Har inte läst allt men är det inte ngn som reagerar på att polisen ska ha 900 spänn när det kan röra sig om en våldtäkt? Även om det skulle vara ett skämt så kan det ju inte vara så jävla viktigt att få dom där pengarna!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Sheit va hemskt, jag skulle fan bli asrädd om nått sånt hände mig!
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
Mambaa Aha. Men jag vet att det är ett skämt nu. Ska bara få reda på vilka/vem horungarna är som har drivit. Vi får se hur det här slutar. lilla_elsa Det är sjukt!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Hur vet du att det är ett skämt då? Berätta då totte. :D
Totte2 P22 hur vet du d e ett skämt?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Pga att det är fler av mina kompisar som fått samtal mitt i natten om olika sådana här grejer. "Ont i magen" "Våldtagen" osv. Och alla samtal var hem också. Men nu så ska jag fan göra allt för att få tag på dem jävla fittorna som ringde. Helt sanslöst att ringa mitt i natten och driva om en sådan sak.. Jäkla horungar.
aaa så jävla respektlöst
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P17 Minst sagt.
totte: tips om du har ont om cash.. eftersom detta drabbat flera av dina polare sa gar ni ihop och betalar vad det kostar for att fa numret.. och sedan...
shin who?
okänd- P20 Lätt. Haha, dont blame me.. :P ShinTheBeatsmith P20 Aa. Det är iof sant! Vi får se hur det blir. EricM P19 Antingen det eller så är några yngre i skolan som fått våra nummer i skolkatalogen och vill jävlas.. Hur som helst, vem det än är så ska den dö. Vän som fiende. För det här är inte bara att gå för långt, det här är att köra en bil i 450km/h för långt.
Henrik P17 Jo. Det är grymt sant. Men tänk nästa gång är det på riktigt. Eller någon ringer någon av mina polare och har blivit våldtagen på riktigt. Så tror vi att det är några fjortisar som ringt igen.. Så jävla urblåst gort att driva om en sådan sak alltså. Jävla idioter.
asså man blir ju arg, våldtäkt är en allvarlig grej inget man skämtar om. Det e såna som ringt till dej som gör att feminism verkar förjävlig och att inte så många verkar bry sig om våldtäkt.
http://felidae-music.com
låt mej omformulera det där. Det e såna som ringt till dej som gör att många män inte ser på våldtäkt som en så alvarlig grej som det är. Det är absolut inget att skämta om
http://felidae-music.com
SJUKT! gör ALLT avsolut allt för å fixa har du iten råd fråga dina föräldra rhar itne dian föräldrar fråga kompisar, har itne dina vänenr, råna dina ovänner. ring runt osv osv sök upp nummret, blabla c'mon de e fan allvarligt!
<¤¤()¤¤>
Totte2 Mm. Det är typ en sak som jag har undrat över den här tråden; Va det ett skämt eller inte?
Jahaaa nu hänger jag med!
Mambaa Yes. Det var bara ett skämt. Nästa steg är att få tag på skojjarna.
Någon ringde mig också, men då mådde personen som ringde illa. Tror det hör ihop med tottes samtal, tror det var ett skämt.
Tjenare!
Totte2 ´ Jävla töntar sånt skojar man bara inte om:S
Mambaa Precis. Jag förstår inte hur man tänker om man tycker något sådant är kul.. Helt jäkla blåsta.
scary...varför ringer hon inte luren?:S
VI TILLHÖR ELITEN..BETE ER DÄREFTER
får man fråga vart du bor? för exakt samma sak hände min kompis tidigare idag!
Totte2 Alltså ja verkligen, dom är sjuka. Det är liksom en sak... Ja alltså det är fan otroligt hur gammla kan dom ha vart 11 12?? Jag menar en normal människa skulle inte ens komma på tanken. Dom/Den måste ha ett allvarligt problem. Om du hittar dom hälsa från mig!
Ja det här var ruskigt läbbigt.. att du heter TOR... hahaha
eyyomanfett P20 Jag bor i Stockholm i förorten Vällingby. Soy-Soy P60 Yees. Jag hetet Tor. Och?
helt vidrigt att skämta så, om det nu var ett skämt. helt sjukt! men de eller den som skämtade mår ju inte bra!!och behöver därför hjälp.. och vadå, leta upp dem å våldta dem? senaste inläggen går ut på att man inte ska skämta om hurvida man blivit våldtagen eller ska våldta, så.. fy fan att skriva som många gör. människan som ringde skriker på hjälp men på ett fullkomligt vidrigt sätt och för fan, helt underbart att människan inte blivit våldtagen på riktigt blir mycket lättad! vilket du också borde bli samtidigt som du givetvis har rätt att käna vrede över rädslan någon jävel gav dig. men huvud känslan borde vara lättnad eller?
idun F16 Klokaste inlägget i den här tråden. Håller med dig om allt det du skrev faktiskt.
Vem e så jävla enkel i huvudet att man skulle skämta om nått sånt ?
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
aTn87 P17 Den frågan har jag ställt mig själv också.
Borde inte din farsa som är polis kunna fixa numret då? peez
Aldrig mer....
Apjävel Han försökte med det skulle bli värsta grejen då. Tillstånd hit och dit av åklagare och grejer. Och det skulle aldrig gå igenom. Helt fucked up polisen är alltså.
Fyfan våltäcksmän borde våltas i röven. Tänk om dom har kidnappat henne eller nåt. Kolla med alla dina polare igen.
"I smacked you moms on her ass, she didn’t get mad, she turned the other butt, she can even call me dad."
Ondal P16 Det är gort. Läs igenom tråden.
idun F16 håller med dejj . helt sjukt . hur tänker folk egentligen ?
Tüffü was here!
Tiffany00 F19 Aha!
sjukt.. Tur att det "bara" var ett skämt.. Hoppas du får reda på vem/vilka det var!
Kristofer, the Hiphoper. I'm on point just like a weightwatcher!
hur gick det?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Kuske P20 & Misery_chick Jo. Jag har mina misstankar på vem det är. Det är en brud som mår allt ifrån bra. Men det var ett tag sen nu och jag har inte hört något från någon och jag har pratat ordentligt med alla. Men den här tjejen jag är hur säker på som helst att det är var hemma den natten och det kan hela hennes brorsa (som är min polare) intyga eftersom han satt vid datan hela natten.
haha fan vilken nolla som skojar om en sån sak.. nästan så att hon förtjänar och bli våldtagen....
FatBastard P17 _ingen_ förtjänar att bli våldtagen.
Nej. men det är kul och skoja om det :). men inte skoja så som dom gjorde mot totte.. det är fruktansvärt
FatBastard P17 Aha.. Alaska P25 Nej. Ingenting, tyvärr. Men om det kommer upp något här framöver. Hur lång tid det än kommer att ta så ska jag uppdatera tråden och skriva.
Hur jävla sjukt som helst . Skadade jävlar . Asså .. WAAH ! Nej .. jag kan inte uttrycka mig i ord . :@ Peace out, keep lookin' n fuck them bitches !
INTE
Hm , Varför ringde inte hon mig för tor? :P
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
har läst igenom hela tråden nu, fuck up... fuck em up
Säg till om den skyldige kommer över till 163, då plockar vi han :)
Vet du vem tjejen är??? Damn..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
163?