I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Överjordisk förälskelse.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-07-27 22:39
Tyst Been there done that sen upptäckte jag att det finns andra flickor i vä'rlden som gör likdant med en, har "skaffat" (märk Citations tecknena inna Whoa's förenade Lebbkår anfaller mig o gapar om förtryck o dylikt).

*Palla stava ordentligt , är sjuk(feber o sånt crap)
24/7 always keepin it.

2004-07-28 02:21
mitte; varför kan det bara sluta på ett sätt? Varför ska det över huvud taget sluta? VAD är det som kommer att sluta? Har jag ett förhållande med henne? Nej. Ställer jag några krav på henne? Nej. Ställer hon några krav på mig? Nej. Träffas jag och hon över huvud taget? Nej. Kommer jag såras om hon skaffar en pojkvän? Nej.

Varför är det cok synd. Snälla, motivera dig. Berätta. Jag vill veta vilka helvetes kval jag kommer att få lida inom en snar framtid. Förbered mig.

2004-07-28 17:16
mitte, utveckla.

2004-07-29 16:54
mitte P20

tycker du att allt är svartvitt?
du ser inga gråskalor alls?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-07-30 11:35
Dark P17

ja allt har ett slut, men ibland så är döden det slutet.

2004-07-30 15:39
Dark P17

poängen var ju då att om det är döden som är slutet på tex ett förhållande, så har man ändå varit tillsammans så länge det går.
och det är ju ganska bra?

varför ska man förstöra utmärkt kärlek genom att gå runt och gnälla om att den kan ta slut?

2004-07-31 10:50
Väldigt fint sagt:)

Lycka till, inte ofta sån kärlek uppenbarar sig

2004-08-01 06:53
mitte: Varför larvigt?