när ska man ha tid för att leva?
ja, man jobbar, äter, jobbar, tränar, äter o sen sover för att dagen efter göra desamma! varför kan man bara inte vinna på triss? livet ska inte va ett schema, inte när man är 20 år!
bollen är rund och en match är 90 minuter
är du tvungen att träna varje dag?...dom dagarna du inte använder kan du göra nånting slappt...typ gå på bio eller nåt..jag tror du hittar tid för att ha om du försöker
jag ska raka din pung slääääääät
joppoz_igen P56 haha.. som om du aldrig e trött på livet eller? man kallar inte folk för bortskämda snorungar bara för man lever i den här delen av världen. är inte vardagsproblem problem? din inskränkta lilla kommunistfitta
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
jag jobbar inte och jag tränar inte. psyjunta: dagens mognaste inlägg. din lilla fascistkuk
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Sömn: 00:00 - 07:00 Vaknar ska till jobbet, göra sig i ordning, ta sig dit: 08:00 - 09:00 Jobbar: 09:00 - 18:00 Hemma: 19:00 Vilket resulterar med 5 timmars fritid, för lite? Ja...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
PlayerJoe haha, tackar :D
Mina senaste 2-3 veckor: vaknar 9.30 stiger upp 10.30 äter frukost 11 går ut med hunden en timme runt 12 13-15.00 lyssnar på moraklockan 15.31 äter och ger hund mat 16.00 går ut i trädgården 17.00 slappar Sen händer inte mycket mer.. fastnar vid datorn ett par gånger där, ringer till akassan och får veta att ingenting hänt osv.
det galler ju att trivas pa jobbet.. annars blir det ett helvete om det inte ger mycket cash forstas da kan man ju vara glad for det.
bärs, holk & mutta
Fyfan, tänkt på det där mkt. Ut i världen förfan! snart drar jag...
strength
haha trivas på jobbet???!!?!!? skulle vara mkt bättre att ha ett jobb till att börja med.. :0
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Börja plugga! grymt skönt o mkt frihet =P den här veckan har jag tex skola bara i måndags o på torsdag! Sen skadar det ju inte att få en utblidning man tycker om.. då blir det förhoppningsvis inspirerande att jobba sen!
-om jag hade nyonkläder på mig skulle jag vara en lysmask...
Jag håller med med den som började topicen. För att man ska orka ska man va i trim; d.v.s. träna. Om man har skit kondition orkar man int ens med jobb o skola. När i helvete ska man ha tid me t.ex. musik och att gå ut med sina vänner? Inte ens helgerna får man vara ifred p.g.a. läxor och kurser man skall anmäla sig till och saker man hamnar fixa för att man inte hade tid/orkade på vardagen. Man blir galen av mindre. Det enda man kan göra är att slappa av på vissa saker, göra en del mindre ordentligt och andra med mera möda. Prioritera. Men när allt är lika fuckin viktigt. Polarna gnäller varför man aldrig är nånstans. Jag sover för lite. Hinner sällan ta det lugnt. Jag är 20 och känner knappt mina vänner längre.
Söker kunder, mixning & mastring!
Miss_J F20: jao klart jag ska.. men jag övertygade mig själv om att det inte var nårra problem att skaffa ett tillsvidarejobb o slippa att plugga i ett år... men men... så det gick :j
Gå upp, gå till jobbet, jobba, jobba äta lunch... samma sak händer imorgon ;)
No cake for the impurity!
Jag började jobba 6 på morgonen och kunde sluta så sent som 4-5 om dagarna. Kom hem.. sov. gick upp samma visa osv. helgerna sov jag bort för man är sjukt sliten. tur att det bara var en period.
Jag har ingen forumsignatur.
Life is what happens to you while you are busy making plans... 00BEHAVE P19: Du lever har och nu, precis som vi alla, du marker hur du slukas av din vardag... Varfor inte gora nanting at den saken? Ta och styr ditt liv dit DU vill, istallet for att lata allting omkring dig styra ditt liv... En dag kanske du kommer till insikt till vilken kontroll du egentligen har... ...eller sa forblir du annu ett skepp pa livets hav utan roder, som styrs av vindarna av omgivningen... Jag fattade ett beslut, om 9 veckor drar jag till Asien sjalv, ar borta i nastan 7 manader... Det ar resultatet av mitt beslut... Alltsa: Fatta besluten, tag genast handling mot att det skall bli verklighet, tank positivt, funkar det inte pa ett satt, ge inte upp, prova ett nytt! Var malmedveten, ha visioner om hur du egentligen vill leva, och kor hart! Har du viljan, kommer du att na dina mal, det kan alla... Xiao!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de bestämmer du själv.....vill du träna?så träna,då gör du de du vill....vill du inte träna o gör de ändå så får du skylla dig själv....när ja kommer hem från jobbet gör ja de ja känner för..
