I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Good guys eller bad guys??

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-06 16:43

Good guys eller bad guys??

Tjejer helt ärligt men den ständigt aktuella frågan e förstås vad som enligt er gäller. Good or bad? Varför o varför inte? Ständigt får man höra "visst good guys men likväl dras samma tjejer till riktiga as till killar..Eller?
Vore kul o höra vad ni säger!

More than words...that´s what we do!!

2004-12-06 16:46
exakt vad är en good alt bad guy?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-12-06 16:58
jag har en good guy. orka med något annat.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2004-12-06 17:24
genomsnälla killar som inte visar några tecken på ondska/hat/ilska känns ju bara töntiga och omänskliga. tycker bäst om de som inte är rädda för att visa vad det ogillar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-06 17:25
man bahöver inte vara bad bara för att man är full av hat och ilska

2004-12-06 17:30
nää det känner alla såklart men jag menar de som är en aning mer öppna med det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-06 17:49
Fyfan vad jag är trött på den skitbilden som ges att "alla" brudar skulle gilla lite halvtuffa, skruffiga, halvsketna och smågangsta killar. Visst finns det retards som vill ha det så, men så finns det ju folk som är inne på schlager med.
Helvete vad såna killar går bort för min del alltså;
Ge mig en vuxen människa. En kille som vet vad han vill och som vet hur han vill behandla ngn han älskar och som vet sitt värde och därmed även vet hur han vill bli behandlad tillbaks.
"I´m armed and I´m equal"

2004-12-06 18:21
Sedan är det ju så att många killar som har en attityd utåt och ser ut att vara bad guys kan vara svinsjyssta mot tjejen han glider med.. Allt är inte svart och vitt.. Alla har något gott i sig..
Klart tjejer hellre vill ha en kille med självförtroende och så.. Tror många tjejer gillar lite kaxiga killar.. Alpha males helt enkelt..

www.fastseduction.com

Hehe!

2004-12-06 18:26
Vill ni veta sanningen!
tjejer älskar drama. har dom en snäll pojke så kommer deras liv bara vara simpelt o perfekt.
MEN!!!! fixor dom ett svin som behandlar dom som skit så blir det plötsligt helt mycket drama, sorg,svek,hat,kärlek,ånger allt det vi killar söker tröst hos i tvn får tjejer när dom har en "bad guy"

det e så simpelt, dom vill inte ha ett bra förhållande för dom tycker det är tråkigt.
dom träffar sin kille o han pussar henne o kramar om henne o säger ååh jag önska att kunde hålla om dig för evigt och aldrig behöva släppa taget.
detta tycker dom är avtändande o tråkigt.
En mans logik är vansinne för en annan

2004-12-06 20:56
PUCK P20

livserfarenhet kompis, livserfarenhet.
du hade osså insett om du inte varit förblindad av media.

liksom under hela min uppväxt blev min lilla hjärna matad av media att jag ska växa upp o bli ett svin, nu när jag är 19 år gammal så tar jag mig en titt runt omkring o inser att det är kvinnan som är källan till all ondska.

Det var Eva som åt äpplet från det förbjudna trädet o sen lurade Adam att osså äta.

2004-12-06 22:13
går det inte att vara båda på samma gång...don't understand...
strength

2004-12-06 23:03
haha så jävla rätt Reza_The_Slacker
Jag har ingen forumsignatur.

2004-12-06 23:26
"Nu har jag världens jävla odjur här,
och nu ska jag lära honom älska.. och jag ska kämpa för det.
Man måste faktiskt kämpa för saker, ANNARS ÄR DET INTE VÄRT NÅGOT!
"

:-P

2004-12-07 01:52
MurmelMan P20

hehe, visst e det tragiskt men tyvärr så är det så det är.

2004-12-07 02:33
Jag gillar bad guys:$ tihi

2004-12-07 10:45
Handlar en del om mognad också, mogna tjejjer imponeras inte av killar som har 10 snodda rayban glasögon hemma, en tatuering på latin på armen och kan göra en roundhousekick. Sen sitter dom inte heller hemma och lipar när killen är anhållen och beklagar sig att dom inte visste någonting. Vet dom vad dom vill med sitt liv och vart dom är på väg så är det alltid en Good guy dom väljer i slutändan, vill dom sitta kvar bakom kassan på kvantum och på den lokala krogen varje helg och dricka mjölkdrinkar och klaga på att alla män är svin, kommer säkert falla för en dålig kille som ger dom tillfälle att känna sig behövda i sin trista tillvaro.

