I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När är det värst att vara singel?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-13 21:49

När är det värst att vara singel?

Kom hem från bion för en stund sen. Där ser man en massa kära och förälskad tjejer och killar och man blir genast svartsjuk (jag varfall) för man vill också ha någon. Som på "alla hjärtans dag" osv.

Så när tycker ni att det är värst att vara singel?

http://www.homage.nu/

2005-02-13 21:57
Det är värst när man blir påmind om att man är en ensam människa som lever ett tråkigt och meningslöst liv som nästna helt saknar substans. Värst perioder är väl när hormoner å sånna substanser gör sig påminda.

Men det är fan oftast skönt att vara singel.
"Nationalism är en barnsjukdom, det är mänsklighetens mässling"

2005-02-13 21:57
typ, när man ligger hemma,, alla andra är borta eller har annat för sig.. man sitter hemma med stånd.. Då är det jobbigt.

2005-02-13 22:07
som princess säger, när man är ofrivilligt singel.
•pave paradise•

2005-02-13 22:09
princess F18

jepp, eller har känslor kvar för den gammla fast man vill itne vara tillsammans utna man vill ha någon annan

2005-02-13 22:12
jag är bjuden på middag nu på fredag.

alla som kommer har med sej sina flickvänner, alla förutom jag naturligtvis (den eviga singeln). då känns det dåligt.. jag letar nog upp vinet för att dränka ångesten (som vanligt)...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-02-13 22:14
shunare P22

tänk så är där nån läcker höna (min pappa kallar tjejer för det) och så kanske du och hon kan dränka båda era bekymmer i flaskan och sen gå hem med varandra och leva lyckligt i resten av era dagar!

2005-02-13 22:16
När man precis har gjort slut med sin pojkvän och det var en själv som gjorde det och man bestämmer sig för att ha en fest ungefär en månad senare och han tar med sig ens favorit hatobjekt som date.

Då vill man bara döda döda döda. Även om man inte är kär eller något sådant i personen.

Just to spite you.
I´m with stupid--->

2005-02-13 22:23
Maniack

det inträffar inte. det är tre till av mina kompisar som e där (alla har med sin flickvän). och så jag då... fyfan.

och imorrn e det alla hjärtans dag. har aldrig firat det. ensamheten e bara för härlig ibland :¨)

wontu

ja man får tycka synd om sej själv ... det e jag ganska bra på hehe
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-02-13 22:24
när det är söndag eller tisdag. då vill man att en kille ska ligga i sängen när man kommer in i rummet å tycka om en å inte banga lite bakifrån och tvspel. men tyvärr är alla killar jobbiga så det blir inget
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-13 22:26
Fan, det är sant ja, alla hjärtans dag imorgon.

oh man, första gången på jävligt länge man är ensam.

damn.
I´m with stupid--->

2005-02-13 22:28
indiantjejen F3
vadå alla? kastar du mig över den kanten också :O

ayaros F21

är det alla hjärtans dag imorn?

2005-02-13 22:32
uppenbarligen så. fan vad tiden går snabbt.
I´m with stupid--->

2005-02-13 22:33
SUG.. ja IMORN ÄR DET DEN ABSOLUT VÄRSTA SINGEL DAGEN

en whoa orgy är vad vi singlar här behöver..

2005-02-13 22:34
ska fan ta the day off i morgon.. va hemma å baklaga allt... jäkla singel liv.. men på fredag blire ragga!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2005-02-14 00:00
imorn...är de jobbigt....och på nyår....
och när allt perfect och man ändå saknar ngt

och när man vill ha ngn o dela allt nytt o spännande som sker med.

och när man ska sova.
och när man ska sova.
....och när man ska sova.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-14 00:08
Precis... när man ska sova, när man minns den personen som tidigare höll om dig, och höll sig vaken så länge du var vaken... inte finns vid din sida.

Dammit!

2005-02-14 00:10
Äh, vem fan bryr sig om alla hjärtans dag? Tramsigt påhitt!

2005-02-14 00:11
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas

2005-02-14 00:13
Men vad negativa ni är! Det är ju skönt att vara singel nästan jämt. Eller det är jobbigt när man ska flytta på tunga saker, typ möblera om och sånt. Det är jobbigt att flytta på otympliga möbler själv. Tack och lov gör man inte sånt så ofta.
What it is, it is and what it ain't, it ain't

2005-02-14 00:16
nu när man precis gjort slut och sitter och saknar henne.
vågar du köra på mig igen då fitta?

2005-02-14 00:29
why
säg inte så, nu blir jag tårögd

2005-02-14 00:34
värst är det att vara singel när man ska på bio med sin kompis, och kompisen drar med sig sin pojkvän. då känner man sig jkligt onödig överhuvudtaget.

Delam tange barat

2005-02-14 00:39
fan, jag stannar hellre hemma isåfall!

2005-02-14 00:40
Rachel F16

hade aldrig följt med.. hemskt ju

2005-02-14 00:41
Maniack P17
har du en släkting som heter ebba?

2005-02-14 00:51
Maniack

det kom som en obehaglig överraskning precis innan.
Delam tange barat
Poet

2005-02-14 01:01
Hm, ja.. på våren .
What I said, yo!

2005-02-14 01:25
när man är hungrig

2005-02-14 01:38
Det är värst att vara singel när man kommer till insikter om hur bra man hade det i sitt förhållande. När man förstår alla fel man gjorde och förstår hur löjlig man framstod i vissa situationer. Dessa insikter blir än värre när man kommer på att man saknar sin före detta fett mycket i vissa lägen, det brukar drabba mig jääävligt ofta även fast sorgen efter henne lagt sig för länge sedan.

