I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att bli kär känns omöjligt

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-09-07 23:43

Att bli kär känns omöjligt

Nu är det så här...jag har träffat massa pojkar och strulat med diverse killar...men jag har inte varit kär på riktigt länge...på flera år...och det känns som att så fort jag har strulat med killarna så försvinner intresset och jag glömmer dem...men så länge vi inte har strulat kan jag ligga och tänka på honom och känna att jag vill ha honom...nu får jag det att låta som att jag har strulat med hur många som helst...det har jag inte...men de jag har träffat har jag strulat med...inte alla...men typ nästan...

Har jag blivit smittad av någon sjukdom som gör att jag inte kan bli kär längre? När jag var yngre, blev jag kär väldigt ofta och nu känns det som att jag aldrig kommer att bli kär, utan jag att jag kommer att hitta någon som jag "lär mig att tycka om"....
Jag har verkligen inte känt riktigt kärlek inför någon kille på evigheter...

Någon som vet vad det kan bero på , eller är det någon som känner igen sig?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-07 23:47
du kanske äter för mycket choklad?
vadå? jag dyster?

2004-09-07 23:58
jag har seriöst aldrig varit kär i hela mitt liv (mellanstadiet räknas inte).

Inte så mycket att göra åt. Antingen så blir man det eller inte. Inte mycket mer att säga.
America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson

2004-09-08 00:01
gatudiktare
Jag har inte haft sex med någon utav dom, endast strul...

greggan
:) hehe,,,mycket möjligt...vad har choklad för effekt på mitt kärleksliv? :)

Alltså jag har tappat intresset direkt,,, borde det inte leda till mer intresse??!! ...Det handlar inte om många killar,,,jag blir inte kär!
Jag har t.o.m. haft pojkvän men inte vart kär i honom, dumpade honom efter tre veckor för att jag tröttnade...liksom det känns som att det är en spärr inom mig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-08 00:02
Lingonfil

Men har du haft flickvän nångång? Om du har haft det, var du inte kär i henne??? Inte ens lite?

2004-09-08 00:35
skit i det..

allvarligt talit.. om du tänker på det hela tiden.. "är jag kär nu då....+" så kasnke du missar nåt... testa vidare om du vill eller strunta i det om du vill .. kärleken kommer till dig.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-09-08 00:35
choklad är ju allmänt kännt att fungera som ett substitut för kärlek, det är väl nåt jox i som gör nåt skumt i kroppen, vad vet jag?
vadå? jag dyster?

2004-09-08 01:14
PlayerJoe
Nej jag tänker inte på det...jag kom på det idag...när jag tänkte på vilka jag hade träffat och allt det där...men du har rätt...ju mer man tänker på det ...desto mer komplicerat blir det...

mitte
SAY WHAT!! Klart jag kan, eller jag borde kunna...hur kan du dra den slutsatsen???

greggan
mycket möjligt....

2004-09-08 01:17
Sheroo: aok men det är nog bra... jag hade en kompis som aldrig blev kär.. men kompisen tänkte på det hela tiden.. typ varje gång kompisen träffade nån ny så tänkte kompisen på om det skulle bli kärlek denna gång....

Aja jag vet inte.. jag tror kärleken hittar dig..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-09-08 01:25
PlayerJoe
hihi,vad fint det lät "jag tror kärleken hittar dig"....I DO HOPE SO, jag har inte bråttom men jag hoppas en dag att den gör det...

2004-09-08 01:38
sheroo.

jag har aldrig velat haft en flickvän (mellanstadiet räknas inte). jag har ju varit intresserad av någon, varit attraherad mm. Men aldrig kännt den sortens kärlek såsom det beskrivits för mig. Man har ju kärlek till polare och familj, men har aldrig kännt någon starkare kärlek än det. Antingen så kommer det så småningom, eller så får jag gifta mig med en snygg polare...
America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson

2004-09-08 04:27
mitt råd: tänk inte på det.
när man minst anar det så ploppar det minsann upp någon speciell. och ta saker för vad dom är. överanalysera inte. ta det lugnt.

