Verkar ju finnas rätt många killar som vill ha trekant med en annan kille om man tittar på porrutbudet. För dom handlar det nog om kontroll.
okej i absolut alla fall kanske det inte handlar om kontroll men varför vill man se sin brud påsatt av nån annan?
tsss, 70% av alla killar skulle få prestations ångest om det hände.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag kan säga som så här att skulle 2 brudar ragga på mig för en threesome hade jag sagt till de att det är de som får stå för arbetet.
strength
"tsss, 70% av alla killar skulle få prestations ångest om det hände." -> absolut. jag får prestationsångest av en brud till och med... :s fast det e kanske bara jag det. :/
ojojoj. näj det finns nog inte så många killar som skulle tacka nej. vilka ställen går du till trespasser? ;)
advar
Kaneida hört talas om bisexualitet?
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
FuelDOg: skrämm mig inte, kom vi inte fram till att vi var soulmates i nån annan tråd oxå? :/
norra_ishavet.. rätt åt den JÄVELN..slakt!
Femme fatale
Amar: på vilket sätt var hennes agerande rätt?
^^ beror väl på vad man har för läggning
OlwOne P60 hellre det än 2 killar....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om det va på allas lika villkor så skulle jag lätt ha med två killar. dvs om det inte handlade om att tjejen skulle slita arslet av sig för att pleasa två killar utan att egentligen få nåt tillbaka.
själva tanken på 2 killar samtidigt känns brutal på nåt sätt. tror inte dom skulle sköta det på ett snyggt sätt, mer typ hårt och öhhhhhahhhh. hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha men varför vill inga tjejer ha två killar egentligen? det här förstod jag inte? det vill "dom" väl visst.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
eller jag ändra mig
ajja uttryckte mig konstigt.. det finns dem som vill det, men det e ju inte alls lika vanligt som att en kille vill ha två tjejer
jag tror iofs det är lite som onani, m a o mycket mer tabu...
yes det har du säkert rätt i också.
^^^haha ok!!! tack för det första seriösa svaret=)
hehe vem vet=) btw.. to mowis po polsku?
hehe, jag instämmer i LJ2s fråga... fast för dom som jag har snackat med om saken har det mer varit en dominans-/underkastelsegrej liksom. att bli påsatt av två killar. men det finns säkert en massa tjejer som tänder på bikillar också.
timglas..midja...ordentlig vacker svank..nnyckelben, bröst, lår ja u name it! ;) egentligen gillar vi manliga killar för de får oss att känna oss ännu kvinnligare =) alltså e de kärleken för kvinnligheten vi älskar män för! haha nämen jag tror porren har en stor betydelse i det hela. Killar gillar porr, tjejer vill vara till lags. Jag tror inte allt sperma-i-hela-ansiktet, dubbelmackaknullande och typ hobbybisexualiteter kom direkt naturligt.
trespasser: "Killar gillar porr, tjejer vill vara till lags." -> fint att du generaliserar. "Jag tror inte allt sperma-i-hela-ansiktet, dubbelmackaknullande och typ hobbybisexualiteter kom direkt naturligt." -> vart drar du gränsen för naturligt?
^^ priyan bra fråga. man nåste generalisera för att kunna dela in folk i fack=)
allvarligt talat....varför allt tjat om att killar inte vill tillfredställa?? Det e klart man vill prestera bra annars kanske det inte blir nån rematch.. Och trespass jag svarar för alla mina bröder när jag säger...lets get it on!!!
Sitt inte och trolla!!
trespasser F18 jag tror inte det är speciellt många killar som faktiskt vill ha "sperma-i-hela-ansiktet, dubbelmackaknullande och typ hobbybisexualiteter " Det e bara dom du känner isånnafall..
haha nej jag känner inga såna..mina eh kompisar gör n'ämen seriöst ja gör inte dte o vill inte göra de heller
trespasser F18 ne precis.. så det är inte många killar som vill ha det.. det är bara någon feministisk fördom mot oss killar..
apropå den artikeln från aftonbladet: "Mannen kom snabbt under vård" vadå??
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...
Gruppsex slutade med dråpförsök Knivhögg sin sambo under sexakten - av svartsjuka http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/st .. hahah 3kant haddde varit fett, men så kommer det stora problemet,
jag har problem å välja, tex ge mig två chips påsar å jag måste välja,
så det får vara dominata brudar som styr å ställer så jag kan bara slappna av :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
tänker som Doser F17
"bara nån feministisk fördom" blablabla.. SUCK
ja det e klart något man ska prova tycker jag. gruppsex hade nästan varit ännu fetare, ett grymt porrkalas med lösnäsor och peruker
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
trespasser F18 nejmen.. om du menade det du sa ju.. att killar tycker om sånt.. då är det ju en fördom.. o det är illa.
^^ ja har fan inga fördomar jag hatar alla. närå. men ok, jah har såååååååååå mkt fördomar mot killar, men dem baseras inte på min feministiska övertygelse, snarare på mina erfarenheter av killar..
haha jo det händer.. det e fan aslätt o fixa en. bara man vet vart man ska leta så..
du e för ung vafan ingen e så avancerad vid 17 års ålder..=)
ääh signa upp dig på
qx alla tänkbara böjelser, läggningar och efterfråfningar finns representerade där.. qx is the shit.
trespasser F18 Okej.. då känner jag otroligt otur för dig som träffat massa sånna killar..
jag har bara gruppsex med peruken på.
lil;D / Above ALL / Heads Up! / Teachers / Stay fresh...