I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad gör man när man har fått reda på otrohet?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-04-28 17:11
Ni kanske inte går i ihop åldersmässigt trots allt. Jag vet att ni varit tillsammans ett tag och att ni har barn, men var han inte 25 år?
Jag säger inte att det är fel eller något, men ibland kanske åldern gör att man ser olika på vissa saker, och det här kanske är ett sånt fall?
Jag vet ju itne hur er relation är men jag skulle inte tycka att det där var som otrohet.. visst skulle jag säkert bli lite ledsen och undra, men jag skulle prata med honom ordentligt och se vad han har att säga.
MEN alla är vi olika.
What we do in life echos in eternity.

2005-04-28 17:19
Jag drar mig till och med för att skriva "jag älskar dig" till någon jag verkligen älskar över nätet eftersom nätet inte betyder ett skit.

nätet är exakt samma sak som telefon eller vilken annan konversation som helst. det borde folk fatta istället.
att sen folk gjort det till ett öppet hångelnäste där de har "tillstånd" att sitta och gulla och flirta med vemsomhelst för att det ändå "inte betyder ett skit", är förjävligt.

och grejen var ju att älsklingkommentaren var till killens ex. det gör saken helt annorlunda än om det varit till vilken skank som helst.

lina 87
du är better off utan honom antar jag, med tanke på att han bad dig dra ändå.
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama

2005-04-28 19:56
spik genom pungkulan..
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-04-28 20:00
någon har säkert redan sagt det: Allt du kan göra e att grina på whoa.
i roll like a bat out of hell

2005-04-29 16:57
ok, men han måste förstå att jag inte accepterar sånt! och det tror jag inte heller att andra tjejer gör!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-04-29 17:14
skicka alla "lita på varandra"-plattitydsmiffon i den här tråden till ett litet hippie-läger där de kan öva på att våga falla baklänges och hoppas att någon kommer fånga upp dem.
jag skulle inte fånga upp er. och jag behandlar alla andra människor som om de precis som jag - inte skulle fånga upp mig.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-29 17:21
snorty F21
Om någon faller och ber om mig hjälp skulle jag fånga dem utan att tveka.
Synd att det inte finns så många fler som jag i den här världen..

2005-04-29 17:26
breaky_grl F18

ja, verkligen. synd att det inte finns fler som kan missuppfatta allt man skriver.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-04-29 17:56
snorty F21
Om jag missuppfattat behöver du inte vara så snäsig utan kan istället förklara vad du menade.

2005-04-29 19:26
I'm with snorty...

2005-04-29 19:57
som sagt, rätt åt dig för att du snokar.
undertiden

2005-05-12 11:21
man ska fan inte tolerera sånt,..man ska fan INTE ENS LÅTA sin flickvänn/pojk att vara med sitt x eller nått,,,men ibland kan de va svårt att säga nått kanske...?

snacka med han osv,,,

skulle min brud göra det skulle jag bli ledsen sur förbannad mordisk..

klart de har ett förflutet tsms men va fan inte ska de ha nån kontakt om inte de skulle vara nödvändigt,,dvs Aldrig=)

ähh kötta han med frågor lr nått......

luddigt skrivet är trött som fan 1 hård morron och trisst skoldag skyller jag på^^
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022

2005-05-12 11:24
skruv

"man ska fan INTE ENS LÅTA sin flickvänn/pojk att vara med sitt x eller nåt "

så, om din flickvän är god vän med ett ex så anser du dig ha rätt att bestämma om hon "får" träffa honom eller ej?

din flickvän ska umgås med de du "låter" henne umgås med?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-05-12 12:57
Nästan lite våra bästa år över det här :P
Jag skakar i dockskorna...
Kriget kommer!

2005-05-12 13:47
crazy: då skulle ha nju itne blivit sur när hon frågade om det, om det bara varit på skämt... då skulle han ju sagt att det var på skoj o att hon själv ka nfå prata me den adnra tjejen för o se att inget e på ggång...men ofta nån skriver såtn till SITT EX o att det då är på skämt....right...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-12 13:51
Princess_S F20

ett ex kan också vara en tjejkompis.