2004-09-08 11:12
ärsh ba att ta d lungt å bli kär när man e mot 30. meningslöst å va käri denna ålder fan:P åh jag har heller aldrig vart kär hadde ett förhållande men fick aldrig några sånna strong feelings.. mest pussyn som drar mig i guess
Don't Give Props To The Devil

2004-09-08 11:20
mhmmmm.

jag har kommit på mig själv att ALLTID ha blandat ihop kåthet med känslor, bara för att jag tyckte att det två hörde ihop.
jag trodde jag var kär men det var jag inte på riktigt, så jag har aldrig varit kär, bara en kåt jävel hahaha.
kom också på att jag inte vill bli kär o inte ha ett riktigt seriöst förhållande, jag tror inte jag är kapabel att ha förhållande pga min svårighet att lita och öppna mig för folk.

så var det sagt

2004-09-08 11:46
Corazonzita F19

Det är exakt så jag tror jag har känt. Blandat ihop det liksom...men vad trgaiskt i sådana fall haha... men det känns taskigt mot den andra personen ifall han tror att jag har känslor när jag i själva verket bara är kåt!!! haha...fan vad vi fungerar sjukt....vi är kåta jälvar du och jag ;)

2004-09-08 12:40
jag har bara varit kär en gång, och jag är fan snart 24 bast. fast då var jag å andra sidan helt sjukt jättekär.

tror inte det hjälper med avhållsamhet faktiskt... hur det skulle förhindra kärlek fattar jag inte.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-09-08 15:22
I´M NOT ALONE!!!! ;)

2004-09-08 15:54
bomanmannen:

senast jag provade var jag inte tvungen "prova" en person för att bli kär i den.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-09-08 16:24
kanske dålig självkänsla... gå till nån å snacka...
What would macgyver do?

2004-09-08 17:07
bomanmannen P61
Nej jag är hundra på att jag är straight...jag har inte ens hånglat med nån tjej, för jag känner avsmak inför det...så NEJ ...hehe..

2004-09-09 15:39
Sheroo> Du kan mycket väl bli kär igen. Jag själv blev kär i många när jag var yngre men från att jag var 17-18 tills nu iår när jag fyller 22 så blev jag inte kär i nån som du. Nu är jag kär igen i min flickvän vi har varit ihop i 4måndader.
shimmy shimmy yo

2004-09-09 15:45
Känner igen mig. När jag var yngre och trodde att jag var kär så blev mina känslor iskalla så fort killen jag var "kär" i visade att han ville vara mer än bara kompis. Det var nog så att när jag väl kunde få killen så var det inget spännande längre. Så jag var egentligen kär i spänningen. Men nu är jag inte kär i själva spänningen längre utan i min pojkvän som jag varit tillsammans med i 2,5 år. Så kärleken kommer väl till slut, det tar bara olika lång tid för olika personer. Den som väntar på nått gott... ;)
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2004-09-09 16:51
Athnagzo P15
Det kan ligga något i det du säger...för jag har haft det jobbigt de senaste åren...men jag gillar din slutsats ;)

Oredan
Du ger mig hopp...

Victoria
EXAKT sån är jag! Så fort killen sagt att jag är den han vill vara med och allt det där, är jag borta innan han hinner prata färdigt...jag blir liksom avskräckt...eller inte avskräckt, men har är inte spännande längre och det finns inget roligt kvar...typ...

2004-09-09 19:36
gatudiktare
Det skulle kunna vara det också...för jag har haft väldigt dåligt självförtroende och nu senare i livet, när jag blev 17-18 så har mitt självförtroende förbättrats...kanske just för att att jag har fått någon form utav bekräftelse...men jag har verkligen tröttnat på att hålla på och strula fram och tillbaka...som det känns just nu så tänker jag inte kyssa någon som inte betyder något för mig...jag hoppas bara att jag står för mitt ord....:)