Toastare
2005-03-19 20:47
haha, men känner man så...då ska man leva singelns glada dagar och ta hand om sig själv.
Jag skyller allt på Emma!
Jag brukar tänka som så att behövs "spel" så är det inte rätt kille för mig. Jag kör på , och gillas det så är det rätt, gör det det inte så var det aldrig menat att bli något.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
exakt boo. bara d att ja inte känner att man får ut något av att ligga me en tjej å sen gå hem dagen efter. bara jobbigt. ja har ju linser åxå så om ja sover borta så har ja ju ingen stans att ta ut mina linser. vet du hur torra linser kan bli i ögonen. känns som man har russin under ögonlocken. sista utvägen e väl att skaffa en fuckbuddy. haru inga kompisar som man kan hojta på som vet "whats goin on"?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2005-03-19 20:59
phiL haha jag var inne i den perioden innan jag träffade min pojkvän. Var singel i typ ett år innan dess.. bara tog det lugnt, typ gick ut med uppskattade mer en kebabtallrik hemma än ett one-night stand.. sorry du... de flesta av mina vänner är upptagna redan
Jag skyller allt på Emma!
ja kan bli deras jumpoff...heh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har slängt in handduken på games fullständigt.. jag är mej själv och om en tjej inte kan ta det så får jag väl ruttna som jag gjort hittills o hitta mej själv en fet finska som inte vill spela games för ingen annan vill ändå ha henne...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
vaffan e d för fel på finskor. min mamma e finsk mufukka..naahmeen.
ärlighet funkade inte så bra tyvärr. jaja man lär väl sig förhoppningsvis nåt tills nästa gång.
vad har hänt då ,)
phil det e inget fel på dem jag ska ju gifta mej med en sa jag ju
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
indiantjejen F4 ärlighet =krav = personen blev skrämd o la ner. ungefär så.
ähh, ärlighet är ju A och O om man ska få nått att funka långsiktigt, om tjejen tycker jag är "för needy" bara för att jag ringer dan efter man träffats och passar på mig är det ju hon som går miste om inte jag...
---------------------------- http://www.ingaklena.se
KHULT P23 men bra, då fick du tidigt reda på att de inte va värt de..
Bästa är ju att ringa precis när man vill ringa. Tycker tjejen att du skulle väntat tills nästa istid så får hon väl dö. Är det ömsesidig love mellan er så är det.
I´m with stupid--->
indiantjejen F4 jo jag antar det. Men om jag hade haft lite mer is i magen kanske jag hade klarat av "waiting game" och hon hade kommit på att hon var tillräckligt intresserad. Men det blir ju bara jobbigt. Känner dock att jag missade nåt tyvärr. men det är soft att många har vettig inställning kring ärlighet och att inte överdriva spelet.
har nu inte läst allt men jag säger såhär: ok, game i all ära men lite tar faktiskt ödet hand om. det kanske helt enkelt inte var menat.
Stalkers, sysslolösa och desperata brukar väl inte vara så intressanta eller?
spelet är ett säkert kort om man kan det. jag jobbar inte för mina killar, dom kommer till mig...ex. skicka aldrig två sms utan att få ett svar, för det får du ändå innan veckan är slut. man skickar ett lite halvnördigt meddelande om att man "hoppas att vi träffas snart" eller liknande, sen lägger man inte en tanke på det innan telefonen piper på fredagseftermiddagen om att det "är fest ikväll och ni är bjudna". sen scorar man visst, jag förstår dom som inte tycker att detta är ett korrekt beteende, men å andra sidan. jag har annat att lägga min energi på än att springa efter killar.
Jag vet ingenting om spelet. Jag kan inte spela spelet. Jag är också lycklig och involverad i ett underbart förhållande med en fantastisk kvinna. Go figure.
Svårfångad och svårfångad om en kille inte ringer mig efter några dagar efter han fått mitt nummer då är det ´´He´s just not that into you´´ Det är nämligen en bok som just handlar om att kvinnor ska tyda signaler dem får från män istället för all denna ursäkt som. Nää han är nog säkert upptagen eller nej han spelar svårfångad. och gå och undra hela tiden varför han inte ringer. If he doesnt call he´s not into you! punkt slut. sanningen gör ont men så är det. Såg det på Oprah och efter det leta jag upp boken. Seriöst den är guds gåva till kvinnor.
Chinalove vad heter den boken?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
He´s just not that into you Skriven av några författare som bruka skriva för sex and the city Greg Behrendt och Liz Tuccillo.
Några regler angående vad man ska inte slösa sin tid åt. 1 jag ska inte ut med en kille som har får mig att vänta vid telefonen. 2 Nån som är osäker på att gå ut med dig 3 Nån som får dig att känna oattraktiv sexuellt. 4 Inte gå ut med nån som dricker o tar droger som får mig att känna obekvämhet. 5 Nån som är rädd för prata om framtiden. 6 Nån som är gift. En kille som ringer dig veckor efter han fått ditt nummer.. vill bara ha AZZ. han kommer inte se dig som nåt annat än ett bootycall.
tngsten P21 jag kör jag vill ha dig men du r inte nödvändig/jag behöver dig inte stilen hela tiden och ni dumma jävlar går på den hela tiden, inte bara tjejer somär blåsta ska du se.