2005-02-14 02:03
tycker ni alla här ska ta och söka upp varandra.

2005-02-14 03:04
när man ska sova är ju ett tillfälle. eller närhelst man kommer att tänka på that special someone that it just didn't work out with. eller varje morgon efter varje utekväll då man kommer till punkten där man undrar; what's it all for?
skriv kort, helst inte alls

2005-02-14 09:01
när man precis gjort slut, när man bara vill ligga och krama henne som man brukade göra innan man skulle sova.. när man upptäcker att det inte finns nån att krama känner man sig så ensam och övergiven bara..

när man ser folk på stan som är helt nykära. de som går omkring och håller handen, ger varandra söta, spontana små pussar. då önskar man att man kunde gå omkring med nån söt tjej man tycker mycket om och hålla i hennes hand..

när man är kär och inte får kärleken besvarad. när man träffar henne och inte kan/får hålla handen, inte får ge henne en puss, inte få viska söta ord i hennes öra..

när man bara känner sig ensam. när man vill ha nån man kan ringa när som helst och prata med och få massa söta ord riktiade mot sig. sådär så att man blir alldeless generad.
när man saknar nån att kramas med och när man går och lägger sig ensam, kväll efter kväll, vecka efter vecka, under sitt täcke i sin säng, stor nog för två personer.

2005-02-14 11:23
kungenärdöd F0

nej, vadå då?

Rachel

Berätta

2005-02-14 11:49
Maniack P17
du liknar en ebba som jag känner läskigt mycket.

2005-02-14 12:03
Det är värst när man påminns om det, om man sitter hemma helt ensam och deppar eftersom att alla ens polare myser med sina flickvänner
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden."
Cobra angående onani

2005-02-14 12:25
det är aldrig skönt att vara singel. kärleken är det som jag söker efter. jag vat inte om jag hittat den
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2005-02-14 12:35
den här tråden har blivit värsta sadist tråden ju!
I´m with stupid--->

2005-02-14 13:00
kungenröd

en ebba? menar du en person?

wasted P20

ja, det håller jag med om.
Man vill liksom unna sina polare att ha någon men så vill man ha någon så hemskt mycket själv så man blir typ svartsjuk :S. Och vissa har någon och de förtjänar fan inte att ha en. För de bara behandar de skit osv.

2005-02-14 14:01
När man är olyckligt kär i den personen som ligger i ens knä när man tittar på film, och man vill bara kyssa henne för att det gick alldeles utmärkt veckan innan men inte nu för att hon måste komma över sitt förflutna. Även fast hon också vill kyssas och bli tillsammans igen, så går det inte av någon outgrundlig andledning..

Då är det värst å vara singel
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"

2005-02-14 14:40
amen sluta ni deppar mig..

st valentines day massacre tack!!! give meeeee

2005-02-14 15:56
Det värsta är när man är riktigt äcklig och ingen tjej vill mysa med en....en tjej som älskar en, finns där både när man är oduschad och när man är fräsch..det är väl det jobbigaste.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2005-02-14 16:55
fräcke
palla baita mig med tisdag ;)

2005-02-14 17:29
Maniack

vad ska man berätta? har planerat att gå på en riktigt bra film i nån vecka med en vän. precis när man ska skynda sig iväg till busshållplatsen så ringer hon och berättar att hon har en ny pojkvän, tredje på bara ett par månader, och hon vill ha med honom och samtidigt träffa mig.

"men det går väl bra? vi tänker ju inte kladda på varandra eller nåt?"
"öhhmm..alltså..."
"tack rachel! vad gullig du är! det betyder jättemycket för mig! måste iväg nu..ses! *klick*"

resten säger sig självt..äckligt äckligt äckligt. mina popcorn fastnade i halsen.

Delam tange barat

2005-02-14 17:40
Princess slog huvudet på spiken! (Säger man så?)
När man är kär är det värst, hualigen!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2005-02-14 18:11
Rachel F16

åh fy fan vad trist situarion, så du gick ändå?
Asså jag vet inte om jag bara hade klarat av att kunna lämna min polare så där. Sa du inte till hon, eller du planerar kanske på att göra det?

2005-02-14 20:09
Maniack

det behövdes inte sägas någonting, hon fattade själv efteråt och var jätteledsen för att hon gjort så och utsatt mig för något sånt. vad mer skulle hon ha gjort? men liksom..efter döden kommer medicin...
Delam tange barat

2005-02-14 20:24
och jusste. sen är det hemskt att vara singel när man åker hem på natten efter att ha varit ute och bara vill ha någon att åka hem till, som bästa vännen precis har gjort, och slippa somna på soffan alldeles ensam...

mstery F20

var nog lite menat som en depptråd också tror jag...

Delam tange barat

2005-02-14 20:56
rachel

dum ide....varför sänka sig/andra mer? så kom den i samband med denna dag.själv fick jag ta lugnande fick sån panikångest av allt. inte bara för denna dag men hehe

2005-02-14 22:17
mstery F20

Hade ju inte behövt läsa i den, rubriken säger ju sig själv. Det är ju inte den gladaste tråden, men jag var nere när jag skrev den och ville veta när de andra också kände sig nere när de var singlar.

2005-02-14 22:19
efter 18 år, när du inser att få människor bryr sig :)