I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är du en bra flick/pojk-vän?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-04-08 15:57
Krokusblomman

eller så förväxlar du viljan att kompromissa och lösa problem i ett förhållande och få det att fungera, med "bensvaghet".

och långt ifrån alla killar och tjejer är så som du beskriver dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-08 16:07
Krokusblomman

så om jag säger att jag inte gillar svin så ljuger jag?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-04-08 16:17
Krokusblomman

nej, det gör jag inte, trivs kalasbra med min ytterst snälla och fredliga pojkvän, har inte något intresse eller någon dragning till svin öht.

2005-04-08 16:24
Krokusblomman

"alla vill ha utmaning i ett förhållande "

hur menar du?

2005-04-08 16:28
Krokusblomman

vad för typ av överraskningar är det du tänker på?

och jo, jag trivs tokbra med att veta var jag har min pojkvän.

2005-04-08 16:35
Krokusblomman

beetenden sätt att resonera och tänka

exempel?

så, jag är tråkig eftersom jag har ett stabilt långvarigt förhållande?

du vet verkligen ingenting om min personlighet.

2005-04-08 16:45
Krokusblomman

" men de jag menar är att alla vill ha utmaning i ett förhållande annars finns de inget att leva för"

nej, jag trivs väldigt bra med att inte behöva ta hand om mitt förhållande och lägga ner all min tid på att försöka uppfostra min pojkvän.

"en gång svin alltid svin"

så du tror inte att folk förändras?

min pojkvän är en s.k. "snäll kille" och vi är inne på vårt femte år ihop nu. var passar vi in i din världsbild?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-08 16:46
jag röker inte cannabis, och vad får dig att tro att jag inte strävar efter något?
jag lever inte "detcperfekta livet" och skulle det ta slut i morgån så får jag väl ta itu med det då, satan vad du har förutfattade meningar.

exakt vad är det om livet som du inte tror jag har "inblick" i?

2005-04-08 16:54
Krokusblomman

tycker bara att det är en gnutta fördomsfullt att säga att vi är tråkiga människor när det enda du vet är att vi trovs tillsammans.

jag är snart 22, jag och min sambo har varit tillsammans i stygt fyra år, hur gammal är du själv?

2005-04-08 17:01
Krokusblomman

jag tror inte heller på evig kärlek, men livslång kärlek finns ju faktiskt, det kan du inte förneka.

och jag känner inte min pojkvän till 100%, det vore ju fruktansvärt tråkigt. däremot känner jag honom och vet hur han fungerar och trivs ypperligt med honom.

du svarade förresten inte på min fråga: var passar jag och min pojkvän in i din världsbild?

2005-04-08 19:17
ja är fan rätt dålig pojkvän. Jag tänker alldeles för lite på min tjejs behov. Jag tänker alltid vad jag vill och inte på henne. Ja är medveten att jag är egoistisk, så därför borde det kanske vara lättare att göra nånting åt det. Grejen är den att det är inte så lätt att ändra sina tankebanor.

Ja har fan varit tillsammans me henne i 4 år men tänker fortfarande som när jag va singel. Typ, va har ja lust att göra idag, gå på bio säger vi. Om hon inte pallar så blir ja typ sne. Det rätta är i så fall att inte snea och typ komma på nånting gemensamt..

Sen typ så träffar ja henne fett sent och prioriterar saker före henne. Knas att göra så ofta, man vill liksom göra upp för allt skit man gjort men det är svårt
Om Pelé är kung då måste Maradona vara GUD

2005-04-08 19:19
Papo P20

vad tycker hon om hur du är då?

2005-04-09 05:33
jag har varit den perekta flickvännen i åratal. men har nog också varit den värsta tänkbara in emmellanåt. ingen människa är prefekt jämt, alla gör vi misstag, sårar folk och fuckar upp saker ibland... så även jag.
"jag var inte först, men jag gjorde det bäst."

2005-04-09 10:18
Nej!