I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är du en bra flick/pojk-vän?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-04-05 21:47

Är du en bra flick/pojk-vän?

Detta går ute till de som är singlar också.

Känner ni att ni är/skulle va en väldigt bra pojk/flick vän?
Ni ser andra svin som drar över tjejer och killar och knäcker deras hjärtan och ni pratar med folk som är i deppiga över hur deras partner beter sig. Och så tänker du att, varför får jag inte en chans att visa en tjej/kille att jag skulle verkligen behandla han/hon bra? Men du får inte en chans? du går och väntar men inget dyker upp.

Tar/skulle du ta hand om din partner på ett bra sätt, vad tror du själv?

http://www.homage.nu/

2005-04-05 21:51
jag tror jag är en utmärkt flickvän, och jag gör vad jag kan för att min pojkvän ska ha det bra, han trivs, så uppenbarligen gör jag något rätt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-05 21:54
Jag kan erkänna att jag varit långt ifrån den "perfekta pojkvännen" innan men det senaste så känner jag att jag växt i mig själv. Nu tycker jag att jag är en "hyffsat" bra pojkvänm perfekt blir man väl aldrig.

nej... jag är för nerkörd i mina egna problem för att orka bry mig om hennes... är nog en ganska fuckad pojkvän egentligen.

det känns som att jag åker snowboard av papp ner i en vulkan för tillfället i mitt kärleksliv, även om jag försöker bita mig kvar så gott jag kan.. och det är jävligt synd för det går i slutändan ut över en oskyldig och underbar person
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

jag vet att jag är grymt bra som flickvän, lyllo den som fick mig :)
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>

2005-04-05 21:59
kash F24

Varför är du det?

2005-04-05 22:02
gyllen F16

enligt den beskrivningen skulle det likagärna kunna hansla om en bra morsa ^_^

2005-04-05 22:08
gyllen F16

du är en gyllene flickvän till mig varfall..
fan det har du sant om "they say that every man grow up to marry his own mother" så det stämmer in på mig varfall

2005-04-05 22:13
Kapten_Crok P21

trivs du med att vara "värdelös" och "svinig" ?

2005-04-05 22:25
jag tror nog jag är en bra flickvän.. jag har mina dåliga sidor, men det har vi väl alla? jag bråkar inte, jag diskuterar hellre, jag försöker alltid se till att han är glad och jag tänker efter innan jag säger saker som jag vet inte stämmer bara för att jag är sur. lite självinsikt och en massa kärlek så blir det bra :)
men fråga honom istället :P
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2005-04-05 22:42
manicak - jag ställer upp när det behövs, även när det inte behövs, jag kan fixa det mesta som är fel tror jag. jag lagar grym mat och skulle kunna gå över lik för hans och vår skull. han har inte klagat hittills ;)
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>

2005-04-05 22:53
Jag kan nog vara en bra pojkvän, men det är jag aldrig, för efter en vecka i de förhållanden jag varit i så har jag insett att jag inte gillar bruden jag är ihop med så mycket egentligen. Och då har det bara handlat om att få ut så mycket som möjligt av förhållandet i form av att jävlas, vara oförutsägbar och allmänt svinig innan man dumpar brutalt. För något ska man fan ha för besväret.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2005-04-05 23:22
Jag skulle vara den mest usla flickvännen, så jag förblir nog singel ett tag till..Det är jag väl medveten om..kan iof inte påstå att jag inte trivs med det :)

Varför? Jag är envis, har svårt att kompromissa ibland och har kraftig temprament. Jag är ärlig, men det tycks inte många människor uppskatta egentligen (och nej, jag är inte elak..ärlig så att jag kan sova om natten). Jag ger människor mördarblickar rätt ofta när jag är i mina tankar, vilket gör dem nervösa eller skrämmer dem. Jag har mina åsikter, och står för dem och backar inte för disskutioner. Jag är usel på att laga mat och på att fixa saker. Jag är tidsoptimist, ofta försenad. Jag är för impulsiv för mitt eget bästa. Har svårt att förlåta ibland. Och så är jag en hopplös romantiker.

