spela "spelet" (låtsas vara svårfångad etcetc)
Vad har ni för åsikter om detta i en flört/date-situation? vad är rätt o fel. hur viktigt är det att spela, genom att inte höra av sig för mkt, vänta på att den andra ska höra av sig etc. Personligen tycker jag det är väldigt tröttsamt, men det tycks vara ofrånkomligt.
japp det är ofrånkomligt. så man får leka lekar och busa helt enkelt, lite charmigt är det endå.
I'm watchin all of ya because your game is so poor
jag ser inte charmen, tycker bara det är fjamtigt att hålla på sådär.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
inte mycket att göra åt
ptja, man kan ju kåta bli.
...eller låta bli, tillochmed ;)
Misery_chick problemet är ju att om man låter bli, genom att "visa sina kort" så är det risk att skrämma bort den andra genom att vara för angelägen och på.
jo det är ju där problemet ligger.
Spelet fungerar skitbra med lite träning. Tjejer ljuger när de säger att de inte gillar det.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
tngsten P21 ...eller så finns det de som gillar det, och andra som inte gör det.
Det värsta är när riktigt små tjejer gör det :D Typ "whatevva *konstig pose*". Men du är tio! vad gör du? Kollat på för mkt sex and the city lr nått... När "vuxna" människor håller på kan det vara kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tngsten P21 några tips om hur man gör när man faktiskt är intresserad av nån? är det bara själv-disciplin som gäller :)
Misery_chick Nej. KHULT P23 Det skulle ta mig flera dagar att förklara shitten, men i princip handlar det om att ha denna attityd som kille: "Jag vill ha dig tjejen, men jag behöver inte dig" MEN JAG BEHÖVER INTE DIG är det som de flesta "snälla" killar glömmer och därför blir de utan. Tjejer är skitenkla att fatta om man får in rutinen. Det handlar om självförbättring.
tngsten P21 haha, tror du på allvar att det där funkar på alla?
Misery_chick Ja? Nu har jag gjort skiten väldigt enkel, och då människor trots allt är individer finns det säääkert någon supertjej som fallar för "insidan" etc etc Men hos de allra flesta tjejer fungerar "spelet". Om du kan spelet, har rätt inställning och tror på dig själv som kille/man så kan du gå hem med kanske 4-5 telefonnummer på en utekväll. Bitches will always be bitches.
jag tycker det bara är töntigt att man ska behöva spela svårfångad, för båda parterna, vill du ringa så ring! sluta tänk "aa men jag kommer framstå som värsta needy om jag ringer nu fastän vi träffades igår" etc etc... folk gillar att leka upptagna.
What I said, yo!
orka leka svår, att vara ärlig är lättare och slippa att komplicera till allt.. gillar man nån och vill ringa, ja då gör man det.
baeng
PhilAhz0phee F19 Man måste vänta 2 dagar. Inte mer, inte mindre. Mer så tror tjejen att man tror att hon är slampig. Mindre så skrämmer man bort tjejen; hon tror att man är desperat eller stalker. Easy.
tngsten P21 absolut inte. jag har varit med om att killar ringt precis dagen efter, klockan 9 på morgonen rättare sagt och det var bara charmigt. han ville ta en promenix i det fina vädret och jag följde med, och nu är han en av mina bästa vänner.. det du säger är ju bara ren bullshit..
baeng
made_in_japan F12 Haha. Han misslyckades ju med att få dig som tjej? Att ni är "vänner" har jack shit att göra med spelet. Spelet handlar ju om att SLIPPA hamna i "vän" kategorin. Haha.
tngsten P21 fast, ja, jag kanske skulle poängtera att någon raggningen aldrig fanns med i bilden. och det är ganska lustigt, de som kört ditt fjantiga spel är dem jag bryr mej minst om. och vad vill man allra helst, att vara nåt simpelt ragg eller en nära vän? han har isf större chans att bli min pojkvän än nån fjant på krogen som tror att jag faller för hans spel.
baeng
made_in_japan F12 Extremt fascinerande.. Dessvärre eftersom han hamnat i den ökända "vän-kategorin" så kommer han aldrig bli din pojkvän. Jag kan garantera det. Möjligen att ni fulhånglar på fyllan någon gång, men eftersom han är bland din "bästa" vänner så kommer du aldrig aldrig fucka up det. "Jag vill bara vara vänner?" och "Jag vill inte förstöra vår vänskap!" och "Jag ser dig bara som en vän!" ekar ganska kraftigt i bakloben, nest pas?
Toastare
2005-03-19 14:55
man ska aldrig tänka på att det finns några regler...man ska vara som man är. Ringa när man vill, hur ofta man vill etc. Passar inte detta den andre personen är det inget att ha... spela "spel" är sjukt löjligt...vill man bara knulla, säg det...vill man nått mer, säg det....vill du vara vän, säg det hur svårt är det att kommunicera? 99 fall av 100 får man det man vill om man är ärlig... annars tycker man olika, vad ska man göra åt saken?
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F25 men kan man inte tänka sig att "start"fasen är rätt skör, och att det lätt kan bli fel?
tngsten - but still, han har större möjligheter att bli min pojkvän än nån fjant på krogen som sagt. KHULT - men just för att startfasen är skör så ska man vara ärlig och vara säg själv. det är ju just all spel som fuckar up.. man vill väl ha en bra "start" liksom?
baeng
made_in_japan F12 Nej.
Toastare
2005-03-19 15:09
KHULT det är chanser man får ta... you win some, you loose some. I slutändan vinner man... det gjorde jag, ett riktigt guldkorn som respekterar mig precis för den jag är och jag slapp spela svårfångad och annat barnsligt. Efter tre dagar kom "jag är kär i dig" från honom....6 månader senare bodde vi ihop...nu 1 år senare älskar jag honom lika mycket om inte mer.
