Vad är Svergie för dig?
Skulle var kul att höra era åsikter!
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
den del av världen där jag råkade födas.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
det är hemma och det är tryggt. Känner stolthet för arbetarna som varit med och byggt upp det här landet. Visst finns det mycket som är fel med Sverige men det första jag tänker på när jag tänker på Sverige är att det är tryggt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
rätt trygt men lite tråkigt till och från. hyseringa varmare kännlsor för sverige men stockholm är en helt annan sak. stockholm innan för tularna annars får det vara, det är här jag vill dö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sverige för mig är svennar och landet jag föddes i.
Credit crunch crunch baby
ett kallt land i norden som jag helst skulle vilja slippa just nu..
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
Själva landet diggar jag till max..men med alla sina innebörd och sina människor (missförstå mig rätt nu) blir det minus pöäng!! Fred..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klimatet är en smula för kallt. fin natur, folket i det kan man dock diskutera.
Kolbász for you, the Hungarian crew
kallt, välstånd, kyla, mat, tråkigt, stressigt
/medlem av galna gorillors gangsta gäng "Patriotism is your conviction that this country is superior to all others because you were born in it."/ G. B. Shaw
feghet, kyla, främlingsfientlighet, lögner/lögnare, polisstat
Please, save me Jebus!
landet som jag känner mig trygg i. skulle aldrig lämna sverige!
själva naturen är väl fin... finns inget skönare än en solig varm sommar dag med brädan under fötterna och ölen i ryggan... men politiken osv. är rätt fucked up...
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
en stor kanelbulle där för många nsir ungar siter och grinar över sverige på internet när det fins mycket störe nötter att fundera över som att bilda sig själv och sluta vara en sån jävla idiot. visst är inte allt perfekt och man kan ha åsikter om sak frågor lite då och då men på det hela taget måste man vara riktigt stenad i huvet om man inte uppskatar den unika välförd som är säkrad för det flästa antalet av våran befolkning med hjälp av vårat skatte system. sen allt tjas om dåliga lagar, vad fan tror ni folk utstår utan för det hälr nadet där brotsligehten och grov våld brotten är sky mycket högre och strafen är mer inhumana en själva brotten.
näe vi har fan inga plusgrader i skåne.. jag har fan itne sett till några på ett bra tag iaf
/medlem av galna gorillors gangsta gäng "Patriotism is your conviction that this country is superior to all others because you were born in it."/ G. B. Shaw
det blåser ju infernaliskt här nere ju. iaf i lund
mini-USA som jag föddes i men inte kom ifrån.
What I said, yo!
phil mini-usa?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Spoom va? vidareutveckla.
Spoom va? så du menar att vi har en lag som förbjuder oss att härma scener från filmer?
Spoom det kan omöjligt har förbjudit power rangers. i såna fal är det tv kannalen själv eller så är det så att den får en högre ålders gräns och i så fal inte passar som barn program. total scensur utövas inte i sverige på den typen av material. statens bigoraf byrå har inte den rätten.
ett namn på ett landområde där jag råkade födas. inte mer med det. folk hakar upp sig för mycket på grupperingar och försöker skilja på 'vi' och 'dem' trots att vi är samma lika allihopa.
junkgirl vi och dem? så när du hör sverige så tänker du inte på nått?
fimp japp, har du inte sett hur sverige plagierar så j-la mkt från USA så de e inte sant .
What I said, yo!
phil nej. som vad?
fimp ja, kolla på tv, kolla på affärerna, marknadsföring för folket, överallt du går så ser du plagiat.
What I said, yo!
fimp F21 när jag hör 'sverige' så tänker jag "..." eller på sin höjd "landområdet där jag föddes". såvida man inte diskuterar politik, men det är en annan sak. vad menar du? vad "ska" man tänka annars?
junkgirl ptja, kanske kommer att tänka på den fina naturen, trevliga människor, ett land som ej hotas av krig? nått bara lixom. Om nån säger norge tänker jag inte bara "..." utan jag tänker på norska språket och olja lixom och fjordar.
phil nej , kan du förklara för mig?
