I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-14 23:52

att va kär

Nu är det såhär jag har träffat en tjej...
en riktigt söt å go tjej... vi har dateat lite eller mest hittat på saker, roliga saker...
men till saken...
hur vet man att man är kär? kan man va kär utan att flyga på måln? eller att man har massa fjärilar i magen?... visst de kanske pirrar lite när vi träffas och ja jag tänker endel på henne å så... men ah jah vet inte...

kanske ska tillägga att vi har strulat ganska rejält, båda helt nyktra på en "date"...

men hur vet man?

*snurrig*

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-12-14 23:54
varför fundera på saken? fortsätt umgås med henne så länge det känns bra istället och se vart och vad det leder till?

men om du vill ha ett def. svar på din fråga skulle jag väl säga som så att jag ställer mig frågan "kan jag leva utan henne" till mig själv, det brukar göra saken klar i mitt fall (och inget tjafs nu att man kan leva utan folk osv iaf, det hör inte till saken, ni fattar poängen, ni vet vilka ni är).

2004-12-15 00:06
Priyan
leva utan.. öhm.. kanske lite tidigt att fråga mig den frågan.. tycker ju om henne å så.. men jag ser henne inte som en livspartner snarare en väääldigt god kompis förtillfället... men skillnaden på att va extremt go kompis å kär?

drums
asso jag har varit kärförut men de fick jobbiga konsekvenser sedan...
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2004-12-15 00:20
"du kanske saknar henne så mycket så du klättar på väggarna när du inte är med henne?"
->
ungefär så jag menade med att jag inte kan leva utan henne. :)
behöver inte vara en tjej jag vill leva hela mitt liv med, men under den här perioden känns det som så. typ nåt i den stilen?

2004-12-15 00:23
Manel:

du är inte kär i henne. men men, kanske blir? som sagt, fortsätt hänga med henne så länge det känns bra.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2004-12-15 00:40

Vill jag vara med någon annan?

Vill jag att hon ska vara med någon annan?

kanske är de enda frågorna man behöver
(you are just like the perfect verse over a tight beat)

2004-12-15 01:42
när man e kär så vet man det bara..så enkelt e det ju...
skillnad på att vara kär o förtjust i ngn
i remember when originality was the key!!

2004-12-15 01:48
är i nån liknande situation. fast jag har ett ex som inte vill sluta spöka i huvudet till råga på allt...

2004-12-15 09:53
du vet när du är kär.

2004-12-16 05:14
Hörde en gång en välldigt bra beskrivning som nån unge skickat in till lattjo lajban..
"När man är kär så känns det som att man håller på att brinna upp då man ser personen man gillar"
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent

2004-12-16 17:09
Det är jättesvårt... Jag har för vana att jämföra känslorna med personen i fråga med de känslor jag haft för andra personer som jag ansett mig vara kär i. Det är nog egentligen en dum vana för ofta kan det komma till uttryck på många olika sätt.

Just nu tänker jag ungefär såhär:
Jag tänker på honom jämt.
Jag vill vara med honom jämt.
Jag tänker såhär ang. nyår "Visst, jag vill jättegärna gå på den där festen men funkar det inte så funkar det inte. Det enda kravet jag har är att jag får vara med marcus" (hela vår umgängeskrets ska på en viss fest men biljetterna är slut)
Det känns bra när jag säger att jag älskar honom och det känns bra när han säger att han älskar mig.

Så känner jag och jag tror mig vara kär
Så det så!!
Rappare

2004-12-19 02:55
ja fan, jag är duktigt kär i en tjej. grejen är att denna tjejen gillade jag duktigt när jag träffade henne första gången också och då var jag tillsammans men en annan tjej som för övrigt går i samma klass som den andra tjejen, och till råge på allt går den andra tjejens gamla kille i min klass. på grund av detta försökte jag ta lite avstånd från henne men så bjöd hon hem mej och då släppte allt. jag älskar henne otroligt men vet ifan vad jag ska göra heller. hon förökte också ta lite avstånd men det funkade inte så vi började kyssas och allt kändes riktigt bra till jag var tillbaka i skolan och visste inte riktigt vad jag skulle göra. denna tjejen var även bra kompis med min gamla tjej och ett falskt rykte om att vi hade stulat på en fest sabbade deras vänskap och nu när de börjar bli vänner igen händer detta. jag är även jäkligt bra kompis med hennes gamla kille också. nu ska jag iallafall träffa henne på måndag och det känns otroligt bra för jag tänker på henne hela tiden och hon ringer och sånt ofta också.

men jag vetifan hur jag ska göra? hjälp mej! jag vill och kommer antagligen ta henne om jag får den feta chansen.