2005-05-12 15:11
Misery_chick

nej jag anser ikket det..Hon bestämmer ju själv så ska de va!,,men dock inte fan gillar jag tanken att hon skulle va med hennes jävla ex? helt klart är jag EMOT det,,men jag kan inte bestämma över henne det är fel men man säger va man tycker bara sen så blire som det blir..

hon får va med precis vem hon vill undantag knarkar äckel(måste ju vara giltigt?)

Men Helst ska de va som du citerade mig på!

tyck att jag är ett svin men jag förstår inte va fan tex den vederbörandes kille har att göra med hans X när han har en ny..?

ja,,jag upprepar mig
varför ska tex du med ditt ex o göra när du har en ny?

så du tror inte din kille blir lite ledsen över att du hänger med ditt x o så?

Alla är vi olika Right?

2005-05-12 15:18
mutter

"jag förstår inte va fan tex den vederbörandes kille har att göra med hans X när han har en ny..? "
"varför ska tex du med ditt ex o göra när du har en ny ?"

ja om man har ett ex som det tog slut på ett bra sätt med och som man nu är god vän med så finns det ju ingen vettig anledning till varför man inte skulle umgås med honom/henne

"så du tror inte din kille blir lite ledsen över att du hänger med ditt x o så? "

jag vet att min pojkvän inte skulle bli det.

2005-05-12 15:45
misery. jo, men är man polare med sitt ex så skriver man inte älskling lr nåt till exet. av repekt mot sin nya liksom. iaf skulle inte jag göra nåt sånt. plus att det kan ju tas på allvar av exet som då kanske går runt o tänker på det o sen kommer det fram att hon har känslor kvar o så blir det jobbigt för exet istället. sen blir det jobbigt för alla o alla mår dåligt...

crazy-jeff: när sa jag att alla funkar likadant? jag tror inte det. jag bara undrar vad som är så fel att fråga sin pojk/flickvän en fråga om man har misstankar. det är ju bättre att man frågar än att man går runt o mår dåligt över nåt som man inte vet är sant ännu.

om din tjej frågar "Älskling är du otrogen?" blir du skitförbanand o skriker o sånt då, lr svarar du "nej, varför tror du det?" ??

om det är sitt ex man talar med så vet man ju va för sorts humor personen har. då måste man ju kunna skoja om annat än att skriva älskling? om det inte betyder nåt, skit i o skriva det. varfr sitta o skriva tomma ord till varann? då kan man lika gärna skriva ost, paprika osv. om det ändå inte finsn nån innebörd bakom ordet.

är man misstänksam så får man ju fråga sin partner om det. förhoppningsvis får man höra "nej älskling du är den enda jag har och vil vara med" och inte "dra härifrån" typ.

2005-05-12 15:53
riktigt säker han inte tar illa upp?

de spelar ingen roll om de tog slut bra eller dåligt de ska inte va med varann alls,,visst hejja på varann på stan sånt är ju lungt men inte vara med varann,,där går min grännnnsssss....

jag tycker det e fel -står för mig

du tycker det är ok -står för dig =)

finns inget rätt eller fel här alla tycker olika det kommer alltid vi göra=)

2005-05-12 16:09
skruvsöker_mutter P0

"riktigt säker han inte tar illa upp?"

jäpp, helt säker, och jag tar inte illa upp när han träffar något av sina ex, vi är inte så svartsjuka av oss.

"de spelar ingen roll om de tog slut bra eller dåligt de ska inte va med varann alls "

huruvida de ska umgås eller ej är inte din sak.