delade meningar! saken är den att jag är sjukt morgontrött! varannan vecka börjar jag 6 dvs jag vaknar runt 5! inte kul när man sover i snitt 5h om natten! helgen blir ju kort o förstörd! jag har inga mål, inga klara ivarje fall! jag gillar pengar, ledighet och... ja slippa arbeta! dagens I-landsproblem skulle jag vilja kalla det. men som någon sa, det är ändå ett problem! ett problem för mig! och ja jag gillar att träna men jag värdesätter sömn så mycket mer!
när man blir panchis. då ska jag svulla kakor och bara må bra, alltid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
körde på keno idag! vann inte...
hmmmm saken är den att jag har ett nytt jobb sen 3 veckor tillbaks! fabriks arbete på läkemedelsföretag! låter det spännande? NEJ.. ok trivs kanon med de jag jobbar med men ibland är inte det allt! 8h om dagen är jobbigt, speciellt när det är skift! nej har ingen fruga o vill inte ha det heller! orkar inte ha ett förhållande, har för dåliga erfarenheter av sånt! tar för mycket tid. och det har jag INTE! plugga kräver motivation, den har jag inte än. inte till o plugga ivarje fall! väntar ivrigt på min första lön som komm först i oktober (!)... men kanske känns bättre då! nu är det lördag så då ska jag göra det jag är bäst på! inte jobba dvs!
nu gör ni så att jag inte vill växa upp, seriöst - vad är jobbigast nian eller att vara 20 ?
http://static.aos.se/images/Vimmel/sthlm/rd0jx15vjz9whw5.jpg Patrik Montana, 21, Södermalm, Adam Alliansen, 21, Bromma & Joakim Karlsson, 19, Södermalm minglar runt på Viper Room.
du ska jobba med nåt du trivs med... ditt jobb ska va nåt du ser som en viktig stimulans i ditt liv... om det inte är på det viset bör du tänka om och byta yrke... vadå äre jobbigt att träna eller???... träna gör man bara om man vill... ingen tvingar dig... vill du verkligen träna eller är det din dåliga själkänsla som får dig hålla på med sånt???... livet ska inte va ett schema... ... det går väl att diskutera, men hur tycker du att det ska vara???...
What would macgyver do?
sen kan man ju spekulera över hur pass mycket bättre man mår av att grina över situationen...
What would macgyver do?
joppoz_igen P56 men din dumma skata! skriver väl här för att diskutera!!!! vardagsfilosofi! sluta svara då knäppa faan!
klart det finns saker och ting att se fram emot men när man inte trivs till fullo med sin vardag kan de målen så avlägsna ut! gillar inte att räkna sekunder och minuter! vill att allt ska flyta på i harmoni! jo visst är det skönt att sitta och snacka skit me polare men när ska man hinna!? joppoz_igen P56 nej det tycker jag inte. inte på det HELA! här disskuterar man, inget annat! varför då avsluta en "tråd"?
det som skulle va perfekt är ju att ha ett jobb som verkligen passar till en själv som man tycker om, med schyssta arbetskamrater... skulle ju inte vara kul att bara vara nån robot i en fabrik som bara gör som nån högre person säger fast man egentligen inte vill göra det, å plåga igenom sig dag in å dag ut. fuck that
Éxitus
skolan suger och att jobba suger! det är ju det jag försöker förklara! fan ge mig en triss så schemat kan gå över till något annat...fritid kanske?!?!?!
är ingen enstöring utan älskar att umgås med vänner! vänner är inga probs o hitta på vardagar! skulle nu alla va upptagna så är det bara o gå iväg o träna! tiden går snabbt! och man har kul!! det finns alltid något o göra! ALLTID! TRO MIG!
joppoz_igen P56 whatever tuffing
gör lumpen, o förstår vad du säger.. mån-fre: lumpen sen supa,vara bakis,vara osocial,packa och sen åka tillbaks. känns som ett jävligt bra sätt o få mig att gå åt helvete.
tack! äntligen någon som har lite förståelse! nej nu ska jag upp o jobba igen om 5h! förvånade?!