varför ligga kvar? finns ju en värld som bara viskar ens namn! och man lever ju inte för alltd.
Delam tange barat
chinadoll F25 låter som ett av dom bästa skälen..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
god mat. tanken på att man ngn gång kommer få ngn o älska som älskar än tillbaka... sånt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan liksom, man går upp ur sängen för att man" måste"... Man blir jävligt hungrig på morgonen annars också om man inte går upp och gör frukost
Familj och vänner. Tacksamhet för dom och själva livet. Jag tävlade stenhårt mot miljontals andra spermier, det var hårt på upploppet men jag vann tillslut och tänker så förbli en vinnare! :)
Here Was Someone Else
Ölen
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
snus & kaffe. plus att min sysselsättning är vad jag älskar bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Marcs Har du varit gift i 30 år så har du sovit bort 10 av dem. Så på ett sätt har du bara varit gift i 20 år, om du förstår hur jag menar. Vad som fick mig att gå upp idag. Väckarklockan. Nämen, det som får mig att vilja stiga ur sängen varje dag är väl kärleken. Och som Baboso skrev tidigare, rutin.
Min morsa slänger mig ur sängen?
Hmmm, jo Musik skulle fan va det... Har börjat sjunka ner kraftigt i cynism och vårdeppression, finner ingen mening med allt jävla skitsnack om vad jag ska göra i framtiden o alla idiot disskussioner som cirkulerat hela min uppväxt om vilka kläder folk ska köpa eller skitsnak om folk som inte är med. jag kommer antagligen sjunka in i nån halvdassig tillvaro på en högskola innom kort där jag kommer ta en OD i generalsnus. Alla låter sig styras av grupptryck från antingen polare skola eller familj. Sen när man inser att enda sättet att få nån verkliga lycka är att gå emot alla dom på det ena eller andra sättet faller folk tillbaka o nöjer sig med sitt fredagsvin o att drömma om hur saker kunnat bli. Estoy hasta los putos huevos
jag dricker så pass mycket vatten innan jag ska sova att jag till slut bara måste gå upp på morgonen, sådär vid 05.00, sen bär det av till jobbet..
i get more pussy then panty!
Familjen. Dom få riktiga polarna och hoppet om att träffa nån trevlig tjej. Samt att få slänga på en platta ska.
Juste, jag går upp för att kunna fixa upp allt så jag kan packa mitt skit och dra till Jamaica så fort jag kan.
Tanken av att inte kliva upp, Tanken av att min brossa ska läsa DN före mig.. Tanken av att inte missa halva dan. Tanken av att inte laga frukost när brossan redan har vart i köket och smutsat ner, några saker som jag kanske skulle använt till min frukost. Tanken att bevisa för honom att jag är "bättre". Tanken att inte bli för lat. Tanken att inte bli väckt, av min bror. Något som jag inte gillar är att någon väcker mig. Jag vaknar alltid någon sekund innan dem kommer in i mitt rum. Så har det alltid vart med mig. Jag blir arg av det. Dem kan smyga sig in så för dem ett svar av mig: Vad är det? Låt mig sova!.. Missa morgonen är jag inte bra på. Jag gillar att vakna tidigt, Ju senare jag lägger mig desto tidigare och morgonpiggare blir jag. Vaknar jag vid kanske 12. Vilken vore omöjligt för mig,. så blir jag nere. Men framför allt plugga och arbeta hemifrån vid datorn är inte heller helt fel. Min motivering går åt att plugga och jobba. Att hinna med, att bli klar och få en extra lediga dagar specielt nu under sommaren.. sen blir det högskolan till hösten..
wackcent hade fan den basta anledningen. nagon sa nagon gang att man ska borja varje dag som om det vore med flit det var val bra?
Upp med tummarna!
det är enklare att förtsätta än att sluta.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Är för tillfället på besök nere i den smutsiga södern och blir nästan dagligen väckt av en riktigt elak jävla tupp. Kukeli-fucking-ku på dig också tuppjävel!
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."
"Now it's clear that I'm here, for a real reason / 'cuz he got hit like I got hit, but he ain't fucking breathing" Wooord Fifthy ma mään! Jag vet att jag har saker att utföra här på Jorden. Att jag blev satt här och skapad som jag blev skapad är ingen slump. Jag väntar bara på att dagen skall öppna sitt ljus, dagen då jag plötsligt kommer till insikt om mitt sanna kall. Anledningen till att det känns viktigt att "stanna kvar" och invänta detta är att jag tror det rör fler än mig. Hundratals? Tusentals? Nej tack, vi pratar miljarder människor. Ja, jag anar att jag - än så länge bara ½ medvetet - är det nya milleniumets Jesus. Tolka det hur ni vill, får ni upp en skuggig bild av skäggfarfar så är ni uppenbart j-vligt klyschbesatta människor med svårigheter att tänka i abstrakta - mer filosofiska - banor. Nej, jag är inte psykotisk. Hejdå!
