I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag är en usel människa.

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-03-31 13:12
hm...
ok
men jag tror att du mår rätt dåligt
jaja.
vill du vara kvar är du ju kvar...men tror fan du skulle må bra av att komma bort ett tag.
dra till thailand en månad om du inte vill flytta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-31 13:18
Peppis ;) thailand... ja.. det är ju inte gratis direkt. Så det går inte även om jag hade velat. Men jag har sökt sommarjobb i norge i alla fall.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-03-31 13:23
jag håller med peppis

du måste nog dra fimp . landsflykt, det hjälpte mej iaf... va borta allt från ett halv år till ett par år.. hitta din inre frid.. kom tillbaka och bemött världen med din nya styrka
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-03-31 13:48
nah. de e fan inte så svårt.
hyr ut lägenheten medan du är borta

de går o fixa ihop pengar. tro mig

jag ska vara ledig hela sommaren. och jag har inget jobb och går på studiemedel. vetefan hur jag fått ihop de.
jag ska dra till new york i två veckor, sen ledig resten av sommaren...
sammanlagt summan av en månad i thailand
men norge låter soft också. så länge du bor borta.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-03-31 14:59
ta min pappas råd:

"jag ska säga dig en sak. allt går att förlåta, förutom om du dödar någons mamma, då dom kommer inte förlåta dig. men allt annat...okej."
We call them winerbrods.

2005-03-31 14:59
var inte orolig, folk gör misstag. det är så man lär sig.
We call them winerbrods.

2005-04-01 00:57
Helt otroligt!

Det luktar fan clown om alla dina trådar.

Jag kan dock inte avsäga mig rätten från att vara den största idioten som bemödar mig med att läsa denna smörja.

2005-04-01 04:09
nämen stackars dig, lilla gumman, du är inte alls usel, varför säger du så? nuttiputtilutti.

vad gör ni om ni gjort något riktigt hemskt?
Man bär det på samvetet, ångrar sig, böjer på huvudet, tittar ner, och gör aldrig om det?!?

Fan ska man trösta folk som gjort usla saker nu också?

Stå för det du har gjort, ta förlusten och svälj.

Och för helvete... jag finner fan inga ord, ta i itu med dina issues innan du krossar fler hjärtan fan. allting har sin orsak, manhandlar inte som man gör bara så... du har en egen vilja god damn it, eller vänta du kan ju alltid skylla på att du var full eller bara söka så mycket tröst här på whoa tills du inte längre ska behöve ha din usla handling på samvetet... stackars, stackars dig, lilla gumman...

2005-04-01 04:21
Skafa dig ett samvete så du lär dig att saken kanske är förlåtlig men bör fan inte ens hända..jags kulle ha knäckt näsbenet på dig om jag var din kompis ärligt ...
too hot fi dem<br>

2005-04-01 04:31
odd_molly F19: word

damn, jag blev fan arg när jag läste den här tråden...

2005-04-01 11:13
Tyst. Du har så jävla rätt! Finns väl inte så mycket man kan göra. Det är rätt trist dock när man inte orkar med sig själv. Men det är väl straffet man får ta.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-02 08:28
ok.

2005-04-02 11:57
Idag känner jag mig usel:

