I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När är gränsen nådd?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-11-27 06:20

När är gränsen nådd?

Det händer så mycket saker.. jag är säkert bara inne i en fas i livet men vad fan, ändå. Hela tiden tror man "nu kan det fan inte bli värre!" men så händer det en massa saker, det ena värre än det andra och just nu undrar jag bara när fan det ska vara nog..

När vänder allt till nått bra egentligen? Och varför händer det så jävla mycket skit ute i världen?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-11-27 06:59
så länge pengar styr världen så kommer det va såhär..
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."

2004-11-27 13:08
haha.. hippies...
Gränsen är nådd när någon spränger jorden och alla dör.. tills dett kan det alltid blir värre.

2004-11-27 14:34
regret

när du slutar bry dej helt enkelt.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2004-11-27 15:19
shunare

kan fan vara så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2004-11-27 20:17
shunare: när jag slutade bry mig så blev allt toppen..sen slog det tillbaka med tiofaldig kraft.
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten

2004-11-28 13:38
allt går runt grabbarr.....................

2004-11-28 17:25
tror när man slutar bry sig om saker och allt stiger en åt huvet och det känns ingen mening med något ! känns lite så nu..
http://www.homage.nu/

2004-11-28 23:18
lifes a bitch and then you die !!

de kanske blir bättre när man blir gammal .

2004-11-29 09:17
Gränsen blir nådd hela tiden men det kommer bara en ny gräns som det kräver mer skit för att nå. Den yttersta gränsen är väll nådd om självaste Gud får damp!

2004-11-30 01:48
sålänge jag lever kommer jag fortsätta iaf.. o jag tänker inte fega ur med självmord eller nåt.. bara så ni vet!
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2004-11-30 01:49
regret

det kan inte vara så att du blockar ut de bra sakerna då? för jag tenderar att göra det, därför undrar jag...

2004-11-30 03:09
junkgirl:

det kan vara så, men för en timme sen så trodde jag att det inte kunde bli värre än vad det redan var... men jag lovar, nu är det så jävla mycket värre. det som hände ikväll kommer jag alltid minnas och det kommer alltid sitta kvar för det är så jävla fuckat. jag tänker aldrig berätta för någon.. aldrig. alla kan bara gissa.

men men. som mitt ex alltid sa: "det blir nog bra tillslut"....