2004-12-07 13:29
en fattig och problemfylld stallpojke vinner hjartat hos en kvinna som har stabilt liv med pengar men inte draaaaama

media.. media.. media..

ar det en slump att osakra kvinnor i storre utstrackning faller for sa kallade bad guys?
shin who?

2004-12-07 13:36
jag gillar killar, skulle säkert kunna dalla för båda sorterna, har dock hittills kärat ner mig hårdast i "bra och snälla" killar med andra sorters problem äm "jag-är-en-gapig-jävla-idiot-med-co olhetskomplex"

2004-12-07 15:39
willylumplump : så jävla sant.

Snällhet är för övrigt så fruktansvärt underskattat. Men framförallt står omtänksamma människor högt i kurs hos mig.
"I´m armed and I´m equal"

2004-12-07 23:25
Tjejer säger att dom vill ha en good guy för att det är vad dom tror att dom vill ha.
men vi vet bättre. vi vet alla att tjejer är väldigt förvirrade av sig och dom vet inte vad dom själva vill.

jag däremot vet mycket väl vad jag vill ha för tjej och därför lever jag nästan i celibat (motvilligt) eftersom denna tjejen som jag vill ha inte existerar.

vill man inte ha en tjej som:

tänker självständigt (dvs. låter inte deras subbor till kompisar påverka deras lilla ömtåliga hjärna)

är snälla och omtänksamma (utan att dom ska käna något på det)

säger till när om det är något för att ett i ett förhållande ska man kunna anpassa sig efter varandra.

o bla bla bla bla.

dagens tjejer har blivit som dagen "fittor" (falska kompisar som har en baktanke med kompisförhållandet)

2004-12-07 23:33
Reza_The_Slacker P19

"dagens tjejer har blivit som dagen "fittor" (falska kompisar som har en baktanke med kompisförhållandet)
"

jag är tjej, så jag antar att jag är en av "dagens tjejer", och jag tycker det du just sa säger en hävla massa mer om dig än om mig.

2004-12-07 23:54
PUCK P20

jo man kan ju fråga sig varför grabben liever i ofrivilligt celibat?
kan det vara för att han sitter o säger att alla tjejer är fittor?

2004-12-08 01:03
PUCK P20

...nåt sånt, ja...

2004-12-08 01:29
Reza_The_Slacker P19 ha ha ha så jävla sant "sex and the city skadade"

2004-12-08 05:09
Kvinnor är tvåsidade
De SÄGER att de vill ha Good guys
MEN
De TAR alltid bad guys..

Tro det lr inte men jag var en gång en Good guy, Men tröttnade så fett på det.. för att tjejer ärså komplexa.

Man tjänar absolut inget på att vara en goodguy...

2004-12-08 05:42
Soy-Soy P19

...och vi som är tillsammans med "good guys" då?
är vi defekta då eller?

2004-12-08 05:45
Misery_Chick

Nej, men sällsynta;)

2004-12-08 05:49
Soy-Soy P19

...kanske bara är du som haft otur?

kan inte påstå att jag stött på så många som inte föredrar snälla killar.

2004-12-08 05:59
Misery_Chick

Jo kanske, Men jag grundar min åsikt på MINA erfarenheter...

=)

2004-12-08 06:00
Soy-Soy P19

brukar vara så har jag hört...

^_^

2004-12-08 12:03
I denna stan är det många hobbyvärstingar som tatuerat nått på latin på underarmen eller överarmen, det kanske e lite trend bland sånt folk så kolla upp det innan du gör, fast vill du gärna ha så gör ändå. Det speglar ju inte din personlighet

2004-12-08 12:32
äh, vill man ha en viss tatuering ska man göra den, oavsett hur vanlig o tråkig den kan vara, det är vad man själv tycker som betyder något

2004-12-09 00:27
tjejer e så simpla å se igenom bara lägga på lite bad boy attetyd när man snackar me dom så faller dom direkt, funkar fan nästan alltid me.

