Gråtandes tjej ringer hem till mig klockan 02:50
I onsdags natt klockan 02:50 när hela familjen ligger och sover så ringer hem telefonen. Jag vaknade av den men jag var så trött att jag inte hade ork att svara. Min mor kom ändå upp i vårt tysta hus och svarade. Hon kom in i mitt rum och väckte mig, eftersom jag då somnat om, och sa att det var en tjej i luren. En tjej som behövde mitt stöd. Jag sa "Ok.." och tog luren. Jag var värkligen as trött eftersom jag redan sovit i en timme. I telefonen så hör jag en tjej som går utomhus. Jag hör snön och att samtalet är från en mobiltelefon. Jag hör även att tjejen gråter. -"Tooor... Jag behöver din hjälp!" *Gråååt*" Sa tjejen i luren. -"Va? Vad har hänt? Vem är det?" Sa jag. -"Jag.. Jag.. Jag har blivit våldtagen.." Svarade tjejen. Hon kämpade för att kunna få ut orden eftersom hon hade svårt att prata iom att hon grät. Efter hon sa det sa bröts samtalet. Nu har jag inte hört nånting mer om det där. Scary som fan!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
hm.. nummerupplysare? ring telia (eller vilken telefonleverantör ni nu har) och checka läget och få ett nummer? sen hämtar du lite polare och hittar snubben som gjorde de hela och lynchar honom..
Ene192 P20 Juste ja! Det kan vara sant det där om att kolla efter nummer. Men grejen är den: Jag har inte en blekasta aning om vem det är. BLOWE Om det är ett skämt så ska jag värkligen döda dom som skämtade.. Värkligen inget kul att skämta om. Det kom en sån där ton när samtalet bröts: *Dyyyydiiidii*. Som det låter när man ringt ett nummer som inte finns. Jag tror att hennes pengar tog slut ellet batterierna. Då brukar det låta sådär.
Totte2 P14 har du ingen tjejpolare som de kan vara då? kände inte igen rösten? men du heter Tor? så hon inte hade ringt fel person.
Ene192 P20 Aa. Jag heter Tor så hon kan inte ha ringt fel.. Jag kännde igen rösten som in i helvette. Har ringt till allt och alla möjliga omöjliga gammla som nya vänner. Är fortfarande hur orolig som helst faktiskt.
asså jag säger så hära... de e är din plikt att ringa till telia och kolla nummret... du vet ju Tid och datum... för de kan vara så att hon inte törs ring nu för att hon känner sig kränkt eller liknande och kanske tror hon att du la på luren... fan checka de dära! lycka till Pis...
ja du kan ju drömma om att tjejen tar kontakt med dig igen, det vågar hon fett inte.. du får ta och ta fram nummret fort!!
jobbit.... stackars tjej =( du borde verkligen försöka få tag på henne asså !!!
Notte iof men jag skulle då fan göra de endå... 500 spänn är väl fan inget om en nära vänn blivit våldtagen.. men visst vill man vara Von Anka så visst men men... Pis Aot...
jag skulle betala de 500 kronorna utan att ens tänka på det.. fy fan vad läskig situation..
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
Hade det vart jag, hade ja knappat in nr:et till 112 o sagt hur det låg till. Eventuelt ringt telia o kört det på faktura för att spåra upp nr:et Hade fan inte gått o lagt mig det kan jag säga direkt. Hade nog satt mig i bilen o kört dit direkt efter att jag fått tag på nr:et, samt kostat på mig kostnaden att pejla in vart telefonen befinner sig.
-- Mellanslagsanvändare --
Sick Boy : Word... men de e ju lite sent i efterhand kanske..
rino joo är ju det.. men totte2 borde ha agerat lite snabbare än att vänta.. Fast sen kan man ju bli handlingsförlamad och inte veta riktigt vad man ska göra, men vadå? Hans morsa var ju uppe..
-- Mellanslagsanvändare --
Vizious F18 Nej. Hon har ringt hem på en gång. Jag har ringt polisen och sånt. Alla: Gort allt för att få tag på nummret men det blev knas när jag ringde glocal net. Men nu så har jag fått reda på att någon hade ringt min kompis vid samma tid punkt, samma kväll, hem till han och sagt att det vart en Nicklas som hade ont i magen och ville ha hans hjälp.. Men till han var det en kille som ringde och till mig var det en tjej. Hos han så hörde man att samtalet var från en hem telefon som var inomhus och mitt samtal tvärtom. Så jag vetefan alltså. Fortfarande skit skraj. :S
ring polisen..., så kan dem säkert få fram numret och försöka få kontakt med personen....
Skåne!
-AJO- P22 Polisen sa om jag ville ha nummret spårat av dom så skulle jag få pröjsa 900kronor.. Och nu så vet jag inte om det är några som drivit eller om det är for real..
Uuh.. Fy fan för att försöka somna om efter ett sånt samtal asså.. Men att skämta om nåt sånt? Varför i helvete gör man nåt sånt? Då har man nog inte alla pollar i hagen
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
samma sak har hänt mig.... mitt ex blev utsatt för det fast det blev som tur va aldrig en fullbordad våldtäkt... hon ringde 5 på morgonen o grät som fan... jag va där på 10 min o det tar egentligen 20 om man håller hastigheten..... ville basha hans huve me min batong men viktigare o finnas där för tjejen o låta polisen sköta resten.... såg han ute en gång efter det o slog sönder han.... detta va säkert 1½år sen o han har inte vatt på rättegång än.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
leoforos87 P17, "dom" ringde upp mig också, fast då var det en kille som sa att han mådde ill. samma kväll och tid som för totte2...
