en hel dag :D Sen att hon ser bra ut gör inte saken sämre. Annars skulle jag nog vara mycket med min familj, försöka samla alla på ett ställe och bara va och ha det bra. Skulle nog ringa upp alla jag känner också och säga vad jag egentligen tycker om de. Rätt många som skulle få sig en överraskning där.
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2004-07-07 05:36
_Mackan_Breaker_

jag har en lista. och, jo. det enda som hindrar mig från att göra det nu är risken för otrevliga påföljder. ganska kort lista, men väldigt precis. fast visst, det låter väldigt oseriöst när folk häver ur sig att de skulle döda så många som möjligt... fjantigt. man måste ju ha en anledning...

injate

kan inte ens föreställa mig hur det kan ha varit, varken för henne, pojkvännen, mamman eller dig. vilken mardröm.

2004-07-07 10:20
ni som inte har flickvänner och inte kan knulla då haha vad hade ni gjort ;)
Blao Blao

2004-07-07 13:26
hehe stämmer.

jag skulle aldrig kunna döda, p.g.a medlidande för alla oskyldiga lidande som är kvar. och samvetet, och att jag tror på himmel och helvete.. :P

2004-07-07 15:54
plocka på mig så mycket cash som möjligt o sen bränna dom på att fucka upp min hjärna in i det sista. Jag skulle trycka i mig allt som finns..
Men helst skulle jag vilja skala ihjäl någon med en osthyvel..
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-07-07 16:26
jag skulle skriva ett brev där det stod hur mkt jag älskade alla som jag älskar. samt lite tack för att ni gav mig ett så vackert liv mje mje mjemje var inte ledsna osv osv....

sen skulle jag göra nåt annat...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-07-07 18:00
-ELECTRO-ROCK- P19

då är du lika farli som min bästis.. faaarli.. haha :P:)

tackar :P

2004-07-07 23:38
allt det här med kriminella grejer, safta att sitta i häktet de tre sista timmarna av sitt liv..

men hur som helst: skuta mig så jag slipper vänta
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2004-07-08 08:38
Dricka lite öl, sen försöka få hem sexigaste tjejen på stan.
Om de inte funkar så blir de nån hora..
Sen skulle jag va me familjen och kompisarna och bara vänta på dagen :)

2004-07-08 10:24
"Dricka lite öl, sen försöka få hem sexigaste tjejen på stan.
Om de inte funkar så blir de nån hora.."

pang_kwa du gör de klockrent! LOL ;)
Blao Blao

2004-07-10 19:01
testa Heroin...Råna bank....gå fram till alla snygga tjejer man ser och get layed ;)
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle

2004-07-10 22:19
Dag1
smögat som in i helvete lagt nästan hela dan på att skriva o spela in en jävla låt om skit massa grejer allt man vill ha ut

Dag2
träffat alla mina polare, smögat tagit E, druckit petat syra eller nått. knullat så många jävla brudar man kan på så kort tid som möjligt:S

Dag3
vara hemma me min morsa o syskon

simpelt..
Blood on my dick or shit on my knife

2004-07-10 22:29
Skrivit mitt testamente :P

2004-07-11 00:50
Jag skulle leva tre helt vanliga dagar. Haft tid för mig själv, suttit och tänkt, lyssnat på stämningsfull musik, sett bra filmer.

Inte varit så borta på droger att jag inte skulle tänka på vad som skulle ske. Allt är en process, och har jag inte tagit droger tidigare, varför göra det när det är dags att dö? Skulle det varit mitt liv innan, visst då kanske jag skulle ÄVEN göra det sista dagarna.

Svårt att spekulera i egentligen men några mer spektakulära saker hade jag inte tagit mig för.

2004-07-11 01:13
Jag säger såhär.

På de flesta låter det som att dessa 3 dagar bara är en teoretisk fråga.

I proncip så lever vi de 3 dagarna hela tiden.
Varför inte göra det man helst vill göra just nu istället för att vänta på beskedet om döden.

Och till er som påstår er skulle döda folk är ni lika mycket värda som vilken inlåst mördare som helst.

Människan behöver mörker för att upfatta ljus.
Lustigt fenomen
//My Dewolistic Mind-
Only one of a kind

2004-07-11 04:07
jag skulle vänta några dagar (mohaha) sen skulle jag leva dom på arvikafestivalen..

2004-07-11 16:15
Skulle hoppa fallskärm från ett plan, utan fallskärm givetvis samtidigt som jag siktar in mig på en Älg och skriker "I will not die alone!"
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!

2004-07-11 17:19
skaffa barn

2004-07-11 17:58
alla som skulle "sagt va de tyckte om alla i sin närhet helt ärligt på ont o gott", vad gör ni nu? ljuger ni hela tiden eller? har aldrig fattat oärlighet, eller utövat det särskilt mycket...

2004-07-12 02:03
Jag hade nog velat att jag skulle ha roligt, men jag skulle nog sitta hos mian föräldrar och grina och skriva brev till alla jag känner eller något, så dom fick veta vad jag tycker om dom.

2004-07-12 13:34
Säga till den dära killen att jag är askär i honom...o sen bli av med oskulden : )
Credit crunch crunch baby