höst deppen
undrar hur många de är som känner att höst deprisionen är påväg? insåg de i mårrse när jag cyklade till skolan från stationen, de va kallt och jag så löv blåsarunt och allt började bli grått... varför blir de såhär?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Jo, kände härom veckan att det började bli "dags" igen. Tror dock lite mer på den här hösten än förra. Förra var en riktigt lång, mörk, jobbig tid. Den här blir nog ljusare, men självklart en liten deprision. Förra året var en katastrof. Usch :/
What we do in life echos in eternity.
Visst är det förjävligt? Såg reklam för Gillmore Girls på tv också, då vet man att det är höst. Tragiskt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker verkligen inte om sinnes stämmningen man får.... allt blir så så knas....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Deprissionamatörer som bara blir deppade under hösten..
Redline!
Dr.Octagon Hellre deppad en gång om året än ett helt jävla år. Det var ett jobigt jäkla år och nu är jag glad att det samlar på sig och bryter ut i ångest på hösten.
What we do in life echos in eternity.
Dr.Octagon depprision som depprision inge kul hur de än är!
jag upptäckte det när jag höll på blåsa omkull på väg till bussen. kunde gå in i busskuren bakifrån eftersom den är sönderslagen.. inte nog med det blåste GB-clownen omkull. humf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyyyfan , jag hatar när höst deppen kommer och våldtar varenda cm. fan känns som allt kommer på samma gång då...men som tur är sticker jag snart utomlands en månad. så häääärligt, fast det är ju i december ioförsig så får försöka stå ut tills dess.
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"
jag känner av det som fan, tyvärr. fast jag vet inte varför.
Min är på stark ingång....när fotbollsallsvenskan är slut kommer det vara ultimat tråkighet i vardagen.
strength
faaaan, tur att man har musiken iaf :p den hjälper en genom det mesta.
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"
Manel varför blir de såhär? jorden snurrar runt solen och eftersom jordens lutning är sned så blir det olika årstider. därför blir det höst. utan årstiderna hade inte liv kunnat uppstå på jorden. var glad. jag älskar hösten. jag mår bäst på hösten och vintern. kallt, blött och mörkt. mmmmm. ^_^
Skivsamlare
2004-09-14 03:07
jag gillar omväxlingar så jag välkomnar hösten varje gång den kommer. dessutom är det skönt att det är mörkt på kvällen
ähh premier league på lördagar seria A på söndagar.. vad mer behövs
under the fubu is a guru
har inte helt kommit ifrån förra höstens depp... känner att det snart kommer igen...:/
What would macgyver do?
Ja, jag kanner det... Trodde fan inte att det skulle paverka mig nu, men klart som fan att det gor det assa... Men, egentligen ska jag ju inte klaga, ska bort till Asien i ett halvar om 9 veckor... Men hosten paverkar mig sa att inte ens det kanns spannande, sa javla sjukt!=/
Höst deprision.. ? :O Nää.. älskar höst, regn, underbara färger.. aaaah... Men vintern kan ju gå och hänga sig. :)
phow phow.
Ja, somliga har ingen forstaelse alls for sanna som faktist kanner sig nedstamda pa hosten...
kleton och somliga är nedstämda jämt utan att behöva skylla på vädret.
im feeling it. kolla höstbilden hörstedt länkade i fototråd i blandat...
Lugn!
emelie_> första snön?!?! Var bor du? Dr. Octagon> Depression är en sjukdom. Bara för att man inte har den sjukdomen betyder inte det att man kan känna sig låg och deppig, t ex på hösten... det kan fortfarande vara jobbigt.
|:::--->www.myspace.com/maryvalley<---:::| |:..-->www.myspace.com/fieldsofgrain1<--..:|
usch när hösten kommer blir jag deppad, då vill jag bara vara hemma och på mig mjukiskläder! Inget passa på en, man är konstant trött, seg och inte glad.... usch usch usch.. hösten är fin i typ tvådagar.. sen är det bull!!
Hösten kanske är den bästa årstiden. Ingen jävla äckel värme och man får börja ta på sig jackor och liknande kläder. Inse, Hösten är en skön och slapp tid.
Något som alltid räddar mig från mina självmordstankar är sex, det finns inget man blir lika glad av, någon som instämmer?
http://static.aos.se/images/Vimmel/sthlm/rd0jx15vjz9whw5.jpg Patrik Montana, 21, Södermalm, Adam Alliansen, 21, Bromma & Joakim Karlsson, 19, Södermalm minglar runt på Viper Room.
zoulfly: Jag vill knappast kalla det för en depression om man bara är lite nere för att det är höst.
Redline!
JAG KÄNNER DEN FETT
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Dr.Octagon> Det var ju precis det jag skrev... Depression är en sak, deppighet en annan. Alla kan ju känna sig deppiga...
|:::--->www.myspace.com/maryvalley<---:::| |:..-->www.myspace.com/fieldsofgrain1<--..:|
jag känner inget deppigt med hösten än. tycker att det är jätteskönt att det blir mörkt o kallt. :j men detkommer väl.. :j
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
tvärtom! hösten är skönast på hela året tycker jag. Man slipper all störande sol och all jävla snö och det är lagom varmt för min del..
jag hoppas fan att det inte blir så farligt för mig detta året, vissa år så mår jag verkligen dåligt, tyvärr har inte denna hösten börjat så bra. men jag jobbar på det
tycker hösten och vintern är mysigt.
jag älskar att promenera i solens sista varma strålar o prassla i alla löv. Lövkrig är också roligt.. Positive & Negative, vet ni .
http://static.aos.se/images/Vimmel/sthlm/rd0jx15vjz9whw5.jpg Patrik Montana, 21, Södermalm, Adam Alliansen, 21, Bromma & Joakim Karlsson, 19, Södermalm minglar runt på Viper Room.
Har fasen inte märkt av det så mycket men man känner på sig att det kommer snart =(
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
det är riktigt tungt i livet nu, lagom till mörkret som jag kommer fåuthärda alldeles ensam.
Lugn!
Nä den här hösten skall bli ett undantag! Jag pallar inte med en likdan höst som förra året, den blir ju vad man gör den till.
Shit vilken cool ide. Pax för att stå för odlingen att våra privata örter.