å så håller ja me reza_the_slacker helt, kör me på att inte ha nån tjej känns som ja måste vänta tills man e äldre så tjejerna e äldre me då kanske vissa mognat
Don't Give Props To The Devil
Admin

2004-12-09 01:07
Tror att s k "bad guys" är killar som tror att de vet vad de vill ha, medans s k "good guys" är killar som erkänner att de vet vad de vill ha.

Ingen kille kan någonsin få exakt vad de vill ha. Alla lär sig vilja ha det en partner är (kallas kärlek har jag för mig), vilket betyder att folk utvecklas som personer. Ingen kille (säkerligen ingen tjej heller, men jag vet inte) vet nog egentligen exakt vad de vill ha. Hur kul skulle det vara på en skala? "Jag vet vad jag vill ha, och du stämmer bra in i bilden". Vart är överaskningarna, vart är "felen" som man lär sig leva med trots allt, vart är allt det roliga?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-12-09 01:12
Misery_chick

för det första så känner du inte mig och dessutom så säger Soy-Soy P19 samma sak som jag säger bara det att jag har fått nog. detta jag säger grundar jag på mina MINA erfarenheter. men då ska du leka gullig o förstående o säga

brukar vara så har jag hört...

^_^

Soy-Soy sa att han varit good guy en gång men tröttnade o bla bla.

för mig var det tvärt om. jag har varit en bad guy o badade i tjejer. men det va en sak som gjorde så att jag va tvungen att ändras o va kan detta vara lilla gumman, jooo ett samvete.
det känndes ändå fuckt o va en idiot så jag ändra mig sakta men säkert och blev till slut den killen som alla tjejer beskriver när dom beskriver en perfekt kille.
OCH vad tror du jag käna på det??? JOOO en axel att gråta på. tjejer som har svin till pojkvänner kom till mig o prata ut o saa åååh varför kan inte alla killar vara som du reza o hit o dit. MEN HALLÅ! FINNS INTE JAG! OM JAG E SÅ PERFEKT SÅ VÄLJ MIG!!!!!

så här höll det på i några år tills jag blivit denna människan idag.

FUCK EM ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag ber om ursäkt till att jag blivit så som jag är idag men försök förstå mig, det är inte mitt fel. det är inte mitt fel att jag är rädd för att nån dag ska jag gifta mig o hur vet jag att denna tjejen inte lämnar mig av ren ondska. tar mitt enda barn o lämnar mig med inget. när jag gifter mig så är min fru och mitt barn allt jag har. lämnar hon mig o tar barnet så har hon tagit allt jag levde för. jag har inget o leva för längre. jag e död. ett tomt skal.

jag vill precis som många andra att leva i ett perfekt samhälle med fjärilar som flyger omkring o fullt me blomster där alla är glada o hjälpsamma och att cannabis är lagligt.
men jag har insett fakta. det är inte o kommer aldrig att bli så.

2004-12-09 01:14
PUCK P20

........................................
.........: .............: ....
ok!!

2004-12-09 01:16
PUCK P20

Det uppstår onekligen en viss känsla av "knytnäve och ögat"

2004-12-09 01:16
kemi kemi kemi kemi kemi kemi.

2004-12-09 01:28
mmmm

2004-12-09 05:41
vet inte.
har varit ihop med en liten och snäll kille och en stor och snäll kille. den ene var ung vänstrare och den andre väktare.
tror inte att jag faller för någon särskilt typ faktiskt.
verkar inte så.

2004-12-09 08:44
Reza_The_Slacker P19

så vems fel är det?

2004-12-09 14:21
jag är en heartical don badman ifall ni undrar, så jävla fett ellerrrrr!!!!!!!!!!
"Du är en död sill"

2004-12-09 16:17
Misery_chick

lyssna här lilla du. när man ser flickor säga att alla män är skit. då ska ni hålla med o säga ja alla män är skit.

jag tycker att dom flesta tjejerna är skit. anledningen att man tycker saker o ting beror på ens livserfarenheter. om jag bara har träffat på tjejer som är skit så låt mig tycka att dom flesta tjejerna är skit och jag kommer tycka det tills nån dag någon bevisar motsatsen. om du missuppfattar något så kan jag gärna förklara det för dig.

