I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är en hemsk flickvän...

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-01-10 16:50
Fråga dig själv vad det är som gör dig så sur. Finner du ingen anledning så finner du dig kanske inte arg nästa gång.

2005-01-10 17:15
Priyan: jag vet faktiskt inte, har aldrig hänt... men det tål att tänkas på

sodoku: nej, jag har aldrig haft anledning att inte lita på honom
´
EBY2K: jag vet att det hjälper, samtidigt känner inte jag att jag ska behöva planera mitt liv helt efter honom.. jag kanske inte känner för att gå ut precis när han gör det, det måste kunna funka ändå.
För han heter Glenn och hon heter Glenn...

2005-01-10 17:18
-linn-:
jo det är absolut något att tänka på. för om det är alkoholen i sig så handlar det väl mer om att du är orolig för han kanske kan få för sig på fyllan, eller?
och om det ändå inte skulle kännas bra utan alkohol, ja... du är orolig för att hans sociala liv ska leda till att han hittar någon annan kanske?
jag klandrar dig inte i vilket fall, det är jäkligt lätt att nojja sig för sånt där... believe me, i know.

2005-01-10 20:02
Även om du känner svartsjuka så säg inget o visa inget!! håll de för dig själv hur mycket du än villl börja skrika etc!!! det funkar för mig o för dom flesta tror jag....iaf en bra början :)
BAHA!

2005-01-11 15:00
EBY2K P21

whoa, down, boy!
jag undrade bara
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-01-11 15:07
Linn; jag är likadan. Det har redan sabbat vårt förhållande en gång, men som tur var så fick jag en chans till och så här gjorde jag: varje gång jag retade mig på något han sa när vi typ diskuterade , så låtsades jag inte om att jag hade hört det, utan var bara tyst. Varje gång han gjorde något som jag inte gillade, passade jag på att träffa mina kompisar , gick o fikade eller något. Det farligaste är att sitta hemma ensam och bygga upp sin ilska. Därför det blir så. Och du, räkna till tio! det låter hur barnsligt som helst men det hjälper! promise!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-01-11 22:08
Hyper_Aktiv P25

lita skillnad på att oroa sig och att bli helt rabiat av ilska.

2005-01-11 22:10
Hyper_Aktiv P25

jomen hon är inte hans morsa, det är en helt annan situation, tycker jag iaf.

2005-01-11 22:10
..but I do see your point.
Poet

2005-01-12 16:20
gå ut med han du med istället :)
What I said, yo!

2005-01-21 21:22
Jag är nog rätt lik dig -linn-, fast jag är lixom mer kontroleranande på nåt sätt. Det är skitjobbigt, jag vet att jag är den som gör fel när jag är så jävla taskig. kastar hårborstar och diversa saker på stackarn när orden sviker. Att prova komunisera med mig när jag är förbannad = ett slag i ansiktet.
Fan, jag måste skärpa mig...
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"

2005-01-22 01:55
brudar med kontrollbehov är jobbigt.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2005-01-22 04:03
MbS F16

nånsin övervägt att söka hjälp?

2005-01-22 16:27
Hmm, du är svartsjuk! Får du för lite uppmärksamhet av honom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-01-22 16:29
Du kanske är svartsjuk på uppmärksamheten han ger till "folk"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.