I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-07-15 15:50

e så less...

e så less på allt... less på dom flesta människor, less på maj själ, less på att gå ut... vill bara stänga in maj o vara för maj själv. slippa allt annat... höra va jag själv tänker... detta känns som ett bottenlöst svart hål... o d blir bara värre o värre... så fort man tror att man ser ljuset blir d värre än va d har varit... skrev bara för att jag vill skriva lite av maj...

-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2004-07-15 15:52
vem är maj?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-15 15:52
jag... mig=maj

2004-07-15 15:54
det e pga sånna som dig dödshjälp inte fins till alla =D

hahah nää men va görs då?? vill du inte skriva lite till mig det brukar vara roligt eller e d lesst nu okså ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-15 15:54
aha, då är jag med.
varför vrida orden sådär?

2004-07-15 15:55
momo jag e inte på humör... skriver o förklara sen.

Misery_chick för att d e så man pratar i skåne.

2004-07-15 15:56
jennie-is-back

ok

2004-07-15 15:56
lungt jag ska inte störa säg vi kan maila eller msna om du har lust gumman bara adda mig [email protected] !!! ha d gött
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-07-15 15:59
för att jag mår som skit... min farfar dör inom några dagar, jag känner maj vilsen, känner maj instängd, d e få av dom runt maj som bryr saj o jag orkar intre förklara nu för att jag ser knappt va jag skriver...

2004-07-15 16:02
tror du verkligen d? e d därför jag har mått så i 2 år nu? nope...

2004-07-15 16:05
o nu blev jag fan mer pissed! suck...

2004-07-15 16:12
^^ nej... har varit d "ett tag"...

2004-07-15 16:16
asså som Snoop dog sa en gång i tiden
There aint no fun if the homys can have non

2004-07-15 16:21
jaså?

2004-07-15 16:38
jennie-is-back

hur är det med ditt hår? löste det sig?

smisk, fnask och ganja!

2004-07-15 17:18
hems... ja... d e lite bättre, men jag tappar nog hår oxå pga att jag mår som jag gör... tack för att du frågar.

2004-07-15 17:32
jennie-is-back

tyckte det lät så hemskt förut. det med håret alltså..
bra att det är bättre!!... krya!!!!
smisk, fnask och ganja!

2004-07-15 17:40
Du verkar ju inte må särskilt prima. Tänkte säga att vädret den senaste tiden har gjort alla pissed men det var ju tydligen inte bara nu.

Prova att knarka.
Pack! Pack! Pack!

2004-07-15 17:50
hems d e jävligt jobbigt... d värsta e att håret blir sämre när man mår sämre. :/ tack för allt. :)

Gofi prova att knarka? nja... vädret spelar inte så stor roll just nu. sätter maj faktist ute ibland när d regnar. känner då som om man mår bra för stunden iaf.

2004-07-19 14:48

vet precis hur det känns när man mår sådär... förjävligt .. man vill inte göra någonting för man har inte lust med något.. samtidigt när jag känners ådär så har jag lust att göar nå stort... bara dra iväg och skita i allt annat för ett tag... och skriva det tycker jag absolut att du ska göra .. det hjälper.. inte bara dig själv utan även andra kanske...

inte funderat på att göra något nytt, oväntat?åka bort ett tag till vänner elr så? jag är också jävligt less på mkt , se samma ansikten varje dag och när allt går på rutin .. det suger...man behöver förändring..nu babblar jag på om allt .. hehe kanske var jag som behövde skriva av mig?;)
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"

2004-07-19 20:00
E också rätt j-vla less
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2004-07-19 20:19
Knullruffs d e bra att du skriver av daj. :) saken e att jag kom hem för 2 veckor sen... hade åkt bort jag o min pojkvän. d hjälpte ändå inte... vill att något som e överraskande ska hända. nåt positivt... att vissa människor beter saj som skit mot en gör inte saken bättre. tyvärr... :/

PeWi varför? nåt som har hänt? :/

2004-07-19 21:50
Håller med kneelwhenIenter P18, gör nåt åt det istället. Börja med nån kul sport eller gör nåt som du funderat på att du vill göra. Sätt upp ett mål som du vill klara av i livet, sen gör du allt för att uppnå detta mål.
Bestäm en dag då du ska börja ta tag i allt o sätta planer i verket o planera hur du ska göra, eller hur du ska börja iaf, sen går du upp på morgonen o gör det.
Ingen idé att bara dra omkring hemma o inte göra nåt speciellt hela dagarna, då har man alldeles för mycket tid att tycka synd om dig själv.
Ta dig i kragen för fan.
In case you didn't notice, I was being sarcastic.

2004-07-19 23:19

ja precis .. jag håller med både kneelwhenIenter & nam1986 det handlar om vad du vill göra med ditt liv... vill du att allt ska gå på rutin? vill du att du ska må dåligt ? nej det tror jag inte..du ska inte tro att det säger pang boom bang och så smäller det ... ditt nya liv har börjat... nej fan heller. du måste ge dig fan att på ändra din tillvaro och att du ska klara det... sätt upp nya mål och som sagt ta för dig av vad livet har att erbjuda.. man måste som sagt skapa lite mål chanser själv också vet du... ingenting är omöjligt .. bara man ger sig fan på att klara det.. det handlar om att tänka rätt och ha vilja.. vi människor har en förmåga att begränsa oss och nedvärdera oss själva .. vilket är helt galet eftersom du har hela livet framför dig .. så ta det stora steget ut och NJUT :) det är dags att börja leva nu... för din egen skull... inte för andras.

kraam*
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"

2004-07-19 23:30
aaa snälla skriv "mig"

2004-07-20 02:49
^^ d e inte pengarna... har pengar att lägga ut till d.

jag har satt upp mål. ska plugga till kemist o börja träna nu igen när min skada har läkt. ska även försöka spela in en skiva, men saken e att jag ändå känner maj less... d e mest människor som gör maj less. vissa då. inte alla. :)

2004-07-20 02:59
nja. saken e att d tyvärr inte går att åka till honom. :/ o jag hinner nog inte ens... mamma pratade me min farbror idag... farfar sitter o "väntar" på sin död typ. så nära e d... :(

2004-07-20 10:26
pschhhh....houston...majdaj majdaj we have a problem...majdaj...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2004-07-20 11:00
nuss varför vill man suga kuk o dö?

2004-07-20 11:15
digguhd därför att man har ont i lymfkörteln och experter säger att det hjälper att suga kuk. Skulle kunna länka bildbevis men det kan uppfattas stötande för vissa.
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2004-07-20 11:22
nuss hahaha jag visste det vi har medicin mot allt! länka bild!

2004-07-20 17:34
menar du mig?
Don't Give Props To The Devil

2004-07-20 17:37
nuss F20

vilka experter då?