I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Good guys eller bad guys??
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Reza_The_Slacker P41
2004-12-09 22:51
Misery_chick
jag förstår hur du menar, och du får tycka precis vad du vill, tycker bara det är jävligt korkat att döma alla på grund av vad vissa gjort
så tänkte jag osså en gång i tiden, men det har blivit som det har blivit tills någon liten flicka bevisar motsatsen.
puss på dig
En mans logik är vansinne för en annan
Misery_chick
Supporter
2004-12-11 12:44
Reza_The_Slacker P19
korkat...
fördomasfullt och korkat...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
maja F43
2004-12-11 15:18
Det är nog ganska allmängiltigt att människor att bli impade av folk som verkar säkra, tar för sig och breder ut sig utan att låta rösten darra.
Lika bergis som att de flesta med hjälp av lite rationellt tänkande kan klura ut att det är trevligare att umgås med en snäll mänska än en elaking, right?
Sedan finns det ju tyvärr två relativt stora grupper kvinnor som antingen saknar den dära villkorslösa kärleken till sig själv så att de skulle kunna avstå från karusellturer med ruttna män, eller som lider av tvångssyndromet att "hjälpa andra" (som om de vore sjuksköterskor va) och därför bara skaffar romanser med lirare på glid.
Men man ska inte för den sakens skull måla fan på väggen och påstå att brudarna som väljer "farliga" grabbs skulle vara större idioter än killarna de gängar med.
De flesta relationer fortgår ju så länge de involverade får ut något av det, vare sig det är härliga grejer - eller att få chansen att vara en inte så snäll diktator, känna sig bättre än den andra eller tycka rysligt synd om sig själv.
Borttagen
2004-12-11 21:54
nazisterna eller jultomten?
vad fan är det här för jävla korkad fråga. om nu brudaran vill vara i hopp med killar som kyver sklaen på dem med machete och sen knullara dem i fontanelen så låt dem vara det då. jävligt korkat val dock kan jag tycka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Reza_The_Slacker P41
2004-12-12 01:58
cp_kärring
jasså 100% säger du, var finns du nånstans då? :þ jag ger flickor tid, ganska mycket faktiskt =)
nej nej nej :D jag e ingen player :þ tro inte det. jag har kompisar som beter sig skit cp mot sina flickvänner o jag e typ den enda som säger ey vafan håll inte på så.
reza vill bara väl, men jag har bara träffat tjejer som utnyttjar ens vänlighet förstår du.
jag har nästan inga krav på flickor, allt jag begär är att en flicka är snäll och inte är falsk.
Reza_The_Slacker P41
2004-12-13 16:07
cp_kärring
hehe ja jag hoppas de iallafall. snart gifta dax ju :D
Refused
2004-12-13 19:09
säger som Project.
det finns för övrigt
fyra typer av människor
: aktiva bad guys, passiva bad guys (som håller med och ryggdunkar de aktiva), passiva good guys (som håller tyst) och aktiva good guys (som käftar emot/slår tillbaka).
jag är en aktiv good guy.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused
2004-12-14 13:25
vissa badguys kan nog gå att ändra om man har tur, men inställningen att "det går" är jäkligt destruktiv. det är tjejer med det målet som fastnar i förhållanden där dom blir misshandlade.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Borttagen
2004-12-14 15:01
Ok. Nu är det så att jag är lite seg och trött. ( took a powernap and it backfired on my ass)
Jag har läst ( nånstans) att när kvinnor har ägglossning så letar de instinktivt efter den här mannen som har alla attributer som de letar efter. Sånt som är eftertraktat för kvinnan. Alltså gener som de kan föra vidare till barnet. Långa, starka, inga synliga defekter och en stark manlig lukt. När de sedanär gravida så letar man istället ( undermedvetet?) efter den perfekta fadern och maken. Den som kommer ta hand om barnet och se till att det finns mat på bordet och annat primitivt tänkande. Inte den som antaglien knullar med Julie i frankrike för att sedan dra vidare till Grekland and sprida sin säd eller nåt.
Enligt en undersökning som gjordes hade kvinnor större benägenhet att vara otrogna under ägglosnings tiden och med s.k "bad guys" vilket är vad de grundar deras teorier på.
Jag tror att det kanske ligger nåt i det. Dock så är det kanske inte (kommer inte på ordet på svenska) mandatory för alla kvinnor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2004-12-14 15:03
någon kanske redan har nämnt det här. Jag har bara läst vad PUCK och Reeza har skrivit och lite Misery. Om så är fallet ber jag om ursäkt.
Reza_The_Slacker P41
2004-12-14 15:04
cp_kärring
ja vadå :) det e väl dags nu, bara fixa stabil ekonomi så man kan ta hand om fru o barn ;) vill vara ung pappa
Borttagen
2004-12-14 15:09
Reeza... jag håller med om att en sådan tjej som du letar efter inte existerar. Ialla fall inte i sverige.. möjligtvis i Kina.
rino P40
2004-12-14 21:00
willylumplump
har också funderingar på de dära med latinska ord som speglar mina mål i livet, förstår inte vad som e bad boy med de? förklaring?
Borttagen
2004-12-21 03:06
En bad guy vill inte ha en brud som vill ha en bad guy. För dom får cp ryck när dom märker vad man EGENTLIGEN håller på med och hur man EGENTLIGEN hustlar. Trust me on this one...
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»