jag är en usel människa.
Hur fan beter man sig egentligen! vad gör ni om ni gjort något riktigt hemskt?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
ingenting... ignorerar det :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låter det vara och tar det chill, eller ber om ursäkt och bevisar att man inte bara är usel. Jag tror inte du är helt usel. Det är ingen. Om jag gjort något riktigt hemskt försöker jag dölja det in i det sista, eller som sagt, skiter i det och hoppas på att andra också gör det. Det beror förstås på vad du gjort för nåt, men det kanske du inte vill förtälja i ett forum?
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
Man lär sig att leva med skam och skuld. Ge det tid.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
ber om ursäkt och gör inte om det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om ursäkterna inte godtas då?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
svårt att påverka nånting som redan har hänt. om det inte godtas, vad letar du då efter? då är det tyvärr bara att lämna, finns liksom inte så mkt att göra. eller så är du den envisaste jäveln på planeten och ger frasen "förlåt" en helt ny innebörd så kanske du blir förlåten. tycker människor skall bli mer förlåtande.
sen är det omöjligt att ge dig bra hjälp, för vi vet inte vad du har gjort. du kanske bör känna av vibbarna, så fixar du det själv :)
fimp det beror väl helt på vad man har gjort...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Ja men det är nått oförlåtligt...
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Underlättar ifall du säger vad du har gjort...
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Se detta som din bikt
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
går inte. Människorna är medlemmar här.
fimp är det något oförlåtligt så ser det fan illa ut. Vad ska jag säga? gör inte om det? du får väl be om förlåtelse o göra det du förväntas göra... förlåter inte människan dej så e det inte mycket du kan göra, du får skylla dej själv helt enkelt.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
fimp: inget är oförlåtligt, faktiskt. Det måste varit ett folkmord du begått eller något, om det ska vara så illa, och jag betvivlar det :/ Är det något i stil med "jag knullade min tjejpolares pojkvän" så är det ju jävligt illa, men inte självmordsfaktor på det. Jag tycker du ska chilla och inte älta något, precis som alla andra borde också. Du har säkert gjort många bra saker i ditt liv också, och kommer att göra det fler gånger, och nu har du lärt dig ännu en grej som du INTE ska göra, förmodligen. Inget ont utan något gott i sig, faktiskt.
?ABO- Anti-Brat Organisation!? -gå med idag, rädda världen från överklassen redan imorgon!
Och om människorna redan är medlemmar här och de anser det vara oförlåtligt så vet de ju redan vad du gjort? It doesnt matter, speak it out.
pinoccia nej jag vill inte sitta och prata om dem i en tråd de kan se.
äh, berätta eller lägg ner! hur ska vi annars kunna hjälpa dig? annars tar du de redan fin fina råden du fått. och du, de lär ju redan se denna tråd, så lite mer skadar inte:)
I´m with stupid--->
hehe fan va alla e på.. fimp sjung ut nu :)
du har gjort din del. du har visat din ånger ( ? ) och bett om ursäkt. du kan inte göra mera. om de inte vill acceptera din ursäkt så är det deras problem. sen kanske du själv bör ta dig en funderare på varför du gjorde som du gjorde. som flera har sagt, ingenting är oförlåtligt. men som sagt. lättare att hitta kärnan i problemet om du skriver vad det är du har gjort. ta det privat om inte annat.
Be the change you want to see in the world.
Om du verkligen inte ville att dina vänner skulle veta något skulle du nog INTE ha skapat denna tråden ens, kommigen spit it out!
Men alltså, de vet om vad som hänt. Men jag vill bara inte sitta o snacka om det över nätet eftersom det är lite känsligt.
fimp sing
kan du inte skriva det i korta ordalag så att man förstår problematiken men inte detaljerna?
till exempel: "blev tillsammans med bästa vännens ex"
det är svårt att säga vad du ska göra om man inte vet vad som har gått fel.
gjorde saker på fyllan med en kompis pojkvän som jag inte minns nått av. Och en kille jag hållt på med förr och tidigare på kvällen såg tydligen detta.
det är ju inte oförlåtligt!!!
snacka med kompisen,du har ju insett att det inte var rätt och du ångrar det uppenbarligen.det löser sig säkert! alla gör vi våra tabbar, det viktigaste är att vi förstår att det var en tabbe och varför och att man ångrar det, allt kan förlåtas.
Jag har snackat med henne.. och det är rätt lugnt. Men jag kan lixom inte förlåta mig själv för att jag gjorde så. Det som är värst.
plan ett kan ju vara att börja kontrollera ditt drickande?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
som misery säger .. drick mindre förlåta dig själv? du borde istället fundera på hur mycket du dricker
...och plan två kan ju vara att försöka inse att det inte går att skylla sånt där på alkohol
va fan, det betyder ju inte att hon har alkoholproblem. det kan ju liksom bara slagit fel. lek inte morsa. jag skulle nog ha jävligt svårt att förlåta mig själv, men ärligt talat så tror jag aldrig att jag skulle kunna göra nåt sånt. det ligger inte i min natur...kanske nåns ex, men inte pojkvän. men men, så länge hon förlåter dig så. lättaste är nog att glömma bort det
pyssling nej det trodde inte jag heller att jag var kapabel till.
skyll allt på killen då
pyssling det är väl lika mycket mitt fel? även om det va han som tydligen hade varit mest på, så kan jag inte bara avsäga mig allt ansvar.
jo det är väl klart a det är. men hur hade du tänkt att komma över det? kompisarna va ju lugna. ljug lite för dig själv
sexade ni?
det där var fan äckligt gjort fimp. men men alla har väl olika värderingar och syn på saker o ting...
pyssling F20 har inte sagt ett ord om alkoholproblem, säger bara att om ma blir så full att man gör saker man mår dåligt över i eftrhand kanske man ska ha det i bakhuvudet nästa gång man dricker och ta det lite lugnare.
men som vi alla vet så kan det slå fel efter två bärs om man bara har en konstig dag. det kanske va det som hände. hon är ändå 21, då borde man väl veta hur mycket man tål på ett ungefär
shunare ja. skitäckligt. Och jag är verkligen inte "sån" annars. vet inte hur jag ska kunna få tillbaka förtroendet från dem och från mig själv igen.
va nykter i deras sällskap ett tag framöver
pyssling jopp. Det har jag planerat. Vi bor inte i samma stad dock förräns till hösten, så jag kommer inte att träffa dem så mycket. Mest kontakt via telefon och msn.
men då är det lugnt. om dom är lugna redan nu (antar att det hände inatt?) så är det lugnt då. grejer händer på ett halvår, du är inte samma människa då som du är nu. glöm inte det
pyssling nej hände i fredags. En av dem är däremot inte så lugn...
flickvännen månne?
nej.
hm, ok, man kan ju tycka att hon borde vara den som är ilsknast.
Misery_chick ja hon borde vara det. Men hon är knappt arg på mig, vilket är bra... Men jag har inte mindre dåligt samvete för det.