Söt eller snygg?
Jag har alltid fått höra att jag är söt. Men okej, vem fan vill vara söt när man kan vara snygg? Har frågat ett par tjejer och alla har svarat att söta personer är mer förhållandetyper och snygga strular man med. Men jag tror inte på detta och tänker att de bara säger så för att få oss söta på lite bättre humör. Så jag undrar om det finns en chans förr oss söta eller hur blir det? :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
snygg har negativ klang hos mig. för är du snygg som kille är du för de först ouppnåelig, coh för de andra vet du förmodilgen om att du är snygg. och såna ego typer gillar jag inte :-) söt är mkt bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
söt är väl bäst alla gånger?
vadå? jag dyster?
En söt brud är snyggare än en snygg brud i min bok =)
Vacker: modelluteseende (ofta höga kindben och grejer) snygg: vad väldigt många ser som självklart attraktivt och sexigt söt: allt annat som ändå är positivt på nått sätt. till skillnad från vacker/snygg är detta väldigt inviduellt. sådär då var det avklarat. i övrigt tror jag inte alltid folk säger vad de tycker. att säga att någon är söt känns ivf för mig mycket enklare än att säga sexig/vacker. även om det kanske är det jag menar. brukar själv verkligen koncentrera mig på att använda rätt ord =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack för svaren, it made my day :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
doffa är söt
:):) (K)
Men Varför är söt bättre?
dom försöker bara göra dig glad ;) nej jag antar att dom tycker det är bättre för att folk sagt att dom är söta och de VILL tolka det så bra som möjligt. fan inte många som får höra att dom är snygga, mest söt hitochdit
grejen är ju att hon kan ju vara ful som fan men ändå vara lite söt på något sett elelr lite sötare än någont annat äckligt våp... är hon snygg så är hon ju SNYGG... det är sådana tjejer man stomfar.
BANG!
sööt e mycket bättre
ARE U READY FI DI ROAD
-LaVousAllez- F18 alltså tror du inte att han redan har tänkt på det eller?!
BANG!
-LaVousAllez- F18 men "jävligt nice" är rätt schysst också
BANG!
så tassel . om man t.ex säger att du är "söthitochdit" så tas det på vilket sätt då?
haha -LaVousAllez- F18....=P
-LaVousAllez- Fan vad elak du är mot mig =( här ger man kärlek och får tillbaka en logga mitt i ansiktet, usch Sän sötahitochdit ordagrant är det nog få som får höra. men det jag tror du menar är ivf bara positivt. Söt är nånting positivt, det är vacker och snygg också. Vad som är bäst är ju upp till en själv. Min bild av vad det betyder hittar du uppåt i tråden. Själv hade jag nog blivit mest glad om någon kallat mig vacker för det är så mycket mer udda än söt/snygg, speciellt för killar.
lobba*
Jag har aldrig varit såhär krängt innan =( varför förtjänar denna onda människa rätten till liv?!
doFFa P20 Tack :)
Söta tjejer är ju det man letar efter. Snygga tjejer är sällan bra till något.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
Vacker .... slår allt! Killar kan inte vara vackra :P Jag anser faktiskt också att söt är bättre. Snygg känns mer "woow" medans söt är "åh herrejävlar, henne vill jag lära känna". Fortsätt gärna diskutera.
Fidelista: Ser inget vackert i honom. Kvinnor kan vara vackra, inte killar :D Män är söta, snygga, sexiga, stiliga, men inte vackra :)
Ser inget vackert i honom Nu menade ju inte jag att han var ful, men du förstod säkert :)
Fuck söt! Fuck sgy! JAg vill vara SEXIG !!!!! :P
Suck me beautiful :D
Fidelista: Jag vet inte, men man ser på en tjej när hon är vacker. Men jag har aldrig sett en kille som är vacker. Kan inte du förklara? :)
FacialScrub: Det finns inte en människa på jorden som bara går på insidan. Det är bara Bullshit, "ååh insidan räknas, utsidan är bara första intryck". :)
Facialscrub: Hehe ok, du har övertalat mig. :)
söt äger snygg.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
söt går före snyggt
www.tobar.se
Söt och Snygg väger ungefär lika tycker jag... Och det finns inget sådant som att man strular med snygga men har förhållande med söta.. Det är helt enkelt två olika sätt att se bra ut på.
Så det så!!
snygg tröttnar man på efter nån vecka
I'm watchin all of ya because your game is so poor
me like sweetness:)
...Er is maar één Trance! Hup de groen een wit Hammarby...
Enligt mej så har ordet söt inte bara med utseende å göra.. det har mycket med personligheten å göra oxå..
d('_')b
Fin då?
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
Vilgot Exakt. Snygga tjejer har bara ett fint yttre. Söta tjejer har ett fint yttre och en fin personlighet.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
Jag vill ha söta tjejer, Det känns mer neutralt.
var glad att du e söt och inte ful! lyxproblem!
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
Söta tjejer är såna du vill bli tillsammans med. Snygga tjejer är såna du vill få med hem från krogen. Sexiga tjejer är såna du drömmer om.
Så jag ska alltså bli glad när jag får höra att jag är söt? För jag är lätt hellre snygg än söt..
Ja, söt är bättre.
skostorlek: Hehe ja, men du är kille :) Jag vill veta vad tjejer tycker :D Det verkar dock som om majoriteten här gillar söt mer än snygg.
I'll take a cute girl over a pretty anyday....
Emelpee: Ledsen blir jag inte, verkligen inte. Men jag vill hellre vara snygg, och jag undrar om det ändå är bra att vara söt. förstår du?
Emelpee: Mjo, den egentliga frågan var ifall söt är bättre än snygg.
man skla inte vara söt eller snygg elr nåt man ska vara HET
<¤¤()¤¤>
fettan: Ironi eller inte? Svårt att tolka ditt inlägg :D
jag är väldigt trött på tjejer som säger att jag är söt, jag hatar det. det känns som att man håller på att bli playad.. nästa gång nån säger det då jävlar.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
sodoku: Hehe ok, det var ju ett sätt att se på saken :)