I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När är det värst att vara singel?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-02-14 23:11
Värst, hmm en dag som denna när alla ska gosa runt lite ;)
Man bara ser massa med ungdomar springa runt där med blommor och rosor. Fick bara det i tanken nu när jag såg detta forumet.
I övrigt så har jag iu stort sett vart singel under hela min karriär som ungdom. Jag orkar inte bry mig längre. Men det är ju klart att taken om ensamhet kan komma upp ibland, men den dödar jag så fort den kommer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-14 23:25
HHakaHG P0

Inte haft dig en käresta?
http://www.homage.nu/

2005-02-14 23:35
när man är ensam och riktigt kåt..

kalla mig känslokall, men jag tycker förhållanden bara bär med sig bråk och negativitet..

2005-02-14 23:37
inte så nix.
Mitt sista förhållade var i årkurs 7-8 på högstadit och det varade två veckor. Sen har jag gillat en tjej för inte så länge sen rätt mycke men aldrig gjort något åt saken. Jag stöter jämnt bort tjejer som kommer för nära eller om jag kommer för nära dem.

Jag lever efter "better of alone" mottot :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-14 23:38
NYÅR!

2005-02-14 23:39
HHakaHG P0.

samma sak här.. det mottot är det bästa..

2005-02-14 23:45
my-life P16 & HHakaHG P0

Är det kanske för att ni båda aldrig har känt på riktigt kärlek? kanske lite långsökt, bara undra..

2005-02-14 23:50
Maniack P17

Med tanke på att jag aldrig har gjort det så är det nog så ja!..
Jag orkar bara inte bry mig längre. Man hör av alla vänner, hur dem tjabbar om sina problem. Speciellt tjej kompisar.
men men, I dont want to be a part of that, Men min tid kommer väl, oväntat.
ord!

2005-02-15 00:14
hahah hmm.. här har jag snackat väldigt mycket om det här med vänner och så och ingen håller med mig, men mitt fall är PRECIS på pricken som HHakaHG ..

och sen får man leka nån sorts förhållande terapeut, så jag kan inte se förhållanden som annat än negativt just nu, men det kommer väl med åren
Battlerappare

2005-02-15 07:13
det är värst att vara singel när man är kåt, det är vardag och man inte har nått löst luder som man kan ringa hem o sätta på när man vill.

Maniack: det suger ju o gå på bio me flickvänner? mkt roligare o dra me polarna :p. Drar man me flickvänn måste man pussas o hålla på, man vill ju titta på filmjäveln man pröjsat 160 spänn för (bjuder så klart tjejen)
:c

2005-02-15 08:56
kxn P18

Okej, jag och mitt ex gick inte så ofta men det var fan ändå lite mysigt asså, går ju ändå inte värsta bra filmern på sf-biograferna. nej, vafan det är värt pengarna hehe, det tycker jag nog!

2005-02-15 11:15
värst e när man e på väg hem från krogen ensam som vanligt,fixat nåt telnr man vet ändå inte kommer att bli nått med..o så minns man hur extjejen brukade ligga hemma o sova o hålla sängen varm...fy fan...singellivet e värdelöst..!
Förstår inte hur nån kan tycka det e soft..
More than words...that´s what we do!!

2005-02-15 11:24
Jag är singel men jag umgås med min KK. Fett skönt.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2005-02-15 11:33
på vintern

2005-02-15 13:10
När vännerna inte är det...
låt det börja...

2005-02-15 13:15
håller med Dimma...det är värst när alla polare har "hittat sitt livs stora kärlek" (varje gång det händer...) så sitter man hemma på en lördag för alla ska gosa. så får man höra hur söt polarens partner är...och vad dom gjorde förra helgen...wä.
We call them winerbrods.
Poet

2005-02-15 13:31
skunkafied
hahaha ja , det e fan hemskt asså!
What I said, yo!

2005-02-15 13:46

När alla polare har en brud, och när man får sitta hemma ensam för att alla de andra ska mysa och ha för sig.

Fast värst är när man ska på fest. Innan festen är allt skitbra, på festen har man asroligt. Men när man kommer hem och inser att det var helt meningslöst att gå på fest över huvud taget. Man tjänar ingenting på det. Mindre pengar, man har gjort bort sig. Man är ensam.

Och så stöter jag bort alla tjejer som kommer nära mig.

Äh..
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-02-15 13:52
när exet tjatar att hon vill ha en tillbaka fast man vet att det inte fungerar. det är smuts, jävla smutsdag och smutsmänniskor
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-02-15 23:15
jag ångrar mig,
jag saknar en partner just nu

är helt vilse
och behöver en fast punkt
som inte finns

2005-02-16 08:27
När alla sitter och berättar hur söt sin partner va på alla hjärtans dag, t. ex en av mina kompisar hennes kille hade bjudit hem henne dit och haft ljus och massa sånt i hela lägenheten.
då är det hemskt att vara singel. Fast det är nästan alltid hemskt att vara singel. ='(
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine

2005-02-16 13:14
nä fan annars är det skönt o vara singel, man får ju knulla med hur många man vill och gå lös hur mycket man vill.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2005-02-16 13:17
En sak som också är jävligt jobbigt är när ens ex har hittat en ny och man vet att hon är hur kär som helst eller att man tror det och går och tänker på det. Och ibland så undrar man om man kommer få så fin kärlek IGEN!