Igår hade jag och min pojkvän bestämt att vi skulle vara hemma hso mig. Min typ närmsta vän frågade sen om inte vi ville vara med dem istället (henne, hennes pojkvän som är väldigt bra kompis med min pojkvän, och några fler). Jag sa att jag ville vara hemma hos mig för jag orkade inte åka någonstans och kände inte för det. Dessutom är var min lillebror sjuk och mamma och pappa inte hemma så jag ville inte riktigt lämna honom. Sa ändå att min pojkvän kunde vara med dem om han ville men att jag inte skulle dit iaf. Min kompis blev typ sur på mig för att jag inte haft tid för henne den senaste tiden och då blev jag sur på henne för att hon bestämmer vad vi allihop ska göra utan att fråga alla. Iaf så kom min pojkvän hem till mig eftersom vi bestämt det (sa han). Jag frågade om han hade velat åka och grilla med de andra och han svarade ja. Jag hade skitdåligt samvete för att han åkt till mig när han egentligen ville vara med de andra (fast han sa att det ändå inte hade blivit kul utan mig). Nu på morgonen idag låg vi och segade jättelänge i sängen sen när vi skulle gå upp och käka frukost så ringer min polare till honom och säger att de ska åka till Vänersborg (våra kompisars band skulle spela där idag och de hade redan tidigare bestämt att de skulle dit). Eftersom dom skulle spela ikväll trodde inte min pojkvän att dom skulle sticka så tidigt men dom skulle åka med bandet och soundchecka och så. Dom skulle komma och hämta honom så han skulle bara snabbt springa upp och borsta tänderna och sånt. Han frågade om jag blev sur för att han skulle iväg så tidigt men jag sa bara att jag inte var sur men att det alltid är tråkigt när han behöver gå ungefär, men att det var helt OK. Själv kunde jag inte hänga med för jag behöver plugga och sånt idag så jag kna inte vara borta hela dagen. Min kompis kommer och hämtar honom och berättar att dom hade jättekul igår när dom var ute. Jag kände mig allmänt patetisk när jag stod där och sa hejdå och hoppas att ni får det kul osv. Det är klart att jag vill att dom ska ha det bra men det kändes så fel när han åkte iväg med min kompis (och en massa andra iofs men ändå). Så fort jag stängt dörren bakom dem börjar jag störtlipa och sitter fortfarande och bölar. Är inte sur på dem, tycker bara att jag själv är så dum. Han bangade det han ville göra igår för att sitta hemma med mig och nu sitter jag och lipar för att han hittar på något kul idag. Känner mig jättedum. Vet inte varfär jags krev detta.. behövde väl bara skriva av mig....
som vanligt
Så det så!!

2005-04-02 12:00
Little_shine jag ser inte riktigt problemet?

2005-04-02 12:02
fimp F21
Ärligt talat så gör nog intejag heller det. Känns inte som om jag kan skylla på någon att jag mår dåligt ocvh det kanske e d som e d jobbiga. Behövde väl bara skriva av mig...
Så det så!!

2005-04-02 12:04
Little_shine ja det kan ju behövas ibland. När man sen läser igenom det så inser man vad man gör/gjort eller bör göra.

2005-04-02 12:05
fimp F21

Mjo, det enda jag tänker nu är att jag hoppas att han kommer på tanken att ringa mig ikväll när han kommer hem för han måste nog ändå fattat att det känns rätt B för mig å sitta hemma och jobba...
Så det så!!

2005-04-02 12:08
Little_shine vad hade du sett att han gjort hellre?

2005-04-02 12:14
fimp F21
Det är svårt för om han hade stannat med mig så skulle jag fått ännu mer dåligt samvete för att han ännu en dag är med mig istället för att åka och mer "hitta på något" när han ville det. Detta var nog det bästa i alla fall fast även om jag skäms för det så önskar man lite att dom inte får så jättekul eftersom inte jag är med. men det är väl det egoistiska jaget som tänker så. Eftersom jag ändå rätt mycket umgås med alla de som är borta så kommer det bli jobbigt sen i efterhand med när man hör snack om det. När de typ pratar om hur kul det var när dom var i Vänersborg etc. så sitter jag där som den ende som inte var där. Men men, det här får väl funka. bara jag kommer igång med allt jag behöver göra så går det nog bra ändå... Fast fan vad ledsenjag blir om han inte ringer när han kommer hem.
Så det så!!

2005-04-02 15:08
Man kan inte göra mer än att säga förlåt och aldrig göra om det! Och alla som säger att det är det aldrig skulle hända dem samma sak har fel enligt min mening. Det är inte något man planerar att göra och det kan faktiskt hända även om man är helt säker på att man själv aldrig skulle göra något sånt! ta det bara lungt ett tag!
DuJa

2005-04-02 15:35
Little_shine det gör han nog ska du se :)