PUCK P20

=) duuu, ifall du dömmer mig för några inlägg på ett diskussionsforum då kanske du inte heller e så mogen ska du veta. du som är så vuxen av dig borde ju veta det. detta forumet visar inte ens 1% av vad som är Reza. min syn på tjejer kanske är lite omoget men men, det har ju blivit så att man tycker som man tycker.
om du aldrig testat så prova på nån gång, det är jätteskönt o bli lite aggressiv då o då. du är uppväxt i ett samhälle där våld är så hemskt sååå hemskt så hemskt. men vare sig du eller någr politiker tycker det så är våld en del av människan. det sitter i min ryggmärg och även din. sen kan du väl få kalla mig omogen om du vill, alla har ju sin syn på vad omogen är.

mjau! vi ses!

2004-12-09 16:58
öh! jag vill ha en bad girl!!!!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2004-12-09 17:58
PUCK P20

jag förstår de "längre orden" du skriver. bara för att jag är invandrare och inte använder mig utav sånna ord som jag inte säger när jag pratar med kompisar o sånt så betyder det inte att jag inte kan bra svenska och inte kan förstå det du skriver.

o när du säger:
Det är jävligt oskönt att snacka skit om tjejer för att livet inte gått som man vill

ok nu har du missuppfattat mig helt o hållet. du kanske kan be någon invandrar (om du har några sånna) kompis läsa mina inlägg o förklara för dig.
det e inte så att jag snackar skit om tjejer för att mitt liv inte gått som jag vill. jag säger bara det jag tycker om dom för att det är så dom har visat sig mot mig.
av alla tjejer jag har träffat så e det typ 3 som jag fortfarande har kontakt med för dom är bra människor men resten verkar helt pantade i huvet. jag kanske har otur att jag bara träffat på sånna.

denna synen på kvinnor jag har kanske inte passar in på din mor eller dina systrar om du nu har några, för jag har inte träffat nån av dom. jag pratar om dom tjejerna som jag har träffat o i stort sett så har alla varit likadana.

tack o adjö

2004-12-09 20:03
godd guys,
bad guys är bara retards som är socialt missanpassade och inte kan uppföra sig.
då kan ju lika gärna dejta en cro magnong (eller hur det stavas)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2004-12-09 20:21
PUCK P20

För mäniskor tar illa upp när de får höra att de har skuld för all skit i världen (någon edens lustgårdsreferens tidigare har jag för mig..)

hahaha du e rolig du =).

men lägg ner ok, jag tycker att mååånga tjejer e fuckt o jag har bra anledningar till det. många killar e fuckt osså men skildnaden är att när vi killar träffar en tjej som e fuckt så testar vi nästa, men när tjejer träffar en kille som e fuckt så går det ut över dom som inte är fuckt för att hon tror att dom är fuckt o så håller det på ända tills hon blir ihop med nån som e fuckt igen. antingen så håller du med eller inte. vissa gör o andra inte, bara placera dig nånstans.

2004-12-09 20:45
Good guy i hjärtat, bad guy till ytan.
Dvs en "good guy" men som inte är mesig utan ändå lite mer bad guy atittyd men som ändå respekterar tjejen/tjejer.

Men absolut ingen bad guy med drag av sczitzofreni eller annan psykisk störning.

2004-12-09 20:57
Reza_The_Slacker P19

"lyssna här lilla du. när man ser flickor säga att alla män är skit. då ska ni hålla med o säga ja alla män är skit. "

va?

"jag tycker att dom flesta tjejerna är skit. anledningen att man tycker saker o ting beror på ens livserfarenheter. om jag bara har träffat på tjejer som är skit så låt mig tycka att dom flesta tjejerna är skit och jag kommer tycka det tills nån dag någon bevisar motsatsen. om du missuppfattar något så kan jag gärna förklara det för dig. "

jag förstår hur du menar, och du får tycka precis vad du vill, tycker bara det är jävligt korkat att döma alla på grund av vad vissa gjort

2004-12-09 20:59
och f.ö. så bör du inte kalla mig "lilla du".

2004-12-09 21:32
så jävla mkt bad guys kan det väl ändå inte finnas, vad det låter som i denna tråden.
strength