Producent
2005-01-17 15:04
Mitt ex är lesbisk (Chockande)
Fick reda på de nyss, jag är inte emot homosexuella på något sätt, men detta var ett chockande besked för mig, har inte träffat henne på 2-3 år nu, men jag är i ett riktigt chocktillstånd pågrund av detta, vet inte vad jag skall göra i detta tillfället, mår riktigt dåligt av detta ...
Since 1984 @realgizlee // twitter
ta inte illa upp. du lär ju inte direkt vara anledningen till att hon blev lesbisk om du inte sett henne på tre år, om de ens skett så, hon kanske, som många homosexuella, alltid vart homo utan att gått ut med de o döljt det. tycker du tvärtom ska vara smickrad och inte se de negativa med de hela. om de var så att hon döljde de kanske hon valde en schyst kille som du som tog bra hand om henne, som hon var trygg med. du vet man kan alltid se negativa saker i detta (typ: hon var inte tänd på mig alls då? varför fick inte jag vara med i en liten trekant? varför kunde hon inte ha berättat detta då? etc) men välj de positiva istället.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha! Va? Neej, hon har ju varit ihop med dig, ser du ut som en brud eller? Hon har bara fått för sig det tror jag. Eller så är hon bisexuel, det kan ju hända.
Producent
2005-01-17 15:16
De var juh så kobnstigt när hon gjorde slut, för hon ville inte berätta anledningen till de hela, först trode ja att hon hade nån annan, men i själva verket va de juh inte så, sen efter henne har man juh inte haft någon annat förhållande, bara utestrul med tjejjer man inte känner o så, men tillbaka till själva ämnet så, jag känner mig inte responsable till att hon är vad hon är, men jag är bara chockad, så ere ...
micKillah P20 Hahaha! Jag förstår dig! Min tjejs exkille hade sex med en annan kille typ 1 vecka efter att de gjort slut. Hon mådde skit i flera månader efter det o jag tror inte att hon kommit över det än. Varför? Därför att hon uttryckligen hotat att dräpa mig om jag är otrogen med en kille/blir homosexuell efter att vi gjort slut...
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
läget ROSS GELLER ? förstår inte schocken Ross?
http://www.homage.nu/
hm vaddå man kan ju va str8 och sen bli gay liksom
What I said, yo!
ja eller hur, hej ross
(you are just like the perfect verse over a tight beat)
Sorry att jag skrattar mannen men det första jag tänkte på var Vänner. Haha! Det är bara gilla läget.
Hahaha skönt..bjud in henne på en trekant! Men är man homosexuell är det ju för att man dras till personer med samma kön..det lär ju inte vara för att killar är så vidriga som hon väljer tjejer. Hon väljer ju inte tjejer för de är "minst dåliga" om du förstår vad jag menar?
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
micKillah P20: varför mår du dåligt, jag skulle fan må bra av det.
Producent
2005-01-17 19:35
starang P21: Hur skulle du känna ifall en person du en gång älskade verkligen levde i en lögn.
micKillah P20: hon levde antagligen inte i den lögnen under tiden ni va tillsammans , det är ju varken hennes eller ditt fel att hon är lesbisk .. inget som går att påverka om man säger så.. plus att du fick reda på det 3 år efter ni gjorde slut, antagligen så visste hon inte alls om att hon va lesbisk då.. Det är ruskigt många som kommer på homosexualliteten efter dem fyllt 20 har jag för mig att jag läst nånstanns.. låter ju ganska logiskt, då är man mer säker på sig själv oftast och har lärt känna sig själv ordentligt.. jag kanske bara svammlar en massa skit , har aldrig varit i sitvationen själv..
micKillah P20 kan ju hända att hon har döljt det hela tiden och så bla bla. eller så är hon bara bi? eller så är hon inget speciellt, hon kanske var kät i dej, ni gjorde slut, för att hon inte var säker på sina känslor och blev tillsammans me en tjej istället. jag tror inte att man blir homosexuell på något sätt, jag tror att man blir kär bara, oavsett kön.
Vem fan bjöd henne?
Haru bild?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
starang P21 Kompis, bara för att hans tjej gillar tjejer betyder det inte att han får vara med o leka... förstår du? :D
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son
run-to-the-sun F16 Shiet vem har du lyssnat på? Om man blir kär i människa av olika kön så är man bisexuell!! Mannen ska befrukta kvinnan, det är naturens lag!
haha man kan se det på två sätt......
rödkhmer är "naturens lag" enligt dig att tjejer är avelsdjur som ska befruktas? KhrizT P22 han var kanske bi?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Hehe, samma sak har hänt både min bror och min kusin... Eller min bror fick veta det efter att de gjort slut, som du. Men min kusin fick veta det när hennes kille var otrogen med en annan kille... I båda fallen hade förhållandena varat i minst 2-3 år. Kan inte vara kul alltså...
|:::--->www.myspace.com/maryvalley<---:::| |:..-->www.myspace.com/fieldsofgrain1<--..:|
zoulfly F19 men den snubben var bi då, eller?