Spoom är du helt obildad eller är du seg. tror di svenska staten har makten att förbjuda darkwing duck? nej det handlar om att föräldrar klagar och titar ombudsmanene efter för mycket på tryckningar tar bort programet från tablån.
fimp jag har ju sagt att om du kollar på tv o.s.v så kanske du förstår :)
What I said, yo!
Men phil, jag förstår fortfarande inte. Ok, tv då. Plus-mannen, vem är han plagiat på? vilka har Hipphipp härmat? för att inte tala om Bingolotto?
fimp F21 men det är ju inte 'sverige'? det är ju fin natur, "trevliga" människor och krigsfritt? sverige är bara ett namn på ett landområde. det skiljer sig nåt enromt från alla landsändar och varje människa som bor inom området. namnet är bara ett namn, inte ett samlingsnamn på björken i malmö eller katten i göteborg eller veganbruden i gällivare. du tänker i grupperingar. det tycker jag är fel.
junkgirl jag förstår inte riktigt vad du menar med grupperingar?
Ok .. kolla t.ex på "top model" eller hundra miljoner plagierade program. och who da fuck is plus-mannen och hipp-hipp??? bingolotto? va menar du??????
What I said, yo!
vet du inte vad bingolotto är?
Spoomsyftar nog på mordet i Norge för en jävla massa år sedan, när några små barn slog ihjäl ett annat barn i en skog. Det ansågs att det lekte Power Rangers. storpajsarn: HEHE. Bra där, men sen är det snare så att media drar igång en stor grej efter t.ex händelsen jag nämner ovan. Efter att då t.ex föräldar hör av sig och klagar via tidningar eller nu senare sidor. Sen plockas det bort av tittarombudsmannen. Kan du ge något exempel på när tittarombudsmannen gått in och stoppat ett program utan att media haft det på tapeten?
Forumsignatur <br>
Fan då. Spoom syftar ska det stå.
Forumsignatur <br>
Ett något grått land. Medelmåttigt, alldagligt. Syns inte så mycket hörs inte så mycket. Håller sig neutralt. Lite blygsamt, försöker hålla fast vid att bli sett som ett jämställt och bra land. Lagom i det mesta. Inte utstickande.
Babylon! Ska fly långt långt bort så fort jag har blivit ekonomiskt fri.. fyfan för denna fascist stat! tvi!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
sverige är en flottig pizza med ananasringar på. fullt av människor som tycker att demokrati är att folket får rösta fram vem som ska representera oss i melodifestivalen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
det heter inte svergie
det mest inskränkta land jag någonsin vart i. i danmark och usa är dom åtminstone öppna med sin rasism
Rätt lamt. men Sthlm är trevligt
fimp vad har BINGOLOTTO med saken att göra, menar jag ju?!
What I said, yo!
fimp F21 jag förstår inte, tycker du man är underlig om man inte fylls av varma rosa och fluffiga glädjekänslor så fort sverige nämns?
Misery_chick nej jag tycker det är underligt om man inte känner nått.
phil du skulle ju bevisa för mig att allt på svensk tv är amerikaniserat.
fimp F21 ok, vad är så underligt med det? jag känner inte mer när jag hör ordet "sverige" än vad jag gör när jag hör "armbåge" eller "lyktstolpe", varför skulle jag?
fimp inte allt, men mkt nytt.
What I said, yo!
Misery_chick jag vet inte varför du skulle göra det. Men jag gör det i alla fall. jag jämför inte landet jag växte upp i med en lyktstolpe.
Jag skulle vilja poängtera att jag har inget emot Sverige, att jag inte är en sketen invandrare som snackar skit om landet. Jag trivs att bo här. Så tro inte något annat. Vad jag menar är att det finns mkt som e kopierat från USA, men jag säger inte bara att Sverige kopierar. Men att inom media och etc, så har det blivit mkt baitat. Därför sa jag mini usa, lite sarkastiskt även, men ändå the same. Men blah blah, jag orkar itne sitta och förklara mig för jag menade inget elakt så fuck hela skiten.
What I said, yo!