dom vet vad jag tänker
ja har ett problem, varje gång, när som helst o hursomhelst..et tex. sitter i spårvagnen o bara tänker på massa saker, tex "fan va ful frilla" så känns det direkt att hon/han vet va ja tänkte för nåt.. så jävla jobbigt o nu har ja skitsvårt o kolla på folk i ögonen, ja kan kolla, men lixom ögonen bara undviker att göra det.. ere bara ja som e ensam om det? går det över??
www.gbg031.se
Jag har samma problem!! tillslut så blir det så att man inte vågar tänka.. jag försöker tänka på tegelstenar och sån skit.. för om dom kan läsa mina tankar, så kan dom sitta där och fundera på varför jag tänker på tegelstenar.. ingen aning om det går över.. jag hoppas det!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
PRECIS SAMMA HÄR, fast ja tänker på tåg.
www.gbg031.se
fast man kan fan inte tänka på tåg i allevighet
www.gbg031.se
jag har exakt samma problem är asjobbigt...jag började typ tänka så för 3 år sen sen gick det över ett litet tag för jag intalade mig själv "jävla idiot det är klart de inte kan läsa dina tankar,sluta larva dig"..men nu är det tillbaka, trodde att jag var ensam om detta. Har tänkt att jag är askonstig som får sånna här tankar
Sådär kan jag känna, men bara med vissa människor. Som på jobbet när jag satt och filosoferade över saker och ting, då kändes det som att någon visste vad jag tänkte, flera gånger. Så det gjorde denna någon säkert också.
What we do in life echos in eternity.
frågan lyder då: vet du vad jag tänker på?
www.gbg031.se
haha... så jag var altså inte ensam....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
d händer iblanda tt man kan tro att nån på tex tbanan ser va man t'nker hahalite snabbt sådär men inget stort problem
Don't Give Props To The Devil
"jävla idiot det är klart de inte kan läsa dina tankar,sluta larva dig".. <--- så tänker jag oxå.. men sen efter en stund blir jag rädd, för om dom kan läsa mina tankar, då läser dom ju det oxå och tycker jag är knäpp.. typ.. det är hemsk..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
emelie: jag tänkte oxå så och det var då jag fick tillbaka dessa tankar
killen det är sjukt. varför gör man det egentligen? Man blir ju dum i huvudet av det..
killen: det skulle jag bra gärna vilja veta också..kan ha något med samvetet att göra kanske. För när jag tänker såhär är det när jag tänkt nogåt elakt om någon och då får jag dåligt samvete. Men nu när jag vet att jag inte är ensam om att tänka såhär känner jag mig inte helt sjuk i huvudet
oj skulle inte stått killen utan emelie....
Jag tänker jämt så!! Trodde verkligen att jag var ensam! Jag har alltid trott att när man blir över 18 så kan man läsa allas tankar. Men om man skvallrar till nån att man kan det så förlorar man gåvan. Därför så pratas det inte om det öppet och ingen vet vem som kan och vem som inte... Hmm... Och därför så längtar jag ännu mer tills jag fyller 18 för att se om min teori stämmer.
Tänk på universum
hahaha aldrig hört talas om något liknande sitter det en nice tjej framför mej kan jag tänka på alla nasty grejer jag skulle göra med henne och samtidigt se henne i ögonen :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Aldrig tänkt så, om det skulle vara så att andra läste era tankar: låt dem göra det! Det handlar nog inte om att ni tror att folk kan läsa era tankar utan snarare om att ni är people pleaser och inte vill att någon ska bli sur på er, ni tänker påd et hela tiden och nojjar därför... ColdE aka Dr. Phil
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Alltså, så är det inte för mej.. jag skiter de fullaste i om folk blir sura på mej.. jag säger alltid vad jag känner.. Det behöver inte vara att man tror att dom läser ens tankar just för att man tänker nått elakt, utan det är andra saker oxå.. det är svårt att förklara..
ColdE: tror nog att det kan stämma in ganska mkt på mig, fast ibland är det bara kanske pinsamma tankar man haft som man inte vill att nån ska veta om, och ibland bruark jag tänka på extra elaka saker för att de ska sluta lyssna ellerva man ska säga doFFa: jadu det skulle jag gärna vilja veta
doFFa U tell me..
När man börjar tänka på något annat (tegelsten, kalle anka, you name it) så är de dom som tar över ens hjärna och tvingar en till det. Man måste kämpa emot och tänka hårdare på att follk är fula eller vad det vara må. Låt dem inte kidnappa era hjärnor.
I'm back!
Haha, tänkte så förut också! Jag kunde ibland tro att jag var som Jim Carey i "Truman Show" .
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
hahah, jag tänkte oxå så för ett tag sen, fast bara att vissa personer kunde läsa mina tankar, jag blev helt cp av det!!, som tur e så är det över nu! jag va helt säker på att jag va den enda som tänkte så!!
lillasyster ser dig
jag brukar alltid testa det där genom att tänka jättehårt att nån på nåt vis ska visa att den hör vad jag tänker.. men det händer aldrig nåt så jag tror att det är mest min hjärna som är gej
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
det jobbiga för mig är att det försvann ett tag men har kommit tillbaka nu
Jo brukar få den kännslan också... Men då tänker jag "Jag vet att du hör vad jag tänker" så gubben eller bruden kanske blir rädda för att jag vet deras secret.
No cake for the impurity!
När jag åker tåg eller buss, speciellt tåg, och det sitter massa folk brevid, framför och/eller bakom mej, så känns det som att alla snackar skit om mej. Jag har alltid hörlurar på mej (när jag åker tåg), och kollar alltid ut genom fönstret. Så jag ser/hör inte om nån glor på mej, snackar om mej eller skrattar åt mej. Men det känns som det. Jag blir arg då.
Mentalprayer: hmm det kanske man borde testa bosco: ok, jag brukar tänka lite så oxå, för jag sittter så oxå..men jag blir inte arg, jag blir mer paranoid å undrar vad de sagt å så
Foliehatt - foliehatt är lösningen!!!
Officially not impressed.
Dom kanske tror att du är en psykiststörd yxmördare om du sitter helt stumt och stirrar dom i ögonen...?
No cake for the impurity!