2005-05-12 16:13
lilla du det vet jag!
de kan vara med varanndra var enda dag lr så fan inte,,

helt enkelt jag kan bara säga va jag tycker om att hon e med sitt x inget mer ,,,

hon o hennes X sak,,,

men saken är bara den är att jag hatar tanken get me?

verkar bara jag som är anti ,,

jaja

som sagt alla är olika

2005-05-12 16:28
det är bra herr jumpcut ^^

nä nu när vi vet allt är mys så sätter vi punkt,,och vet alla tänker olika :)

2005-05-18 16:21
man skjuter båda och vänder i dörren.

knäck citatet och vinn ett pris.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2005-05-18 19:50
Stackars dig..
Man ska alltid lite på sin känsla för innerst inne vet man skillnad på den logiska känslan, ex. "han har vart otrogen men är ett fegt asshote och vågar inte berätta" och den s.k. psyko.känslan, ex. "han och hans femton flickvänner som han har i garderoben planerar att mörda mig". Den sistnämnda är lätt att drabbas av när man misstänker otrohet, men inte särskilt nyttig för en själv. Jag kan bara säga hur det vart för mig inte hur det kommer funka för dig, men att kolla telefonen eller hans privata grejer, skadar mest en själv, man blir rent ut sagt knäpp.
Allt mitt lycka till!
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>

2005-05-18 19:51
Jag menar självklart asshole, inte "asshote" hehe...
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>

2005-05-26 20:21
jag skulle GRINA som Helvete alltså...
FY FASEN,, och så skulle jag vara med mina vänner så mycket jag bara kunde,, umgås med andra...
min flickvän gjorde slut i fredags..

2005-05-26 20:34
killar är svin... bara att inse.. skall aldrig mer ha ett förhållande om nu detta tar slut... jag tänker åtrgå till att playa killar... cuz it anin't woth it... it's only 'bout the booty, man... alway....

2005-05-26 20:57
La_Latina

killar är svin... bara att inse..

vad gör en människa till ett svin då?
en kille som "playar" tjejer, är han ett svin?

skall aldrig mer ha ett förhållande om nu detta tar slut...

hm, så killar är svin, men inte den du har nu?

jag tänker åtrgå till att playa killar... cuz it anin't woth it...

håller med, om du playar killar förtjänar du dem inte.
f.ö. rätt hycklande att kalla kllar svin i samma andetag som man säger att man ska "återgå till att playa"

it's only 'bout the booty, man... alway...

haha, tror du på det själv?

2005-05-26 21:40
Misery_chick : Seriöst.. får man skriva IRONISKT????

2005-05-26 21:41
La_Latina

menar du sarkastiskt?
då får du gärna förklara den sarkasmen.

2005-05-26 21:55
Misery_Chick : ORKA!

2005-05-26 21:56
La_Latina

hm, vad gör du på ett diskussionsforum egentligen?

2005-05-26 22:11
boom bye bye?
The Only Good System Is A SoundSystem!
http://www.myspace.com/thundahvibesound

2005-05-26 22:28
Carlos_Lopez P18: det är hårt som fan, var också med om det för inte så länge sen.

2005-05-26 22:51
misery_chick : Kanske bara inte vill diskutera med dig, right???

2005-05-26 23:17
asså du har ingen rätt att kolla in hans privata grejer, varför tror du d heter privat? jo för att d e bara HANS grejer.
varför skulle d va otrohet? för att han säger älskling till sitt ex? herregud, stor grej? jag skriver älskling till många personer men inte fan vill jag/har jag knullat me alla. Hon kanske e en stor del av hans liv? dom va trots allt ihop, å han kanske fortfarande älskar henne? man kan älska personer utan att ligga me dom.. och du säger att du gjorde slut för han typ sa åt dig å dra lr nått.. du kanske inte har tänkt på att d va ditt fel? han kanske inte ville va ihop me dig för att DU rota i hans privata grejer å anklaga honom för att va otrogen för att han sa älskling? han tyckte väll att du va för paraonid å ville inte va ihop me en sån person.. han kanske borde skapa en likadan tråd som du fast om dig!! tänk igenom va du gör istället för va han gör och behandla din nästa pojkvän med RESPEKT!!.. kan inte fatta att ert förhållande tog slut för att han skrev älskling till sitt ex? fan va korkad du e!
--------------------------->

2005-05-26 23:48
men åhhhhhhhh... den dagen , den sorgen.

2005-05-27 18:32
Man dödar dem båda... med en slev

2005-05-28 09:42
LaTiNo_G P19

men vad tusan pratar du om männska?
folk får tycka och tänka precis vad de vill, jag har inte "retat upp mig" på något/någon.