I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Prova igen med sitt EX
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Amar F39
2005-10-03 08:37
auuuch! vet du vad maniack.. när man blir sugen på att gå tillbaka till sitt ex så ska man ALLTID ha i åtanke att det finns en anledning till att ni gjorde slut..
ledsen för din skull mannen, det är skitjobbigt att bli så grundligt besviken.
Femme fatale
Maniack P39
2005-10-03 08:39
japp, men har lärt mig fruktansvärt mycket, man får ta det som en del i livet, kan inte gå och vara deppig över det, men man har banne mig vatt deppig dock, du har väll gått igenom att det tog slut med ditt ex för någon kort tid sen väll?
http://www.homage.nu/
FLUNITRAZEPAM P41
2005-11-03 14:24
jag säger det en fet padda på bussen sa till sin vän i telefon och resten av befolkningen på bussen "Oh MY GOD, man kan inte försöka me sitt Ex igen, belive me girl i know what iam talking about" hahaha
Kärlek och respekt...
Maniack P39
2005-11-08 16:56
Åter igen så vill jag meddela eftersom jag startade tråden så vill jag ej försöka igen med mitt ex, när jag startade tråden så var det aktuellt.
Förövrigt, när jag tog tåget hem så ser jag mitt ex med sin nya kille, först dunkade hjärtat väldigt kraftigt, visste inte riktigt vad jag skulle typ göra och ta mig till. men tillslut tänkte jag, jag vill ju inte vara med hon, och för en av de första gångerna på länge igen fick jag känslan att jag kommit över hon. har dels inte sett hon på säkert 6 mån, så detta känns otroligt skönt :)
http://www.homage.nu/
BC99
Poet
2005-11-10 12:34
Håller med de flesta här inne att om det inte funkade då, så lär det inte funka nu. Onödigt att bli sårad igen. Sen så verkar det som om hon bara insåg att du är det bästa hon kan få, därav att hon vill ha tillbaks dig.
At the gates of Eternity...
Uran1 P39
2005-11-11 04:10
Ge henne inte en andra chans att såra dig mannen.
Om du endå har kommit så här långt utan henne, varför inte fortsätta?
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»