I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Aldrig funderat över vad pax betyder?
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Oculi_endo P38
2005-04-09 16:52
Min kompis heter Pax :D
http://www.myspace.com/souldbeats
Borttagen
2005-04-11 15:35
Jag orkar inte läsa alla inlägg men, Paz roma (romarriket) har inget med det svenska ordet pax att göra. Att paxa något betyder att man tillförsäkrar sig något. "den här platsen har jag reserverat till min vän" = "den här platsen ahr jag paxat till min vän"
Typ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lilla_elsa F37
2005-04-11 16:52
pax kan ju betyda lite olika saker, men i de flesta fall är det ju som måne säger.
pax på toaletten
den har stolen är paxad
pax, du kan inte kulla mig!
t.ex
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Borttagen
2005-04-11 23:49
Hihi klart att jag har rätt ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Little_Shine F39
2005-04-12 13:56
Att pax betyder fred eller frid har jag nog vetat länge. Det är ju därifrån peace och paix osv kommer ifrån
Så det så!!
sofijaaa
2005-04-12 21:57
när jag bodde i svedala lekte vi pjätt, meeen när man flyttade in till stan...hehe...ingen fattade juh vad man menade med pjätt...nejfan alla här lekte "tagen"....ja det hette att man lekte "tagen"..och när man tog nån då sa man "tagen"...
samma sak med typ kulor...det var ba å kasta alla färgade stenkulor man hade...här körde dom bara med glaskulor...mina stackars stenkulor...miss them...=(
Borttagen
2005-04-12 23:25
pax o tjing är samma sak..
"pax på att åka hagelgevär"
oOSofiaOo F38
2005-04-16 18:52
Haha det var riktigt kul att läsa så många variationer på tagare. För mig är det självklart att det heter tagare, "att ta" någon. Det är logiskt liksom.
Pjätt? Vart finns logiken där. Och kus? Haha.
Och en sak till, jag är inte dum jag vet att man "paxar" saker oxå så ni behöver inte skriva det i varje inlägg.
Tänk på universum
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»