I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söt eller snygg?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-10-28 20:18
jag är hellre sör en snygg.
snygg äcklar mig för det assicierar jag med allmänt jävliga personer som gör saker som jag inte kan stå för...

söt är bättre.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2004-10-28 20:39
snygg > sexig > söt > vacker > gullig

så tycker jag.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-10-28 21:00
djur-ungar och bäbisar är söt a...
snygg e lite mer... "GODDAMN LOOK AT THOSE TITTYS!!!" om ni fattar... :)
vacker är for real

2004-10-28 21:16

söt is the way to go
It's all alright!<br>

2004-10-28 21:47
helst av allt är jag vacker.
Lugn!

2004-10-28 21:56
Förklara hur en kille kan vara Vacker :S
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2004-10-28 22:00
jupps håller med wiek helt. vacker är lätt d man vill vara! men ehrrr..knappast något man bara blir..sådär..folk som är vackra. dem är vackra. punkt

2004-10-29 09:36
-LaVousAllez-

ge dig! jag sa du var vacker och du kräktes över mig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-29 12:00
Det är fan sant. Har svårt att tycka om en tjej som är snygg. Känns opålitligt på något sätt.
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill

2004-10-29 12:06
Jag tycker söt som säkert många innan mig i tråden.

Förövrigt är jag jävligt söt...
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2004-10-29 13:43
det känns som söt är mer en grej i personligheten. man kan va snygg men gör man nån söt min så är man bannemig söt också.

okej, det finns väl såna som är allmänt söta när man ser dom, som ser ut som diverse djurarter :D
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2004-10-29 18:05
Lerkan: Hur ofta kan en Ful kille få en tjej att tycka att han är attraktiv? :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2004-10-29 18:47
jag är inte snygg, ja gär söt. dvs jag ser ut som en sketen liten unge men ja har en söt personighet :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-10-29 19:37
Princess_S

det där sa du bara för att mjölka folk på komplimanger! erkänn erkänn!

2004-10-29 19:39
tassel: faktiskt inte. EN har sagt att ja e snygg o menat det. min pojkvän.
annars säger folk bara "va söt du är". tror det beror på att jag ser yngre ut än vad jag är faktiskt.

2004-10-29 19:43
Princess_S

haha du kan inte tänka dig att din pojkväns ord är lögn för att göra dig glad?! men som jag skrivit innan så använder folk alltid söt för av någon anledning är det enklare. antagligen för det är vanligare. svårare att säga nått mer udda.

det där att se yngre ut än vad man egentligen är vet jag allt om :P gissa min ålder ;)

2004-10-29 19:48
haha jag vet inte. vågar inte säga nåt utifall du blir lessen! :/
slåt rill med 18? lr nåt =)

nej, tror knappast han ljuger.man är ju inte tillsammans med nån man inte tyckerär snygg? isf är man veeeerryyyy konstig =)

2004-10-29 21:13
eh? är man snuskigt jävla bög om man är en vacker kille. det var nåt nytt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-10-29 22:27
fan vad gött att söt är mkt bättre enligt dom flesta, får också alltid höra det :P
smells like funk

2004-10-29 23:22
mephisto P0: haha
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2004-10-30 15:05
Refused

kasst av dig att inte veta det ;)

-LaVousAllez- F18

huh? du är fan helt sjuk

2004-10-31 20:31
-LaVousAllez-

E du helt knäpp? Har fan aldrig skrivit sjuka saker till folk. Som mammas pojke skulle det aldrig falla mig in!

2004-10-31 20:42
så länge en kille är charmig så spelar de ingen roll om han e söt eller snygg eller vad som hellst..de e charm som avgör om man faller för han eller inte.
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses.
- Hit it."

2004-10-31 22:13
hålelr emd tassel

söt är väldigt individeuellt..

snygg håller sig likosm till en vis mall...sexighet o attraktiv...

söt e väl svårt o definera..de kan va en söt (fint utseende) eller lite fulsöt so me jättesöt =)

söt e lit mer personförknippat..personen e söt...ännu mer personligt är gullig

utseendemässigt är de nog skönare att höra snygg

men de känns på nåt sätt för ytligt om en snubbe skulle säga så..om killen man e tillsammans emd säger snygg så e de braa =)

jag nöjer mej med vacker =D
Femme fatale

2004-11-01 19:55
Leboybandet:

Jag har ett parkillpolare som säger att jag är Lik Samwise Gamgi.. "ååh tack för den mate!"

2004-11-01 21:41
Inte en jävel :D

2004-11-02 19:22
Vacker är ju vackrast.

Söt kan man säga om i princip vemsomhelst.
Söt känns bara som ett annat ord för "inte alls ful, helt okej"

Snygg är mer.. snygg. Bättre än söt, fast ändå så opersonligt.

Vacker är högsta betyg.

2004-11-02 23:27
mephisto, i feel ya :>
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe
http://www.twitter.com/popularmusiken
http://www.popularmusik.net

2004-11-02 23:51
jad ee okej!!

vacker används ju visst..våga inte gör ordet "gammalmodigt"

vacker var ordet ;)
Femme fatale

2004-11-03 10:53
tycker fan lätt att både tjejer och killar kan vara Allt i ett paket. även om det är ganska ovanligt.

men min tjej är söt. : så där gullig och söta rådjursögon och allmänt mysig.

men sen är hon också snygg! het, så man tänder fett på henne.

och sen är hon vacker. att se henne le...ja vacker.

men iallafall tycker jag ändå nog det är bäst att vara söt. det är själva grunden för allt.

2004-11-03 15:35
athnagzo

Jag, och de tjejer jag snackat med blir lätt gladast när man får höra att man är vacker. Söt och snygg är mer vanligt..lite tråkigt. När man får höra vacker känns det lite mer specielt..

2004-11-03 15:45
Snygg känns mer ytligt och materiellt...
Men Söt så får man in både snygg och personlig..

Alltså känns lite svårt att förklara hur jag menar...
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2004-11-03 21:06
polyphonic
det e exakt så jag tänker oxå...

2004-11-03 21:54

jag håller också med...man blir gladare om man får höra att man är vacker.. det känns mer speciellt.. och söt låter mkt bättre än snygg. verkligen.. ja snygg det låter så ytligt.
"mitt liv är som en berg&dalbana,<br> SÅ HÅLL I DIG & NJUT AV ÅKTUREN!"

2004-11-03 22:01
Vad är skillnaden?? söt - snygg - sexig? Skönheten ligger i beundrarens ögon!

2004-11-04 09:15
Larnil: Mjo, men söt känns som ett ord som används för att inte förolämpa personen, men inte säga för mycket. Typ som om man vill bli av med frågan.

2004-11-04 12:12
jag är snygg
All I wanna give you is a little bit of lovely...

2004-11-04 13:41
jag vill hellre ha en söt brud än en snygg brud
undertiden

2004-11-04 21:23
jag föredrar snygg så jävla mycket mer än söt men när jag tänker på en snygg tjej så drar det mer åt tassels beskrivning "Vacker": modelluteseende (ofta höga kindben och grejer)

Många verkar tycka att snygga är samma sak som "bimbo" lättfotad, ytlig osv. :/

2004-11-04 22:30
Grejen med snygga människor är att de är så jävla säkra på sig själva och tror att de kan få vem som helst. Det är Oattraktivt.

Söt för mig symboliserar en blyg tjej, inte ful, inte snygg med fin personlighet.

2004-11-04 22:58
jag gillar självsäkra människor, självsäkra chicks dödar mig varje dag :) Får mer go i tillvaron, gillar att leva hårt.