Delam tange barat

2005-04-06 00:12
jag är nog en utmärkt flickvän, för den som gillar svartsjuka brudar som vill ha ryggmassage konstant. men jag gör svinigt goda pannkakor, det borde väga tungt i bedömningen, vägen till mannens hjärta går ju genom hans mage..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-06 00:24
nej, jag är krävande och jobbig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-06 00:30
jag är också krävande och jobbig. Och inte älskvärd. Men jag är en jävel på sex. Därför stannar alla längre än vad de planerat. Hell, fick till och med en av dem att förlova sig med mig. Fast det sprack ju såklart.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-06 00:49
Jag är helschyst...thumbs up..
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.

2005-04-06 01:50
rättelse: nej, jag är ingen bra flickvän, jag är krävande och jobbig.
men jag har en vinnande personlighet, är rolig och älskvärd, fantastisk i sängen och otroligt underbar.

jag är en ljuvlig människa men en usel flickvän. ^_^

2005-04-06 09:48
jag vet inte riktigt faktiskt. Jag är fruktansvärt impulsiv ibland, dock så diskuterar jag hellre genom problem än bråkar. (Även om det blir lite fighter ibland). För det mesta känns det som jag ger mer kärlek än vad jag får, så har det varit den senaste tiden. men det är kanske för att jag träffar "fel" killar. Jag är förlåtande, men problemen ligger ändå och tär någonstans i bakhuvudet. Jag antar att jag är en bra flickvän, om jag vill dvs. Annars kan jag vara hur fittig som helst gissar jag på. Men bara för jag kan, betyder det inte att jag är det.
Men när man blir sårad gång på gång så tröttnar man ju, då känns det inte lönt längre. Men ja, jag antar att jag är hyfsad som flickvän.
Kolbász for you, the Hungarian crew

2005-04-06 09:49
jag känenr jag är en jääävligt bra pojkvän ^^
skulle aldrig nånsin vara otrogen. och jag försöker göra saker så ofta som möjligt... fan så bra jag är.

2005-04-06 15:40
killaskrillakid du låter en Aning överbeskyddande
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-04-06 16:27
Förutom att jag har väldigt lätt för att bli avundsjuk tror jag jag är en väldigt bra pojkvän, faktiskt.
12.

2005-04-06 16:35
jo, det gör man väll alltid..
jag e dock sjukt svartsjuk som inte är så jeffla bra..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2005-04-06 18:24
j-adD P19

avundsjuk på vad? eller menar du svartsjuk? har lite svårt att förstå vad man skulle vara avundsjuk på hos sin partner...

2005-04-06 18:34
killaskrillakid

"om jag skulle gå ut och nån ens tittar på min brud är det bull för dom
jag säger rakt av :- Vad tittar du på. försöker snubben säga ngt smart
får han sej ett knogjärn i tinningen. period..."

stackars din tjej som har en kille som behandlar henne som ett hjälplöst våp...

2005-04-06 19:12
ja. jag är en bra flickvän. kanske lite för barnslig och så. men jag är nog hyfsad iallafall =)

2005-04-06 19:23
jag tror det finns en överhängande risk att jag skulle hänge allt för mycket av min tid åt mig själv istället för åt henne.. men å andra sidan, det är väl ganska viktigt det med, och fruktansvärt mycket ovanligare än motsatsen!
vadå? jag dyster?

2005-04-06 20:50
jag är en bra pojkvän, iallfall nu för tiden. omtänksam, kärleksfull och givande. bra på att finnas där när det behövs.

2005-04-06 21:08
jag är en rätt värdelös flickvän. jag är alltid försenad, har alltid en massa saker att göra, jag sticker iväg helt plötsligt för att jag visst glömde något annat, jag har för lite tid helt enkelt, jag är svartsjuk, jag har fett dåligt morgonhumör, jag är kräsen med vad jag äter, och man kan verkligen glömma tysta och behärskade argumentationer med mig. det blir snarare slagsmål.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-06 21:21
jag kan nog vara riktigt bra när jag väl är bra, men ofta skiter det sig på ett eller annat sätt.

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2005-04-06 21:30
HAHAHAHA!!! dagens skratt!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-06 21:46
Maniack

ni pratar med folk som är i deppiga över hur deras partner beter sig. Och så tänker du att, varför får jag inte en chans att visa en tjej/kille att jag skulle verkligen behandla han/hon bra? Men du får inte en chans? du går och väntar men inget dyker upp.

Du tog orden ur munnen på mig faktiskt =/
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.

2005-04-06 21:51
den här tråden gör iaf mig deprimerad. är jag ensam om att känna så?