BountyBoo F25 oj, då var han modig. Men det är uppmuntrande att höra att sånna där historier förekommer.
tngsten - vadå nej? det är så det funkar hos mej. KHULT - "sånna historier förekommer"? tror du verkligen att bara leka-svår-spel resulterar i förhållanden? jag tror nog det är tvärtom. att vara ärlig och sej själv har väl alltid varit bäst i slutändan, gällande alla situationer?
baeng
Toastare
2005-03-19 15:25
KHULT Kanske beror på att man känner i hela kroppen när det verkligen är rätt, att man kan vara sig själv och säga precis vad man tycker och känner. Å innan man känt den känslan, så tror man ofta att man gör den...men inser snabbt att man inte har det när man väl gör det (hängde du med?) Sen tycker jag det är många som är osäkra som spelar ett spel...å jag vet själv när jag var yngre att det var ett jävlans spel spelande ..å då talar jag inte om fia med knuff eller försvunna diamanten. man mår bara dåligt av det...
made_in_japan F12 Ok.
tngsten du är verkligen bra på att diskutera du.
Toastare
2005-03-19 15:26
annars säger jag som made_in_japan det är sånt som håller i längden...lätt att man sårar varandra när man ska spela spel. (vad löjligt det låter)
made_in_japan F12 nja, jag tror nog ett visst mått av osäkerthet är vanligt date/inleda förhållande läge. Att båda samtidigt inser att de är perfekta för varandra lär väl tyvärr snarare höra till ovanligheterna.
Den taktiken fungerar inte på mig. Första signalerna jag får av någon är avgörande.
KHULT - hm.. okej? förstod inte riktigt..
baeng
Bara osäkra människor som kör spel och håller på. Vad häftigt att vi i Tngsten har en ny Mitte! Samma underbara diskussionssätt.
I´m with stupid--->
asso seriöst. ja försökte lite på den "svårflörtde" stilen förut, ja typ glodde surt på alla som kollade på mig o så om någon "sa" något så skrek ja VAD FAN VILL DU???!!!!!! men ja fattar inte det funkade inte alls. så ja provade en annan lite mindre arg svårflörtad stil, då sprang ja bara iväg om någon ville prata med mig, den ända som sprang efter mig var en polis...... JA BLIR FETT DEPRIMERAD vad ska ja göra inget funkar ju!!!!!
www.enigmatic.se
åfyfan va jag hatar detta jävla spelande!!!! kan inte alla bara vara sig själv å göra det man känner??? ska det vara så jävla svårt eller!?
Straight outta Hägersten!!
smussla runt och spela spel suger ju, blir bara missförstånd och ingen förstår någonting.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dont call him, let him call you n yadi ya
What I said, yo!
haha tngsten. stay up playa! ja tycker du e galet rolig. å ja tycker åxå att du till stor del har rätt. ja kan ju bara se om en tjej varit för på sådär å ringt direkt å många ggr, så har man ju kännt lite vaffan e d här? man ska vara lite laidback då blir man mer intressant. inte vara så jävla tillgänglig hela tiden. då tröttnar man. d e faktiskt så att d e själva jakten som ofta e rolig. självklart e d inte alltid så men. att säga att man e kär efter sex dagar, shit, han lämnade verkligen ut sig själv. tror inte på kärlek vid första ögonkastet.han kanske va lite förälskad men kär...njae. efter sex dagar så känner man fan inte varandra. inte ens om man umgåtts 24/7. bountyboo , din snubbe kanske ville ha lite booty å sa så för å få d....sucka...skoja bara. men ja tycker d låter konstigt..efter sex dar..hmm
ofta när man är sig själv och bara knallar framm och börgar snacka så bara kollar tjejen på på mig som om jag vore dum som om hon vore på vouge´s omslag varje månad och jag var özcan sen kanske hon kväker ut ett ansträngt öh hej då och gör en min som om hon vart helt paff. Vad fan är det frågan om? jag kan garantera att så jävla förtjusande är tjejerna oftast inte och inte heller är jag dyngrak och jag är snygg. Medan hockey killarna med finnar, mång färgad dansbands mohikan,lee jeans och ärmlösa T shirts som är gapiga och definitivt spelar spel hela jävla tiden går hem hos brudarna. Så jag tror att man lär spela lite rå och wild n crazy och köra tequila race i baren och klä ut sig för att lyckas
Jag är en tviiiiivelaktig figur
men jag är ju snygg för fan men jag vägrar ha 2 olika färger på håret och ärmlös t shirt
Jag är en tviiiiivelaktig figur
flytta från landet då?
du kanske borde börja hälsa med frasen; jag spelar hockey, va heter du? eller kanske fotboll... e d ingen anna som för övrigt tycker att hockeyrövar e jävligt fult? ja blir alldeles full i skratt. en putande jävla röv..nej nej.
Toastare
2005-03-19 20:31
phiL men så var det, å det var ju besvarat...kärlek vid första ögonkastet. Vi träffades i maj och tillbringade hela sommaren tillsammans....å sen augusti bor vi ihop.
kul för dej. kanske e d ja som e cynisk men hela kärleksgrejen e lite sådär tycker ja. att bli kär leder bara till att man blir lessen till slut å just den perioden när man e nere, just att d blir så gör att ja börjar tveka att involvera mej i nånting överhuvudtaget. men som sagt så kan d vara ja e som e dum.
Toastare
2005-03-19 20:45
phiL Jo så tänkte jag också innan...bara haft skitkillar som varit elaka. Men sen dök han upp...
ja grattis igen då. men ja pallar inte bara. d e inte värt d. inte nu iaf. äh skitsamma ska kanske inte bli så jävla snuttituttig. one.