Yol: Man kan bara göra så mycket liksom.. Fortsätt försöka snacka dem till rätta och var någon de kan vända sig till om de känner att de behöver snavcka med någon som har något bakom pannan.. En polares farsa sa några bra grejer till mig när jag var sne på några polare för att de inte fattar att de går nerför fel väg.. Han sa att man kan inte förändra andra egentligen bara ge dem stöd om de väljer att förändra sitt eget liv.. Så fortsätt umgås med dina vänner och var en god vän men ställ inte upp på deras rasse grejer och säg åt dem att du inte är intresserad av att höra det där och att de får snacka om annat när de pratar med dig.. Det är väl det enda du kan göra egentligen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har bara läst topicinlägget så vet inte va som redan sagts byt vänner fan hatar såndära "hatar turkar bara" eller osv.. ett tips se till att dom lär känna nån turk. men säg inte till dom att personen e därifrån i början,sen när dom insett att han/hon e som alla andra så kan dom nog acceptera det. :) eller så kan du säga att du e turk eller nåt sånt,halvturk eller osv.. ;) du fattar gjorde jag en gång till en kille som sa att han "inte gillar turkar" då sa jag att jag va turk,då ändra han åsikt eftersom han gilla mig,men sen sa jag att jag ljög o att jag e kurd men lika gärna kunde varit turk..han fatta o ändra sig...get my point? ;) peaaz
här får du lite kärlek
Hmmm, jag måste nog säga att jag typ sagt ordet "blatte" ett antal gånger, men fan det är typ om jag stötet på ett gäng med jobbiga utlänningar som vill slåss och så, då har jag kanske sagt efteråt "fan jävla blattar vill bara förstöra" eller något sånt, men jag drar aldrig alla utlänningar över en kam liksom. Jag lär gärna känna någon utlänning, men när jag säger det att jag hatar blattar typ, så är det när man är sur eftersom massa kaxiga utlänningar har varit på en. Alltså använder jag ordet "blatte" så menar jag bara de så är idioter. Det finns så klart skit många idiotiska svennar också, de värsta tycker jag är nazisterna de är fan på alla. De vet nog inte ens vad den sinnesjuka mannen hitler tyckte och tänkte, de vill nog bara slåss. Har fått på mig nazister hur många gånger som helst och jag är en hel svensk kille på 16 år. Eh fan jag vet inte hur dina kompisar är, om de är som jag så tycker jag inte du ska byta vänner bara för att de inte kan utrycka sig på rätt sätt! Men fan mannen peace! och lycka till med dina vänner!
Rör inte min prilla !
Marcan ja, och varje gång ska man plinga i en mässingsklocka och sätta på den utfrågade personen en dumstrut.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
snorty Låter väl som ett sunt resonemang, men samtigt så tror jag de flesta skämtar om sånna saker och är inte dödsseriösa.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
samma med mina kompisar...bara de att 100 % e de...
framför allt negrerna o zigenarna som e jobbigast o ställer till mest skit
Kepish Jag förstår vad du menar men jag har ingen "försöks turk". Eller vad menar du? vibe & Joel413 Tack för visa ord och råd. Akosone Kan du utveckla varför "Negrer" och Zigenare är sämre människor än andra? manneh p12 Du värkar som en klok pojke, våld löser alla världens problem.. Tänk Tack folks för alla råd, vet nu hur jag ska gå tillväga. Men fortsätt tipsa.. kanske andra kan ta visdom av det:)
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
ok man kan inte säga turk men om man är utlänning får man säga svenne?
säger man svenne menar man svensk, säger man turk menar dom flesta inte en människa från Turiket utan en invandrare. det blir fel
elictrik ja du nämnde faktist ett bra ord för invandrare, nämligen "invandrare", duger inte det?
ja det är mäkta jobbigt med smyrasism, jag har haft en del & har en del polare som är smygrasister & det slutar alltid med det är bara jag som säger emot, har även upptäckt mycket smygrasism på jobbet, så det finns mycket längre upp i åldrarna också ...
stå på dig det är det bästa du kan göra.
"Jag är inte rasist, min bästa kompis är adopterad från Colombia."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
elictrik att säga turk till en turk går bra. men som doffa sa det är trevligare att kalla folk för deras namn, men om man pratar om folket som bor i turkiet så.. dom flesta säger turk om alla från mellanöstern och där i kring.. lite trött, svårt att formulera meningar.
Ni skriver att ni hatar både "svennar" och "turkar" som rä kaxiga. Räcker det itne med att säga människor ? måste ni dela upp dom som nått jävla rasfördelningsmongo. Arlomeion, tack för det enda vettiga som skrivits i den här tråden.
Mickaaaaaan.
Graffare
2004-08-21 15:20
jag har blivit rånad tre ggr mellan 12-14,2 av tre gånger var det svenskar och det är 30% invandrare i södertälje...Och sen håller jag ofta till i södra botkyrka och jag har aldrig blivit rånad där.. där är det rätta mig om jag har fel,40% invandrare.. Dessutom så har jag blivit räddad från rejält med stryk av en ensam invandrare,Då det var 12 nynazis som skulle nita mig pga min palestinasjal Fuck racism,jag tycker att dem flesta invandrarna är sjyssta och dem som är över 30 är en av dem trevligare folkgruppen om man jämmför ett gäng packade svenskar och ett gäng packade syrianer...
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jag är smygrasist o det står jag för ;)
jag har blivigt påhoppad några gånger oprpvocerat.. säg 10ggr... en av dom var svensk. beror säkert på vart man bor och jag skiter i vilket.. låt mig va bara.
Rock out with your cock out!
hobbyblattar är ena trevliga kisar... svennar som vill vara kaxiga blattar är fan pinsammast
det är roligt att läsa vissa inlägg och verkligen se den smygrasism som finns bland vissa utav er.... väx upp och läs några böcker och skaffa lite allmän bildning och döm inte folk utifrån stereotyper och erfarenheter fram stan.
Jag har inget imot invandrare, bara dom vandrar vidare! Skoja e blatte själv:)
I ain't the young man you use to know!