Jag ändrar mig, jag vill ha Will you be there med Michael Jackson.
bakgrundmusik från nån 80tals p-rulle.
strength
Metallica - One
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Machine Head - The burning red Slipknot - Vermillion pt 2 lyssna på dom så fattar ni...
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Men at work - down under. För att den är rolig, och gör en glad.. Eller Carl Orff - O fortuna. För att gör det hela liiiiite mer dramatiskt än vad det redan är.. eller om man ska vara mer blödig. Enya - Only Time. För att känna det hela mer som en sorgsen bortgång.
jumpcut Handlar inte om VIP-lista eller nått sånt.. Dom som kommer vet nog varför dom är där.. Jag säger bara att min önskan är att folk som jag inte umgås med/är kompis med ska komma.. Sen kan man ha kompisar som man inte träffar så ofta som kommer.. men så som du säger, att det finns folk du egentligen inte känner som du ska gå på deras begravning.. det finns lixom inte i min värld.. Jag försöker förstå hur du menar, men kan inte.. men jag accepterar det du tycker.. Det är ju din åsikt.. Orkar faktiskt inte diskutera begravningar mer..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Bush - Swallowed i nuläget
Nas lifes a bitch eller wu tangs C.R.E.A.M
YO BROTHER YO COUSIN YO AUNTIE’S A BITCH YO GRANDMA YOU UNCLE YO AUNTIE IS GAY YO NIECE YO NEPHEW YO GRANDPARENTS SUCK
Pink Floyd - Wish you were here. Den funkar fan till allt. Skulle nog kunna ha den på mitt bröllop också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ausencia med orishas skulle jag spela.. skööön låt
www.twitter.com/mzamora036
UNGDUMSHÄLSAN LÄÄÄÄTTTTTTTTT!
d('_')b
Monty pyton - allways look at the brite side of life
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
oasis-stop crying your heart out
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
shurikin / IAM - samurai (stavning)
manfred man - son of a preecher man!
Jag och en polare har samma låt, eller det är låten som skall spelas på våra begravningar och det är Iron Maiden - Strange world.
Efter punkt stor bokstav.
Nirvana all the way. Kan inte säga nån speciell låt, spelar ingen roll egentligen
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Tupac - Life goes on
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
William Orbit - Barbers adagio for strings eller Madonna - Frozen
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
beror på hur jag lever mitt liv... har jag ångest de sista åren så blir det johnny cash - Hurt .
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
SSista låten på min begravning/ spridning av min aska ut över Röda Havet är nog "I've Had the Time of My Life" från Dirty Dancing. you gotta fuckin' love it enna..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brides of Destruction - Life Staffan Hellerstrand (eller vem som nu gjort den..) - Lilla fågel blå återkommer med fler förslag senare =)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Iron Maiden - Fear of the dark (live in rio)... LÄTT
Six Feet Under - Hack to Pieces
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
nae ändrar mig......Ice Cube - It Was A Good Day damn gammal men soft!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
live on live long - CNN hold your head - heltah skeltah can I live - jay-z ä
ä
King Geedorah feat. Hassan Chop - I Wonder om då när alla går in, sen när alla går ut så skulle jag kunna tänka mej MOP - Ante up haha!
digg it
jumpcut "Celine Dion - den där titanic-låten " vilka anledningar? jag kan nog se till att låtarna spelas, och mordhota nån till att hålla tal ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
lou reed - perfect day lous armstrong - what a wonderful world the verve - bittersweet symphony/the drugs don't work
Mr. Cool... vore fett festligt..
kom på nu. johnny cash- hurt. bara för att det är en av mina favoritlåtar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Bob Marley - Redemption song
FYFAN så deppig tråd!
What I said, yo!
Det blir : "genesarets sjö" "I´ll be missing you" med P-diddY "Mitt rop på hjälp" med Fronda "Gråt dina tårar" med Legenderna fett soft låtar . word!
Tüffü was here!
monty pyton - allways look on the bright side of the life.. den som är o slutet av nån av filmerna..
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
the smiths - there is a light that never goes out iaf textmässigt... sjukt fin text.
"jag var inte först, men jag gjorde det bäst."
piano låten från Rocky. . .Alone in the ring
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!
Looptroop - Last song AC/DC - Highway to hell AC/DC - Hell ain´t a bad place to be =P
va?
One more day med Groundation!!
fan måste hålla med om Last Song med Looptroop! finns nog inget perfektare
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Cypress Hill - Hits from the bong...
Fucks your life up crew Tjabo!
Angelic upstarts- Solidarity
På G som i Göteborg men ändå inte.
2-pac How long will they mourn me?
gangstars paradise eller that's life med frank sinatra
Metallica - To Live Is To Die...tror jag
•pave paradise•
cat stevens - streets of london
Bob Marley - Is This Love eller Outlandish - Aicha
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
still looking med cosmic från looptroops sista skiva
Det va bättre förr, svenskunderjord!