threesome
vad har killar för tankar om att ha sex med två tjejer samtidigt, vad skulle du göra om du blev uppraggad av två snygga brudar på krogen och varför vill man ha en trekant som kille? jag... ehrm.. undrar bara
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
inte alls, alla ser inte likadant på saker bara för att du tycker dem e självklara..
jag tycker det va självklart att du startade denna tråd, men det vet du redan :) alla killar vill ha sex med 2 snygga tjejer samtidigt. alla killar skulle gå med dom 2 tjejerna från krogen direkt. man vill inte ha trekant med en kille. svaret på alla dina frågor trespasser.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Sex med en tjej är super. Sex med två tjejer är super gånger två, för att det är två tjejer, get it? Ifall jag blev uppraggad av två tjejer skulle jag först börja skratta och leta efter kameror samt att någon skriker: "you're on candid camera" Annars skulle jag bli superglad och ringa taxi akabums! Varför jag som kille vill ha trekant är för att jag vill ha dubbelt av det goda. Men ja trekant är liksom en avlägsen dröm, inget jag prioriterar.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
jag tycker det va självklart att du startade denna tråd, men det vet du redan :) haha vaaaaa=)?
Rhetoric Det sista svaret var ju inte svar på en fråga hon ställt;)
"göka" haha låter så jävla bonnigt men aja..=)=)
haha, oj, läste visst sista frågan fel. crazyswayze svarade för mig också säger vi.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
rhetoric vadå självklart att jag startade tråden
du är whoas kåtaste, alternativt mest sex interesserade. jag gillar benämning ett mest :)
hahahahaha rhetoric så ere väl inte alls! jag vill veta bara.. finns inga baktankar.. inga alls...ehm
är påven katolik? ...just my 5...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha men varför vill inga tjejer ha två killar egentligen? för att killar oftast bara tar o tar o tar utan att ge tillbaks?
trespasser nej, för att kvinnor är inte människor.
CrazySwayze P21 en femma bara..?
rhetoric trespasser nej, för att kvinnor är inte människor. hehe ok, ett logiskt och bra svar! (?)
trespasser vettifan, tyckte det passa in bra med tanke på din forumsignatur å så :)
ahhaha JAHA... OK ny frågeställning: hur skulle ni vilja bli uppraggade av två tjejer? (som va ute efter en trekant alltså, inte vannliga hobbyflator på krogen)
CrazySwayze P21 haha ok=)
CrazySwayze P21 skulle du kunan tänka dig att paya en taxi om du hittade två tjejer som va på?
haha men om vi sä'ger såhär, två tjejer är på, men orkar inte vänta på din nattbuss, vad gör du
trespasser har du en annan tjej som e på redan eller ska du ragga upp henne me?
Värt att betala taxi för tvåkant också vill jag tillföra.
Rhetoric P19 haha vad tror du om mig va;)? (det är bara kille som fattas)
baboso hahaha en tvåkant.. näe de vete fan.. skulel inte betala taxi för en trekant heller, eller just det, d e inte jag som betalar hehe
skriv om hur det går efter helgen då trespasser :)
haha, ja inga nakna penisar tack.
Men herregud, från att ta denna tråd som en seriös undran om hur det manliga släktet tänker , till en diskret kontaktannons. Vad billigt!
Baboso jag har alltid trott att du vill bli en pimp...du kan ju hjälpa trespasser att hitta en kille å förmedla honom till henne! (om du är riktigt smart så kan du förmedla dig själv)
baboso haha tro mig, det är INGEN kontaktannons det är faktiskt en seriös undran sen svarade jag på en fråga och voila
bara så alla vet så har jag inte skickat skamliga förslag till nån ahhahaha you wish!"
trespasser sluta skicka mess nu, jag tänker inte betalla tåg för dig å din kompis att komma ner till göteborg... =)
tänker varken betalla eller betala.
ahahah men ge er..
Rhetoric Nope pimp är inte min dröm och jag är nästan för skraj för två flickor samtidigt, jag menar jag vet ju knappt vad jag ska göra med en flicka, hur fan ska det då gå med två? Trespasser Yeah sure whatever, tell it to the judge liksom.
CrazySwayze jaha, bild då? hittade en annan person på whoa som såg exakt likdant ut som mig. jag trodde själv att det va jag på bilden. men sen så visa han en annan bild så va det inte lika nära...
haha sluta prata om mig i tredje person gaaaah jag har inte skickat nåt till nån hahaha baboso jag e billig i dina ögon alltså, men välkommen till 2004 tjejer pratar också sex oh my GAAAWD
Crazy ja, precis för dom är inte människor... men ditt ex e väl inget att oroa dig för? hon är ju ett ex.
hur kom hans ex in i bilden?
trespasser Hehe, eh okej? Jag har inte sagt att du är billig, ditt tillvägagångsätt var billigt. Och att tjejer talar sex är inget nytt, har hört talas om det fenomenet förr. Så lycka till med att hitta någon kille till dina eskapader;)
baboso ahah okej.. fred=)?
crazy och rhetoric har ni varit tillsammans med samma tjej eller ?? jag fattar inte..
MEN ni är lika=)
haha men varför vill inga tjejer ha två killar egentligen? för att killar oftast bara tar o tar o tar utan att ge tillbaks? - Klart de finns tjejer som vill ha två killar samtidigt oxå. Trekanter är roliga...
jag VET att dem e roliga och jag VET attd et finns dem som vill ha två kilalr också, men generellt sett, när ordet trekant kommer upp så är det ju alltid trehundra grabbar som sitetr o dregglar över två tjejer...
Trespasser jo kanske det... Men denna helgen blir det BÅDA alternativen för mig:P kille tjej kille tjej kille tjej kille tjej kille tjej De kommer bli riktigt soft faktiskt.. Jag e inte bisexuell meen roligt med gangbang, Trespasser har du testat några av varianterna då?
soy-soy men suuuuuuuuuuuuuure att du ska ha sex med typ 10 pers på en helg aja haha lycka till..
Trespasser i aint kidding... Min KK min kompis KK o min kompis o jag... Det är redan bestämt asså... Men du svarade inte på min fråga=)
nope delar helst inte med mig för ALLA på whoa
snälla..
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.