Piggie_Banks grattis till det mest intelligenta inlägget hittills =)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
sverige... Landet jag föddes i och lämnade för 7 år sedan, och egentligen inte vill tillbaka till.
WWW.ISMEN.NU
mitt hem kasst väder
I´m with stupid--->
HeavyFeather P18 Varför ska jag hålla käften? Jag är en stolt svensk! Men du tror säkert att jag är rasitst nu, eller?
Kuken Hammarby!
Ser det mer som mitt hemland än mina rötters land. Jag bor och lever samt är född här. Så ja. det är mitt land.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett jävla skitland med skitklimat.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
det är väl najs, men om staten slutar lägga sig i varenda aspekt av ens liv skulle det vara najsare (pröva nåt radikalt: rösta inte på socialdemokraterna... flippat va???)... ett par grader varmare skulle heller inte skada
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
mitt oönskade - ibland önskade - tillfälliga hem pissigt väder allmänhet kalla och stela människor egoistiskt stressigt tryggt avsaknad av tänkande människor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nånting som existerar. som myror ungefär.
ajt?
ett för snällt land
http://www.homage.nu/
lokalpatriotismen är den enda patriotismen som bör accepteras.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Sverige är GES!
skriv kort, helst inte alls
jamen vad är svergie för dig
GES är Sverige!
skriv kort, helst inte alls
men vad är ges då?
Glenmark, Ericsson,Strömstedt
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Sverige gav mig mitt underbara liv:)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Sverg ie är mitt själ och hjärta, jag skulle ge mitt liv för Sverg ie hellre än att ge det till en massa smutsiga invandrare Hell Persson
sverige är ett land där man talar och SKRIVER svenska
"Your greatest fear is to not be missunderstood"
En regering som kör över folkets vilja (och kommer få betala för det i nästa val). Kass invandrings politik. Kass ekonomisk politik. Kass miljö-politik (Mera kärnkraft!) Dock lugnt, skönt land med en fin välfärd.. (även om den håller på att gå åt helvete nu)
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Ingenting... landet jag bor i, typ?
EmCee_Skunk de e ju knappast enda landet heller
Ett land jag föddes i, och nu bor i. Jag trivs skitbra här, och vill att alla i hela världen ska få bo i ett lika rikt och bra land!
PhilAhz0phee F19> Hur kan man inte komma ifrån det land man är född i? Var kommer man då ifrån? Bara nyfiken på hur du resonerar...
|:::--->www.myspace.com/maryvalley<---:::| |:..-->www.myspace.com/fieldsofgrain1<--..:|
Sverige är en illusion skapad av en grupp människor som inte förstår att världen är en och samma.
Bose-Einstein Condensation
kebab tíll frukost på tonys
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Ett tillfälle, och en tillfällighet...
ett avlångt blåbär! nee men allvarligt.. skog gran, tall och barr lakrits snus jantelag in i märgen kallt, kallt folk (förlåt min generalisering) "ta dan som den kommer" sergels torg sen har vi allt underbart som den svenska "sommaren", umgängeskretsen, och friheten. extra mycket props till Konflikträddheten. man vinner fan varje dispyt. svenskar drar sig lite tillbaka när de erfarar ens sydländska: *svänger upprört med armarna-* eller då man inkräktar på deras avstådns radie vilket innefattar ca 5 meter MUAHAHAH!!
Femme fatale
i övrligt..jag älskar detta landet *flin*
Femme fatale
varför denna säkerhetsradie egentligen????
ja inte vet jag. är inte svensk :P men man märker ju att avstånds-radien är helig i Sverige. en vecka med min släkt och närmaste medel-svensson skulle få hjärtattack haha
Femme fatale
jag vet inte heller, jag är svensk...men inget säkerhetsavstånd här inte!
avståndsradien är en festlig myt :)
det är det iten alls. har forskat fram den själv genom årtal av observationer
Femme fatale
ja, det är ingen myt..eller det beror väl på hur man ser det då. Definiera myt. Jag har sett denna avståndsradie ett antal ggr...men vad räknas som myt då??
ahhaha värsta debatten. jag upplever att svenskar har en avstånds-radie runt sig. man behöver inte dela miin uppfattning.
Femme fatale
jag delar din uppfattning. Men man ska inte dra alla över en kam!
men gadd dammit! jag skrev ju att jag generaliserar. tror folk i alla fall förstår att man pratar generellt när man säger något och att det alltid finns udnatag
Femme fatale
ursäkta om ja verkat otrevlig där men ja tog för givet att ingen ska tro att man är rasist. bor ju här och allt
Femme fatale
Whatever?
!LÅS INTE DEN HÄR TRÅDEN!
en fri bra nation som är mina förfäders land de kan ända att de är lite knäppt här i bland men de är vackert inge sanck om sacken. känner stolhet över att mina förfäder har byggt upp detta land. (med risk för å låta lite nationsliskisk)
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Ett land fullt av as som antingen hatar sit hemland eller dyrkar det så högt att de går ut och slår folk som tycker olikt.
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Sverige = Angest, djup och bitter angest. Stockholm dar jag ar born & raised ar ju javligt vackert at times men fullsmockat med dryga javla idioter som alla slickar uppat och klar sig fult. Halva Stockholm har fatt for sig att tajta for korta manchester byxor ar snyggt och matchas bast med en Beatlesfrilla, resten ar ilurade att Peter Siepen har smak. Det ar helt enkelt inte OK.
Alla kanner Apan Apan kanner ingen
gammalt_barn vad pratar du om.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ett stort skithål med fullt av idioter där jag tyvärr bor.
Det är mycket fel med Sverige. Man tänker på det när man väl har flyttat ifrån landet som jag har. Men det finns positiva saker också...