2005-04-06 22:30
killaskrillakid P19

att jag skulle kura en snubba som disrespecterar mej på gatan
är en självklarhet bara, dock inte för er.

hur disrespekterar(?) man dig genom att titta på din kvinna?

hahaha misery_chick det roliga är att...
u aint never gon find a guy who loves u the way
i love my girl (ive seen yo pic)
and who is even willin to give his life for you
utan att ens tänka en sekund....

om du tror att älska någon är något så ytligt så tycker jag verkligen synd om din tjej, att du inte tycker jag ser bra ut betyder inte att ingen annan gör det, jag har en pojkvän som älskar mig, och dina patetiska svengelska försök att förolämpa mig är enbart skrattretande.

2005-04-06 22:33
Priyan

jag blir mest lite ställd över vad vilka tycker är att vara en bra partner.

jag menar, allvarligt talat:
"jag är en skitbra pojkvän, för jag börjar bråka med alla som tittar på min tjej" - mentaliteten hade man ju hoppats att de flesta sumpat efter dagis.

2005-04-06 22:46
Misery_chick:
inte läst igenom exakt alla inlägg i tråden, så har inte lika bra koll som du (?) eventuellt har. men ja det låter en smula omoget kanske... vad vet jag?

2005-04-07 09:31
Nej, just nu är jag ingen bra pojkvän, men när jag hittar en brud som jag verkligen gillar, då kommer jag vara en bra pojkvän. Jag skulle aldrig någonsin såra min brud, och jag skulle ställa upp och stöda henne hela tiden.

Men just nu är jag en oansvarslös omogen liten livsnjutare med mottot: allt löser sig.

Och sen pallar jag inte vara seriös i någonting, och pga detta så har jag väll gjort en brud rätt besviken. Men men, det löser sig.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-04-07 10:37
JAG e nog den bästa flickvännen som finns skulle jag tro

2005-04-07 10:41
Jag tror jag skulle vara en super pojkvän.. men jag e ful, de e det =)

2005-04-07 11:19
killaskrillakid
Ful men fortfarande smart.. jag ska skaffa mig en blind snygging.

2005-04-07 12:34
<--- Bästaste!

2005-04-07 12:45
killaskrillakid

era förhållanden kan ej relateras.

förklara gärna hur du menar.

2005-04-07 12:48
jag tror jag är rätt hyffsad som flickvän,
men jag är rätt så svår att hantera.
så för att jag ska kunna vara bra krävs det en hel del av min pojkvän.
men när jag är som bäst är jag oslagbar.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2005-04-07 17:59
det får nog snorty svara på. känns konstigt att utvärdera sig själv på den fronten. klart man alltid kan göra saker bättre men jag hoppas hon inte är missnöjd.

2005-04-07 18:35
jag knäcker. synd att ingen har fattat det än..
undertiden

2005-04-07 21:13
Usch jag är kass.. Speciellt när man bitchiga sida kommer fram.. Det man möter först är bara början. Jag utnyttjar alla situationer.

2005-04-07 22:57
Baldermor F6

Du är singel? förhållande?

2005-04-08 03:38
Hhans

nog för att jag är en ordnazist, men det är knappast för att trycka ner någon.

2005-04-08 07:33
Jag tycker att jag är en bra flickvän. Jag är inte den som ringer var femte minut men vill ändå snacka i åtminstone nästan varje dag. Sen träffas åtminstone ett par ggr i veckan. Lagom är bäst. Jag är lagom svartsjuk men brukar kunna dölja det rätt bra och inte skylta så mycket med det vilket jag också tycker är lagom. Sen jag och min pojkvän blev tillsammans (nästan 1½ år sen) har jag typ tappat intresset totalt för andra killar. Jag har kompisar som kan gå och småflirta trots att de har pojkvän men det skulle inte jag klara av för det känns inte som om jag har ögon för någon annan. Det som kan vara min nackdel är kanske (om man frågar min pojkvän) att jag kan vara rätt uppbunden. Har jag sagt till mina föräldrar att jag ska vara hemma en kväll så är jag hemma och då blir det inga ändrade planer vare sig det är "värsta festen" eller inte...
Så det så!!

2005-04-08 10:18
jag blir bättre och bättre för varje år. nu är jag grym. synd på expirementen. men tur för min nuvarande fru.

2005-04-08 15:53
Krokusblomman

hm, och det tror du stämmer på alla?