I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

splittrad ang. droger

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-01-13 05:24
vizious: okej.

2005-01-13 08:01
vadhändish jo jag känner igen dig helt, exact så jag känner.
fiskminnet, d e d som fuckr allt
Don't Give Props To The Devil

2005-01-13 11:48
Vizious, hänger du något på flashbacks centralstimulantia? :)

2005-01-13 14:30
Jag respekterar alla åsikter, i alla olika vridningar & vändningar*
Mitt egna argument för att testa är att det är viktigt att veta vad man pratar om, syftar nu på alla droger. Det är också viktigt att veta att _alla_ droger har baksidor. Glöm aldrig heller att Etylalkohol (alkohol) är en drog, detta då den har alla de egenskaper som kännetecknar en drog. Alla droger bör vidare behandlas med respekt. Människans potential för att "behärska" olika droger är helt individuell. Mitt råd är att göra som du själv vill.

Droppar några länkar för läsning:
forum.flashback.info/scandinavia/
www.swecan.org
www.magiskamolekyler.org
www.rns.se
www.ens2000.nu
www.erowid.org
www.fass.se
www.normal.nu
www.pot-tv.net

Take care

Regards,
G.
(/url)

2005-01-13 17:04
Vizious
hehe ne det later som om du tar lite mer an vad jag gor...
For mig ar det betydligt billigare att kora lite knark i stallet for dricka da dom tar 12pund for en javla drink dit jag brukar ga. Som tur ar slipper jag intradet pa 20 sa jag klarar mig billigt undan...40 pund for en helkval med taxi hem ar billigt...Skulle jag dricka skulle jag landa pa runt 150-200 plus bakismat...

Later som du tagit en hel del ett tag? Fick du en harlig deprision(Stavas?) till slut eller?
-=Lek med livet så leker livet=-

2005-01-14 18:05
Vizious F19
Ne nu var det 12 inte 120. men det ar fan inte billigt med dricka dar...Da delar man hellre pa ett gram for 50 pund som racker hela kvallen...

Antagligen ar det nog dom sma glada pillrerna...
Har haft kraftiga humorsvangningar a la PMS da jag inte har druckit pa 10 dagar...Var ett javla tag sedan man holl upp sa lange med alkoholen och man marker hur kraftigt beroende man ar...Sedan hjalper det ju inte att man jobbar pa en pub och kundjavlarna bjuder en pa drinkar...

2005-01-14 18:56
Vizious F19
Är väl typ bara i sverige bartendern inte får dricka?
We can live today, but we are not promised tomorrow
We can pass away, say goodbye to yesterday.

2005-01-14 19:08
hehe i sverige får man itne det iallafall tror jag men annorstädes där jag varit o festat så har bartendern fan druckit mer än en själv :P
schweiz, spanien, grekland osv.
We can live today, but we are not promised tomorrow
We can pass away, say goodbye to yesterday.

2005-01-15 06:08
Har ju helt och hållet med din viljestyrka att göra. Om det skulle vara bättre än 6 x 3, skulledu då börja "testa" det oftare? tills det bliv en vana och du blir beroende?
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2005-01-17 00:38
Inte allt.
fullfjädrad när jag kickat en gås..

Poet

2005-01-17 00:49
vadhändish

ja, man vill inte koncentrera sig eller engagera sig.
lätt att man hoppar av..
What I said, yo!

2005-01-21 16:55
Vizious F19

Klart man inte far dricka men man far ju inte vara otrevlig mot gasterna och tacka nej om dom bjuder...
I englang far man dricka pa dom flesta pubar nar man jobbar...Dom flesta brukar supa pa sina lunchraster och roka lite...Sen har vi ju hela restaurangganget som standigt ar pa kola...

2005-01-21 19:12
"...Sen har vi ju hela restaurangganget som standigt ar pa kola..."

hahahah =)))

2005-01-22 03:23
jag hade nog orkat läsa om jag inte var så väck i huvudet
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-01-22 16:01
håll dig till hasch & majja... undvik allt annat som kox, E, tjack, osv............. sånt fuckar upp dig väldigt snabt och ger mycket större skador långsiktigt än vad folk tror...

allt har sitt pris, även cannabis, men cannabis är relativt harmlöst men ger dig ändå ett skönt avslappnande high...
kommer förmodligen ge dig en något annan livssyn och livsprioritet om du lär dig uppskatta det....

klättra inte ner i träsket bara av ren nyfikenhet,

2005-01-23 19:47
track10 P21

Sagar som rocky...

Kunde inte du rakna till 100 for nagra ar sedan?
Poet

2005-01-23 20:20
den e skön som fan haha
What I said, yo!
Rappare

2005-01-23 23:45
för många respekterar inte cannabis.. det gäller att fatta att man inte kan blaza hur som helst o tro man ska va på toppen av världen resten av livet... allt me måtta funkar... men fuck that.. koks o morfin e bra..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2005-01-24 20:53
Har testat ganska mycket olika grejer men aldrig direkt fastnat för något.. Testade röka första gången när jag var 14 och sen var det ganska mycket röka men jag fastnade verkligen inte och hade inga problem att hålla det på en bra nivå, nån gång ibland när känslan faller på typ och den nivån håller jag fortfarande.. Har aldrig känt något sug efter det eller så.. Dock fastnade ju många polare och har fått rejäla problem pga det.. Så det är väldigt individuellt och handlar även mycket om vilken inställning man har till det.. Jag har aldrig sätt drogen (vilken det nu må vara) som det centrala ändamålet, utan snarare sätt till helheten.. Skulle aldrig få för mig att bara ta droger för drogernas skull utan att utnytja ruset för att göra något annat kul.. Nytjar man däremot droger för att stilla ångest, sorg eller ilska etc så är man illa ute..

Skulle aldrig råda någon att testa men tycker det är upp till var och en.. Vet inte hur gamal du är katt_ men om du verkligen vill testa så vänta tills du är mogen nog för det.. Ju tidigare du testar ju större är risken skulle jag vilja säga.. Svårare att utveckla nya vanor när man är lite äldre..

Droginfon i skolan var riktig skit men jag hade garanterat testat hursomhelst då jag ändå inte var intresserad av att lyssna.. Ingen vuxen kunde nå mig på ett sätt som kunde hindra mig från att testa i den åldern.. Möjligen att använda lite äldre ungdommar som kidsen ser upp till i antidrogkampanjerna än avdankade 50 åriga pundare som känns aldeles för avlägsna för en tonåring att identifiera sig med..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.