I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stora Drömtråden

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-03-10 16:47
Fan va alla drömmer att kompisar och familjen dör! Jag drömmer aldrig sånt.. När jag var liten drömde jag att en snubbe slog min mamma med en bräda i ryggen men inget mer..

2005-03-10 17:38
inatt drömde jag att jag dödade fem svampar som satt på ett träd och hamnade i fängelse för det... den du....
Lugn!

2005-03-13 16:45
USCH! jag hade världens äckligaste dröm. jag låg i min säng i mitt rum, och sen kom beyonce in och försökte våldta mig. jag sa till henne nej "du är tjej, sluta för fan". hon ba "men bara en liten stund, jag är inte farlig". så jagförsökte knuffa undan henne men hon var starkare än mig, men tillslut försvann hon (hon hade tre ben!!! jag fick panik). efter beyonce ahde gått kom angelina jolie in, hon ville oxå ha sex med mig. men hon var snällare än beyonce, hon accepterade ett nej

fy fan för den drömmen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-13 17:27
haha nej nej! det var skit spooky. bara för att de är kändisar så tror de att de kan göra vad de vill med oss vanliga människor!hahaha =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-14 08:39
Mina drömmar är helt ointressanta. Kan drömma att jag gör en ny tråd i något forum tex, eller att jag är påväg till skolan, shoppar whatever. Lite för mycket av det vanliga i vardagslivet kanske?

Inatt drömde jag att jag snackade i mobilen samtidigt som jag satt på tåget påväg till stan för att shoppa, sånna drömmar är rätt meningslösa, och sen när man vaknar på morgonen av panik att man ringt upp flera hundra på mobilen och inser att man inte har massa nya kläder i garderoben gör en rätt irriterad
Music is my boyfriend!

2005-03-14 20:10
Fin tråd, kom ihåg att det är vad drömmarna betyder som är intressant :) Annars är det bara historier...

Ingen som är påläst vad det gäller drömtydning och sånt?
Poet

2005-03-16 11:50
Jag håller med Vizious.
Ingen pallar/bryr sig läsa igenom allas drömmar.
Folk älskar nog läsa problem hellre :)

Sen så skriver dom flesta med en fet rad längst ner så att ingen, absolut ingen, får missa deras dröm för den är viktigast och behöver uppmärksamhet.
What I said, yo!
Poet

2005-03-16 11:51
Tycker det skulle vara roligare ifall en drömtråd skapades och ifall nån kunde tyda den, det vore häftigt.
Jag orkar inte dela med mig, jag drömmer störda drömmar varje natt.
höhö.
What I said, yo!

2005-03-16 12:19
PhilAhz0phee F19

förutom du så ser jag bara en som skrivit en fet rad längst ner.
och vissa av oss tycker det är intressant att läsa andras drömmar.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-03-16 13:20
Jepp, Jag diggar också att läsa andras drömmar, ibland kan vissa påminna om egna drömmar eller händelser, då kan man prata om det t.ex.

2005-03-16 13:52
Jag drömde att min undulat födde ett uppblåsbart hajhuvud. Det var väl lite fascinerande?