Tjenare!
jävlar. så extremt viktigt att du försöker fixa fram telfon nummret! det krävs så extremt mycket mod att berätta att man blivit våldtagen. eftersom du nu blivit indragen så är dit stöd då grymt mycket värt. dessutom om en anmälan skulle ske kan du berätta vad som hänt. du måste få tag i henne!!!!!!NU. och det är inte säkert att hon skulle våga säga att det var hon som ringde, att hennes mod klarar så pass mycket. även om risken fins att det är ett skämt ska man alltid ta det på alvar! så gör allt du kan. lycka till!
Och om ni pröjsar 900kr och får reda på att det är någon som skämtar, så vet ni ju vem det är som skämtat..
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
men antagligen är det inget skämt! så fult att skita inån för att det kanske e ett skämt! fan, en behöver dig. ta vara på det och hjälp till. och uteslutnigmetoden... visst men kanske vågar tjejen inte säga det en andra gång!
idun F16 Men vad ska jag göra tycker du? Jag har ringt alla möjliga personer som står mig nära.. Och även personer som inte gör det. Händelsen är anmäld nu också. Vad kan jag göra mer?
håller med bulldog, lika bra när du väl har nummret op det varett skämt så e det ju bara ta tillbaka pengarna med fet ränta o en käftsmäll
Fsyfdldfø'
shit..så sjukt...hade blivit fett arg...lova berätta hur det var o sånt hoppas att det var ett skämt..!
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
fly-fly F17 Aa. Jag ska uppdatera varge gång det kommer något nytt. Och det hoppas jag med att det bara var några nollor som driver..
om det är anmält varför kollar då polisen inte upp numret?
shin who?
ShinTheBeatsmith P20 Inte en blekaste aning faktiskt.
u do that :) om nån hade skämtat med mig hade jag skällt ut dem i timmar, det är ju som sagan om vargen kommer! att hålla på sådär...
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...
Haha.. betala 900 spänn och få tillbaka dem om det var ett skämt? Ni måste driva.. det får man aldrig.. Anyway. 900b spänn kanske killen inte har så det verkar vara dött lopp. Det enda du verkar kunna göra är att ta reda på om du verkligen, verkligen kände igen rösten. Och sedan försöka lista ut de saker som folk redan nämnt här.
What we do in life echos in eternity.
Men jävla polishelveten, vill alltid ha pengar..
Credit crunch crunch baby
breaky_grl: har du förstått att det är skämtaren som han ska få/ta tillbaks pengarna av?
nick P16 Ja, det fattar jag. Vem fan skulle han annars ta pengarna ifrån? Men tror du ärligt att den som skämtar kliver fram och ger honom 900 spänn?
breaky_grl: lät som om du syftade på polisen. Ja det är bara säga till hans morsa.
Silent Hill up in this....
At the gates of Eternity...
nick P16 "Hej. Din dotter ringde till mig och skämtade om att hon blev våldtagen så jag betalade 900 spänn för att söka upp henne. JAg vill ha igen dom nu, tack." alt. "Mamma, det ringde en och skojjade om att den blev våldtagen. Så jag betlade 900 spänn för att ta reda på numret. Kan du säga åt tjejens pappa att han ska ge mig tillbaka dom 900?" Jo.. det kommer nog fungera.
japp, jag tror faktiskt det. med tanke på att skojaren knappast kan vara över 15 år.
jag kan bidra med nåra hundra lappar om du inte vill betala 900 spänn
Livet är en hora och du har inga pengar.
är det inte så att man får sådant gratis om man kontaktar polisen först och säger att det kan vara vettigt i samband med brottsutredning?
ola P19 Jag tyckte det också. Men tydligen så kunde inte dom jäkla svinen fixa det gratis.. Skit konstigt tycker jag Frols P1 Ord!
fan vad sjukt, jag får lust att skälla ut hela jävla poliskåren eller nåt. men.. försök skriva upp alla tjejer du nånsin känt typ.. eller nåt. nämen iaf tjejer som du har stått tillräckligt nära för att de skulle kunna berätta nåt sånt här för dig.. du kanske kommer på vem rösten tillhör. hmh, borde liksom gå att göra nåt mer. kan du inte typ fråga nån trevlig polis "vad tycker du att jag ska göra?", eller så...?
rackartuss F17 Aa. Sant. Min far är polis och han har kontaktat typ allt och alla inom polisen. Får se vad som händer nu.
lova att hålla oss uppdaterade här på whoa... blev riktigt nyfiken och intresserad hära.
rackartuss F17 Aa. Självklart, det ska jag.
shit asså, säger som nån annan, vad är 900 i en livstid mot att ställa upp för någon som kanske blivigt våldtagen asså, tillochmed nån som kunde bidra med lite pengar, vem inte om han skojja... ärligt ta changsen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
annars kanske dina föräldrar betalar om du berättar för dem?
nick P16 Jag ska nog ta och betala. Eller det ska jag. Mor ville inte betala. Jäkla *******.
betala, sen om det är nån som skämtar, våldtar du dem.
päronpung P20 Iaf ska dom få smaka på min fantomen ring.
MrB P17 Aa. Det ska jag. Än så länge har jag inte fått reda på något. :(