För att ge föda åt egot på några olika sätt...
självklart stiger man ur sängen för att inse att dagen är på uppgång och att det även idag kan bli så jävla härligt och för att man har så underbara människor omkring sig :D
Battlerappare
2005-05-29 13:23
För att det är obekvämt att ligga kvar
Coolin' in the scene like a horse in a stable
Sommarmorgon + kaffe + musik + tillagning av frukost = yai eller Nära och kära + ha skoj = yai Finns massor..!
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
Det är nog min mamma som står och tjatar om att jag kommer för sent till skolan =)
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
"Ok" :P
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Mind_Expander Och en gnutta saft för smakens skull? :)
Mind_Expander Lätt..! Synd att man inte har oboy och mjölken gick ut för 4 dagar sen, so im pretty much fucked. Nästa gång man handlar :). Som tillägg till tråden så måste jag säga att det finns massvis med saker att motivera sig själv med, att bosätta sig i sängen löser ju knappast något.
Det är nog kompisar. Fast även mitt samvete, om jag inte går upp när jag har lektioner får jag dåligt samvete även fast det är jävligt skönt att sova just dent tiden.
b-b-bassan!
men egentligen. vad skulle få dig att INTE gå upp?? okej om livet varit skit från första sekund m men då hade jag ju haft änu mer motivation att gå upp o ge fan på att nu jävlar i mig ska det bli bra
Ligger man för länge får man liggsår.så det får mig att gå up phelst vill jag bara ligga o sova hela tiden. Men ibland när jag har nnåt riktigt kul o göra t.ex nån modevisning lr gå ut o shoppa så är jag uppe DIREKT
Jag lever för pulsen!
Alla vill ha fame men ingen vill ha knas.
jag lever för att jag måste
shimmy shimmy yo
Oredan Så jävla sant vad ska man annars göra ?
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Profound nä exakt man har ju inte direkt så många val... dö eller lev
shimmy shimmy yo
Läs ALKEMISTen!!!!! Snälla,jag kan lov att den kommer ge er nånting!!!!!!!!!! Anledningen till att jag går upp är att det alltid händer roliga saker i mitt liv,(jag är lättroad) och att jag har så sköna människor runt omkring mig....
www.susei.blogg.se
gitarren P23 Du har hajjat grejen... love
www.susei.blogg.se
Dansen och flickvännen annars hade jag aldrig lämnat sängen
//B boying 4 life
jag har ju sådan tidsbrist att jag inte hinner ligga kvar, jag drivs av att ständigt utvecklas, att förbättra min livssituation och människorna runt omkring mig. Jag börjat engagera mig i utvecklingsfrågor, att världen är så full av skit gör mig snarare engagerad än depprimerad
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin
"snart får jag pengar" eller "jag har pengar"
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
När min bebiskusin ser en fågel och blir helt hyped. När jag får en kram av någon i skolan. När det e god mat i skolan. När jag ska cykla. När solen skiver. När jag vet att var morgon är en morgon mindre till sommaren. När jag ser en människa som lyser av glädje i den snöiga,blaskiga staden. När jag hör en bra låt. När jag känner mig behövd. De e ovissheten om vad som kommer hända som får mig att kliva upp på morgonen.
Nuförtiden vet jag faktiskt inte varför jag stiger upp på morgon. Jag tittar tillbaka på inlägget högre upp som jag skrev för nästan ett år sedan, tänk så annorlunda situationen var då..
JAH RASTAFARI
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Min pojkvän - han har gett mig allt jag har letat efter hela mitt liv. Att en människa kan göra så mycket och bara med några ord och visa det på så många sätt. Annars är det väl framtiden som får mig att orka med nutiden, när vardagen känns värdelös så tänker jag på då jag mådde som dåligast och ser hur jag mår nu och vad jag lärde mig från då och hur jag kan bättra på min vardag idag. Alla mål man har, som man sakta men säkert försöker uppnå. Och för varje mål man lyckats nå och varje dröm man försökt uppnå och lyckats även med det så känns det som man får mer livsgnista... Så ... det. :)
What I said, yo!
Får så jävla ont i rygen omman ligger för länge... Plus att idag kan ju va dagen jag möter min drömprins, får vurstimgjobbet, blir lycklig....not.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
de e tråkigare att ligga kvar ensam än va de e att gå upp så då e de lika bra o kliva upp
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
ah juste,kärleken fanns ju oxå
:D