Misery_chick F21 eeh...? Om min tjej dumpar mig för en annan tjej, spelar det väl ingen roll vad jag har för läggning? De kommer säkert ha det mysigt med varandra, men för den sakens skull kommer väl inte jag få vara med... eller?
KhrizT P22 ja är han/hon bi så är det ju inte helt kört iaf, då har man ju åtminstone en liten promillechans att få henne/honom tillbaka om man nu vill det.
Misery_chick F21 ja, du menar tjejen... de e ju klart. Har hon blivit fullfjädrad medlem av "det andra laget" så e de ju klart att hon inte spelar några vännskapsmatcher ;) Men är hon bara stödmedlem så sätter det saken i ett helt annat perspektiv...
är det någon här som på allvar tror att man kan"göra" någon homosexuell?
Bonita ja det undrar jag också
Steem Word... Så han behöver inte vara orolig att det är han som "gjort" henne lesbisk. Däremot bör han kanske ta en funderare på vad som var bra och dåligt i deras förhållande och om det kan ha något att göra med hennes sexuella läggning. Se där, en mening jag aldrig trodde jag skulle skriva...
Misery_chick F21 > Nej han är numera så bög man kan bli. Så han var väl bara förvirrad...
|:::--->www.myspace.com/maryvalley<---:::| |:..-->www.myspace.com/fieldsofgrain1<--..:|
Bonita ibland är det svårt att komma över ngn, det har inget med överdrifter eller att man behöver "växa upp" att göra.
Misery_chick Jag sa så för att provocera! =)
Producent
2005-01-18 22:38
De stora i de hela är att jag och hon till och med växt upp tillsammans, sedan efter några år blev vi tillsammans, jag va den första killen hon hade kysst, ja gav henne sin första kyss, vi gjorde många första grejjer, de va ett speciellt förhållande lixxom, de är anledningen till att jag fick den stora chocken trots att de gått 3 år lixxom, desutom så gillar hon båda könen till och med fick ja reda på nu, ska ta och träffa henne nu nån dag och prata ut ...
micKillah så hon är bisexuell, vad finns det att prata ut om? gär det ert förhållande mindre speciellt i dina ögon?
Producent
2005-01-18 23:18
asså inte prata ut om de, hehe, missförstå mig inte, bara prata out of topic ...
Är tjejen ifråga inte snarare bi då i så fall? och varför är du så förbannat chockerad förresten? Lesbisk kärlek, det är grejer det...
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
See det som om du mattade henne så mkt att hon inte pallar med män mer!;)
Ha ha ha, ja nånting fel måste du ha gjort
säg till henne att ta kontakt med mej, jag är hennes drömtjej! lr ja, e hon snygg o smart o trevlig?
Science Genius Girl
micKillah. bättre det än att hon springer iväg med något långthårigt as med cowboy boots o trasiga jeans....
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Ross Geller, nästan.
Intressepenisen hårdnar!
hahaha.. jag har ett ex som är bög.. hur bra känns det liksom? ÄH! S K Å L för fan! ! ! !
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
hur gör man som bisexuell? eller asså, om typ.. en kille blir tillsammans med en tjej, hur reagerar tjejen på om han berättar att han är bi? och tvärt om? har aldrig fattat det =/ men vi säger att man får familj o shit, man tänder ändå på en massa andra killar/tjejer. tänder man på nåt så vill man ju nån gång få det. fattar ni vad jag menar? såg på tv en gång nån som var bi, han hade familj och han lurade sin fru att han var på möten, men träffade en annan kille. ibland undrar jag om man kan vara bisexuell, eller att man bara inte vill inse att man är det ena eller det andra. who knows?
crazy breaker... vad svamlar du om? :) förresten... chockerande heter det
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
tror Nazimova har skrivit det bästa inlägget på whoa på evigheter i den här tråden.... jag håller helt med henne!
Moonshiner , haha ja du, fick mig en funderare bara haha:P
Vafan klagar du på? Du fick som kille en homosexuell tjej , Jag menar, borde inte det vara den ultimata komplimangen?
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
haha sukker
frågan är... att om man som kille kan råka ut för något värre vad det gäller förhållande :P att typ vara "skälet" till att någon ger upp halva jordens befolkning och satsar på det egna könet :P
jag hoppas alla förstått att man inte "blir" lesbisk lr så, man är det! sen kanske man inte förstår det med en gång, vissa göntä förräns i 40årsåldern, andra förstår det i 12årsåldern... hon har alltid varit lesbisk, du råkade bara vara ett "fel", hon ville nog bara testa skulle jag tro... visst, hon gillade dej säkert men det var inte äkta kärlek om hon är lesbisk.
Science Genius Girl