I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad får er att fortsätta?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-03-02 16:33
att jag har ett bra och nice liv.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-03-02 17:55
Mest vänner,mycket flickvänn och sedan resten

2006-03-02 18:03
Morgonsnusen och bussresan med musik flödandes genom hörlurarna.
spliff macht frei

2006-03-02 18:20
musiken! gruff!
norrkööping

2006-03-03 01:58
Jag är så jävla bitter att jag inte bara kan ligga där och tänka, då kan det gå illa.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift

2006-03-03 09:31
den invanda känslan av vad man "borde" göra.
man kan inbilla sig att det är saker som kärlek och vänner och musik, men tro mig, dom sakerna kan man uppskatta i ängen med.

vi går upp ur sängen för att vi är så jävla tvungna ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-03 21:52
Just nu är det barnen på dagiset där jag jobbar. Att höra dom skratta, när dom bli glada över att se en.....OBESKRIVLIGT!!!!!!

Och min älskade tjockis.I feel loved for the first time ever.Bästa vännen man kan ha. Lovely.

För övrigt så finns inte mkt mer. Men det räcker : )
www.susei.blogg.se

2006-03-03 22:37
(detta kommer låta som jag skryter, men det är vad som får mig att ticka) för mig är det känslan att veta att jag har lyckats med allt jag gett mig för utom förhållanden (ett som varat i 2 år, ett i 4 år och bägge dumpade mig för andra killar).. jag provade på högskola 2 terminer och var top 5 på varje kurs, jag började praktisera och blev butikschef på samma företag efter mindre än 2 år, jag ville lära mig spela gitarr och bas och lärde mig det på ungefär ett år.. sen har jag insett att man kan få många sorters tillfällig kärlek, exempelvis one-night-stands, kk och allmän vänskap..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2006-03-04 01:48
Familjen, musik, vännerna. Eller så behöver jag helt enkelt gå på toa.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2006-03-04 13:12
vilken fråga... LIVET... shit
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-03-04 13:39
kanske låter kliché men.. livet helt enkelt.

en promenad i parken, kaffet vid datorn (som nu) där man sitter o njuter nåra timmar på lördan tex..

musiken i högtalarna.. osv osv.

its just lovely.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-04 13:51
min sambo, min livsglädje, tanken på framtiden...

Trivs riktigt bra med mitt liv just nu. Har verkligen allt som jag någonsin kunnat önska!!
REC #26<br>Team EA-Racing

2006-03-04 16:44
det e så mycket enklare att vara brass-rökare ;D
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-03-06 00:06
Två människor .. om inte dom fanns skulle jag nog inte överlevt de senaste åren tror jag .. Brajj oxå för den delen .. den bedövar en hel del ..

2006-03-06 01:12
vad inspirerar er att fortsätta? vad är det som gör att du kliver upp ur sängen även denna morgon?

Har inget annat för mig..
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2006-03-06 01:25
mamma pappa o bror, behandlingen, musiken, kaffe, och morronciggen.
Och min katt också!!
Use some paint to keep them alive...

2006-03-06 01:57
typ allt, har inget negativt i mitt liv tror jag:)
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2006-03-06 01:58
ingenting som väger tyngre än de positiva iallafall.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2006-03-06 07:51
jadu.. mina vänner, familjen, kärleken.. musiken :)

ölen och kaffet då såklart, ville säga snus också men det har jag ju fan lagt av med
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.