I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gå i sömnen...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-11-25 22:20

Gå i sömnen...

Inatt så vaknade jag av att jag hade så jävla ont i benet,det visar sig senare på morgonen att grannar hade sett mig gå ut mitt i natten o ramla in i ett par buskar,jag vaknade inte förrän senare när jag hade kommit in..jag hade oxå rivit upp hela benet..hehe..nån annan som varit med om nåt liknande?

fred ut!

Signatur får rum här

2004-11-25 23:29
blev väckt när jag stod och pissade i hissen, rätt skumt.
I, Rowboat

2004-11-26 00:11
hände förra sommarn nån gång: det sista jag minns var att jag var å solade med två polare... sen på kvällen vaknar jag i min egen säng utan nån som helst aning om hur jag kom dit... det visade sig att jag hade cyklat hem i sömnen... till saken hör att jag inte hade sovit på två dygn...
What would macgyver do?

2004-11-26 00:38
Ja, enligt mamma så hade jag en gång helt plötsligt sprungigt ner och upp för trappen sen lagt mig i sängen igen. Galet konstigt. Upp och ner. Bara sådär.
High Coast Hoes ain't nuthin' to fuck with

2004-11-26 16:27
hehe..najs o pissa i hissen;D..va rät läskigt..det skrämmer mig lite att vad som helst hade kunnat hända;)...
Signatur får rum här

2004-11-26 18:00
när jag var liten var jag nära att dricka klorin i sömmnen.. kunde ha dött men morsan vakna o märkte mig.
sen har jag pissat i tvättkorgen i sömmnen :D
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-11-26 23:51
nä inget sånt, men en natt så vaknade min mossa av att jag lekte med telefonen och då skulle jag visst ringa en av mina polare och fråga om de mådde bra :S
http://www.homage.nu/
Skivsamlare

2004-11-27 02:31
nej. jag har bara gått i sömnen en gång (som jag vet) och då blev jag stoppad av morsan när jag försökte sätta på mig skorna för att gå ut.
men jag läste för ett tag sen att det finns folk som har dödat i sömnen. hur dömmer man en sån person?

2004-11-27 04:32
this one time, in bandcamp...
iaf, en kille pa ett hostel jag en gang bodde pa, gick i somnen iford enbart en t-shirt.
jag och nagra polare satt och snackade i sangen, nar pojken vaknade, reste sig och tog av sina boxershorts for att dra en svang i rummet och senare ut i korridoren, nagon minut senare knackade det pa dorren och han var tillbaka och gick och la sig fridfullt igen.
morgonen efter skammdes han nagot.
tydligen hade samma kille gatt runt i somen pa ett hotel helt nack i en kvart i thailand
when I play doctor, I play to win

2004-11-28 15:53
Jag gick över till grannen och ringde på mitt i vintern, iklädd tunn pyjamas och stövlar. Men ingen öppnade så jag gick hem igen, vakande väl ungefär när jag kom in.