2005-02-16 13:43
När alla de nära o kära har flick- / pojkvänner att stoppa skaftet i om nätterna, o göra allt möjligt sånt där myzpyz-mingel ni vet. På bion skiter jag i, då vill jag se filmen. Eller då det är "parmiddag" på schemat och man tvingas släpa med nån homosexuell kompis bara för att "anpassa sig".
Äh, vi är ju trots allt inte mer än vanliga dödliga så~ =)

G.

2005-02-16 16:55
Haha svaret är lätt: När man själv inte vill!

2005-02-16 18:13
SexySoul F19

Ganska så omfattande svar, men jag syftar mer på situationer kompis :)

2005-02-16 20:48
när alla ens vänner e tillsammans med varandra o man är enda singeln...då är ju inte chansen att man träffar nån ny så stor heller..o så e man råpackad på alla middagar(fester existerar inte bland par som umgås...inte balla sådana iaf som slutar sent) o så e man hopplös o så ska man inte oroa sig för "det kommer när man minst anar det" *huvudet på sne* då suger det att vara singel...

2005-02-16 22:34
när en kille som du i princip var på väg att bli ihop med som var allt du ville ha, men som du inte var redo för och fuckade upp allt med... när hans ex flickvän kommer med i Top Model...

ehm haha :/

fast att du samtidigt håller på henne... haha

2005-02-17 22:27
singel är frihet.. love is a myth..

2005-02-18 12:57
jejk P17

Känns det skönt? Det är nog antagligen för att du aldrig haft någon, eller vad tror du?

my-life P16

perfect love is a myth biiatch

2005-02-18 14:08
När man fortfarande älskar sitt ex och inte kan se sig själv med någon annan. Då är det jobbigt.
När man vaknar upp på morgonen och vänder sig i sängen och upptäcker att HAN ligger inte där . Då är det jobbigt.
När man är och handlar mat och kommer på sig själv att planera maten som VI ska äta ikväll. Då är det jobbigt.
När man ser events som ska ske eller en bio som bara de varit perfekt för oss, och sen inser att man har ingen annan som är intresserad av det att gå med. Då är det jobbigt.
När man kommer hem från krogen och tänker att fan va jobbigt att gå ut skönt o komma hem, och man kommer hem till ensamheten. Då är det jobbigt.
När man lyckats bra på ett prov och ingen ger en beröm i form av en kram eller kyss. Då är det jobbigt.
När man inser att mannen man skulle spendera sitt liv med är borta. Då är det jävligt jobbigt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-02-18 14:22
När man är olyckligt kär?
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2005-02-18 16:24
maniack.. okey då, det existerar ju faktiskt lite falsk kärlek här och var, människor som tror dem stött på känslan "kärlek"..

2005-02-18 16:58
jumpcut: vem av oss menar du egentligen?

2005-02-18 17:18
parmiddagar etc är f.ö för jävligt. om man inte är i en duo dvs

2005-02-18 17:28
my-life P16

ja det har du rätt i, många använder ordet fel.
Har du haft nån riktigt kärlek då?

2005-02-18 18:26
varför alla dessa jävla parmiddagar??ett tortyrredskap för singlar utvecklat av självgoda par...

2005-02-18 19:05
men det är mysigt om man är i en duo. som sagt

2005-02-18 19:38
när man går hem bitter o packad från uteställen. då är det inte långt till kniven.

2005-02-18 23:32
Khult: Precis.. fast så långt att ta till kniven skulle jag inte gå :D
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-02-20 05:13
Maniack P17

kan jag tyvärr inte säga, visst jag har varit kär en gång i hela mitt liv och jag har ändå levt i 16 år.

jag blev kär i en tjej som blev min bästa tjej kompis, så jag valde att inte bli ihop med henne för det skulle förstöra vänskapen.. jag var kär i henne i 14 månader, sen slutade vi umgås för det funkade helt enkelt inte...

på 16 år är det den enda kärleken jag upplevt.. och jag vet fortfarande inte om det var kärlek.

(detta var förra året)

vad är kärlek för dig egenltigen?

2005-02-20 22:05
det värsta är när man ser alla människor som är kära. man ligger å tänker på hur inderbart det skulle vara å ha ånn vid sin sida, eller när man hör en gammal kärleks ballad. Fasst det värsta är när man gjort slut med en brud som värkligen tyckte om, man hade en speciell låt, sen hör man låten :( det finns nog inget värre enligt mig. i såna lägen vill man bara sätta sig å tända en spliff :)

2005-02-20 22:09
när man känner att ensamheten kväver en.

2005-02-20 22:16
men ähh kom igen, det är skönt att va singel. vi kan göra vad vi vill och slipper massa gnäll, aiight ;)

2005-02-20 22:21
spoom
du, jag, alla andra ;D

2005-02-21 00:26
Vad patetiska ni är... :)

2005-02-26 16:32
my-life P16

Har också bara varit kär en gång, och då var jag stört förälskad. Nog det mest fina jag har varit med om. Det tog slut i slutet av Nov förra året och nu efteråt så vet man att man har varit med om riktigt kärlek. Det är verkligen så att det kittlat i magen osv, jag trodde inte det riktigt. Så jag har också bara varit kär en gång i mitt liv, förutom de gångerna när man var mindre men de räknar jag inte med.

2005-02-26 16:57
Jag tycker att det är jobbigast då man hittat någon som man gillar..
men som inte känner likadant!
All makt åt Tengil, vår befriare<br>